קליק
צילום: יח"צ
TV

כאילו חובבני, אבל מבריק: בקליק לא מתאמצים - אז "גונבים" פרסומות של אחרים

הקונספט שמוביל את המהלך החדש של קליק טוען ש"כשזה טעים לא צריך להתאמץ ולהפיק פרסומת משלך". אחרי שחטפו את מאור כהן, המותג "חוטף" וצוחק על פרסומות גנריות של מותגי צריכה 
משה בנימין | (11)

דברים מעניינים קורים בגזרת הפרסום של קליק. לאחר ש"חטפו" את הפרזנטור של דומינו'ס פיצה, במהלך פרסום-שיווק משותף ל-2 המותגים, ממשיך מותג החטיפים עם יציאה בלתי שגרתית נוספת, והפעם הוא "מטריל" פרסומות למוצרי צריכה ומלביש עליהן פרסומת של קליק, בלוק מחתרתי, עם דיבוב מצחיק. 

הקונספט שמוביל את המהלך החדש של קליק טוען ש"כשזה טעים לא צריך להתאמץ ולהפיק פרסומת משלך". בתחילת הסרטון נאמר "לא מעניין אתכם פרסומות אז לא השקענו..." עם זאת, למרות הסגנון המחתרתי ומן הסתם בעיקר כדי לא להתמודד עם סוגיות משפטיות, סרטי הפרסומות המקוריים שלכאורה "נחטפו" על ידי המותג הופקו בצורה מלאה על ידי משרד הפרסום של קליק גרייט דיגיטל, וצולמו במיוחד עבור המהלך כך שייראו זהים לפרסומות גנריות מוכרות.

 

 

המהלך המיועד לקהל בני הנוער יעלה במלואו במדיה הדיגיטלית, עם דגש משמעותי במובייל, לאחר שנים שבהן קליק עלה בטלווזיה כמדיום עיקרי. הפעילות הדיגיטלית תעלה בעמוד הפייסבוק של קליק המונה כ-150 אלף חברים. שני סרטי הקמפיין הראשונים: סרט אבקת הכביסה וסרט משחת השיניים יעלו היום יחד עם "טיילים" מוצריים לשתי ההשקות המוצריות החדשות של קליק: קראנצ' ואצבעות.

מצפייה ב-2 הפרסומות שעולות היום לאוויר אפשר לומר שאם קליק מכוון לבני הנוער שמתנערים מכל נסיון מזויף לדחוף להם מוצר כלשהו - אז הם בדיוק על המשבצת הנכונה. למרות שגם כאן מדובר בפרסומאים שעבדו קשה כדי להיות "מאגניבים" במידה הנכונה - הסרטים מצחיקים, עם חוש הומור ננונסאנסי, כשתמונה של הקליק מצליחה-לא מצליחה לכסות את המותג האמיתי (לכאורה), מה שמשווה לסרטון נראות של סרטון ביתי שהוכן על ידי נער בהפקה ביתית ומשם נשלח לקבוצת וואטסאפ של החבר'ה.   

ואם ההומור והדיבוב נראים לכם דומה למשהו מוכר, אתם לא טועים. רוח הקמפיין, עם הטקסטים השטותיים והקריינות שלא מצליחה להחזיק משפט בלי להתפקע מצחוק באמצע מזכירה מאוד את זו של האחים אמיר ובן שעומדים מאחורי סדרת סרטי הרשת המצחיקים 'דיבוב מצחיק' בכיכבוה של "תפרחת" ודמויות נוספות. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

 

קרדיטים

מנהלת שיווק חטיפים יוניליוור: לורה קרן

מנהלת קטגורית שוקולד יוניליוור: חגית מנדס

משרד הפרסום: גרייט דיגיטל

מנכ"ל גיא סעד

סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג

קופירייטר בכיר: אילן ירוחם

ארט דיירקטור בכיר: תום זכאי

קופרייטר: נמרוד עמית

ארט: רייצ'ל שניידר

מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן

מנהל תוכן: אליאב מנדלסון

סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר

פלנר : רן שלהבי

ניהול לקוח: נטע מגן וכרמל רם

תקציבאי: הד עינב

חברת הפקה: אוג

במאי: ישי קרני

סאונד: סאונד האוס

יח"צ: ליטל קדוש מיפה אפרתי

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    בני 07/03/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    אז מעתיקים מהאינטרנט.
  • 9.
    זה א-דיר! (ל"ת)
    אדם 07/03/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ד' 06/03/2016 22:39
    הגב לתגובה זו
    דיבוב מצחיק מפילים..קורעים מצחוק החיקוי הזה לא מתקרב לזה בשום צורה
  • 7.
    מיכאל 06/03/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    אליאב אללוף
  • 6.
    מיכל 06/03/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    מקורי רי ומפתה לטעום ממנו הרעיון שקליק טעים יותר ממשחת שיניים בלי לגעת בהם יוצר עניין כיוון שכל ילד חייב לצחצח שיניים .
  • 5.
    חחחחחחחחחח (ל"ת)
    יוסף 06/03/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מיכל 06/03/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    מקורי ומפתה לטעום ממנו
  • 3.
    פספוס 06/03/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    אפשר בקלות לעשות את הפרסומת פחות מודעת לעצמה ולהשיג את אותה המטרה עם יותר צחוקים.
  • 2.
    משהו טוב קורה בחברון זלצמן שביט (ל"ת)
    נועם 06/03/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משו משו 06/03/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    הסלוגן מניו-פארם הביצוע מדיבוב מצחיק
  • רועי 07/03/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    Not so great
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.