מלון בי-ם בהצעה מפתיעה: עשיתם אצלנו ילדים? הברית, הבר מצווה והחתונה עלינו
במלון יהודה ירושלים הממוקם במורדות גבעת משואה, לא הולכים על פרסום מסורתי או מהלכי שיווק הארד סייל שגרתיים. זה אולי טוב עבור רשתות ענק אבל המלון החדש (יחסית) חיפש דרך ייחודית להגיע לקהל חדש ומצא אותה בעסקת: "הילדים על חשבוננו" וזה לא מה שאתם חושבים.
באמצעות משרד הפרסום twentythree (ארז רובינשטיין ויוסי צרפתי) שמלווה אותו, יחד עם צוות השיווק של המלון שכולל את ישי ברנע, הילה עטרי וטל וימן המלון יצא במבצע מיוחד של פעם ב-4 שנים, לקראת ה-29 בפברואר, התאריך שמופיע רק בשנה מעוברת. המבצע שמוצע לזוגות שמתכננים להרחיב את המשפחה, מציע להם להתארח בתאריך זה במלון, לנסות להתעבר ביום המיוחד הזה ובמידה ואכן, לאחר 9 חודשים, יגיח לעולם עולל קטן, המלון מתחייב לחגוג להורים המאושרים את הברית, הבר/בת מצווה והחתונה אצלו ועל חשבונו.
- 4.שי 21/02/2016 12:16הגב לתגובה זואני לא חושב שזו גניבה. הרעיון של ״אם עשיתם אצלנו ילד״ הוא רעיון מוכר וביצעו אותו בכל מיני צורות. זה עדיין לא אומר שזו גניבה. אבל בניגוד לרכב שרצה לומר ״אצלנו מרווח״ מה מנסים לומר כאן? כלום!! סתם דאחקה. ולכן זה מיותר וישכח במהרה (ולא יתרום למותג)
- 3.ג'וני חסון 21/02/2016 10:35הגב לתגובה זוואם כבר בגניבות עסקינן - היתה גם חברת תעופה אמריקאית ש"ריאיינה" את האמהות האמריקאיות מהזן הפולני ששלחו את ילדיהן לנופש באמצעות אותה החברה וחזרו מעוברות. לפחות שם זה היה עם קריצה. כאן... פשוט דוחה. בשלב הבא - השאירו את מקלות בדיקת ההריון בצ'ק אאוט. שני קווים? החשבון עלינו.
- 2.עבדתי שם 19/02/2016 22:14הגב לתגובה זוהרעיון גנוב מקמפיין של Dodge baby on board. אמרו שהרכב מרווח והזמינו אנשים לעשות סקס ברכב ואם אחרי 9 חודשים... תקבלו את הרכב.
- 1.אחלה דחקת מילואים. מיצוב כושל. (ל"ת)זרע פורענות 18/02/2016 20:04הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.
