משרד שלישי ב-3 שנים: תקציב הפרסום של פעמית סטור עובר לדרורי ארועטי ברמן
תקציב הפרסום של רשת הכלים החד פעמיים, פעמית סטור, עובר לדרורי ארועטי ברמן, בתום מכרז שניהלה הרשת בשבועות האחרונים - כך נודע לאייס.
כשמו כן הוא, תקציב הפרסום של פעמית סטור הוא חד פעמי במונחי ענף הפרסום, דהיינו חד שנתי. דרורי ארועטי ברמן יהיה המשרד השלישי של הרשת ב-3 השנים האחרונות לאחר שטופל ב-2014 בחברון זלצמן שביט (אז עם אסי שביט). על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-12 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים.
פעמית סטור היא רשת השיווק למוצרים חד פעמיים הגדולה בישראל, עם 16 סניפים בפריסה ארצית. החברה שהוקמה ב-1982 משווקת לשוק המוסדי המקצועי (בתי מלון, משרדי ממשלה ומסעדות), בנוסף לפעילות בשוק הפרטי.
בשבוע שעבר מינה דרורי ארועטי ברמן את רחלי בן צבי למנכ"לית משרד הפרסום. 7 חודשים לאחר פרישתה של אלה גולדשטיין וולף וכשנה לאחר שהמיזוג בין דרורי שלומי לארועטי ברמן יצא לדרכו.
תגובות
ממשרד הפרסום AVRAHAM נמסר: "ההתקשרות עם רשת פעמית סטור הסתיימה ביוזמתנו בעקבות חילוקי דעות מסחריים". ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן לא נמסרה תגובה. לא היה ניתן להשיג את תגובת פעמית סטור עד למועד פרסום הידיעה.
- 5.עמית 07/02/2016 19:00הגב לתגובה זוחבל שהמשרדים משתפים פעולה עם חברה שעוברת כל שנה משרד בגלל חילוקי דעות מסחריים. סתם מבזה את הענף.
- 4.איחלתי בהצלחה לשני הצדדים (ל"ת)חומייני 07/02/2016 14:48הגב לתגובה זו
- 3.דרורה 07/02/2016 13:54הגב לתגובה זותקציב בשקל וחצי של כוסות חד-פעמיים ! וואו ! בחייכם, לא כל קבלת תקציב צריך לשתף כי זה מביך.
- 2.מתבונן מהצד 07/02/2016 13:14הגב לתגובה זוהמשרד הזה מתקדם בצעדי ענק ולדעתי לא רחוק היום בו הוא יתברג לעשירייה הראשונה. המינויים החדשים ושאר המנהלים במשרד, שניסיונם שווה ללקוחות המון זמן וכסף יטיסו את המשרד הזה למקום הראוי לו, בצמרת משרדי הפרסום של ישראל. סתם, זה לא באמת יקרה.
- 1.לא יפה שהם מרימים כוסית לא בכוסות חד פעמיים (ל"ת)בהצלחה פילר 07/02/2016 12:00הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.