יניב ויצמן
צילום: יח"צ

משרד הפרסום teenk זכה בתקציב הפרסום של חטיף השוקולד JAXX

המשרד יפיק 4 סרטונים הומוריסטיים בדיבובו של עפר שכטר. הקמפיין מיועד לגילאים של 18-25, כולל בני נוער בוגרים, חיילים וסטודנטים
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה teenk יניב ויצמן

משרד הפרסום לצעירים ונוער teenk קיבל את תקציב הפרסום של חטיפי השוקולד JAXX, וינהל את הזירות הדיגיטליות של המותג, בנוסף לפרסום בטלוויזיה.

המשרד יפיק 4 סרטונים הומוריסטיים בדיבובו של עפר שכטר שבהן יוצגו סיטואציות שונות, כשהשחקנים נאלצים להגיד דברים שהם לא מתכוונים אליהם, אך כשהם אוכלים מהחטיף הם אומרים את מה שהם רוצים להגיד - תחת הסלוגן "ג'קסס לא תאכלו לסתום את הפה". הקמפיין מיועד לגילאים של 18-25, כולל בני נוער בוגרים, חיילים וסטודנטים.   יהודי ליפמן, הבעלים של המותג JAXX: "חטיפי השוקולד המתחרים בנו בישראל פונים בעיקר לילדים ומזניחים את הנישה של המבוגרים הצעירים - YOUNG ADULTS. בחרנו במשרד הפרסום teenk שמתמחה בפניה לקהלי יעד של צעירים, חיילים וסטודנטים שאלו הקהלים אליהם המותג ממקד את הפניה השיווקית. אנו שמחים על הבחירה במשרד ומאמינים שהקמפיין החדש יעלה את המודעות למותג".

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מיכאל 10/02/2016 16:33
    הגב לתגובה זו
    הפעילויות והקמפיינים של טינק מבזים את הנוער ומזלזלים במותגים.