ירון אחר משנה למנכ"ל תחום הדיגיטל בקבוצת הג'רוזלם פוסט
צילום: יח"צ

החדש של אלי עזור: ירון אחר מונה למשנה למנכ"לית הג'רוזלם פוסט וינהל את הדיגיטל

אחרי ynet, תפוז, ביג דיל, win-win ושלל סטארט-אפים, מגיע אחר לקבוצת הג'רוזלם פוסט ויחנוך תפקיד חדש - האחראי על הפעילות הדיגיטלית של החברה
אלכסנדר כץ | (4)

ירון אחר מונה למשנה למנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט לתחום הדיגיטל. מדובר על פונקציה חדשה בג'רוזלם פוסט במסגרתה יהיה אחר אחראי על הפעילות הדיגיטלית של הקבוצה, הכוללת את אתר Jpost.com, אתר מעריב, המדיה באתר ספורט 1, האפליקציות של ג'רוזלם פוסט ומעריב, וכל הנכסים הדיגיטליים הקיימים והעתידיים.

 

בתפקידיו הקודמים היה אחר כסמנכ"ל ynet וסמנכ"ל תפוז, ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל - ביג דיל, ייסד את אתר הלוחות של קבוצת ידיעות win-win, וכן היה שותף-מייסד ב-3 סטארט-אפים. בימים הקרובים יראה אור ספרו 'שיווק בעידן דיגיטלי'.

 

 "אני מאמין שמוצר טוב קודם לכל טריק שיווקי או קיצור דרך טכנולוגי, והוא הבסיס ליצירת משיכה הן לגולשים והן למפרסמים", מסר אחר בהודעה לתקשורת שפרסמה הקבוצה. "זה האתגר הגדול שלי בקבוצה - לשלב מסחר, תוכן ומוצר יחד כך שכל הצדדים ייהנו מהם, ולא רק לטווח המידי".

 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    רגע זה לא ההוא שמפצח סטרטאפים מה קרה לזה? (ל"ת)
    חיים 03/03/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בהצלחה אח יקר! (ל"ת)
    אתגר 29/02/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נכס לג'רוזלם פוסט! בהצלחה ירון! (ל"ת)
    אתי 29/02/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה מלך! (ל"ת)
    אילן 29/02/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.