אלון מוליאן. טוויסטד
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

מתיחת פנים: תקציב הפרסום של רשת פרופורציה עובר ל'טוויסטד'

תקציב הפרסום של רשת הרפואה האסתטית טופל בשנה האחרונה במשרד הפרסום The Box. התקציב מוערל בכ-10 מיליון שקלים במחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום
משה בנימין | (7)

תקציב הפרסום של רשת פרופורציה עובר למשרד הפרסום טוויסטד, שיטפל במותג בכל הגזרות, באופליין, דיגיטל ופרפורמנס. התקציב טופל בשנה האחרונה בסוכנות THE BOX.

הקמפיין הראשון לתחום הסרת השיער עלה ברדיו ובדיגיטל ובחברה מתכננים השנה להגביר את הפעילות השיווקית, בתחומים בהם פרופורציה פועלת: הסרת שיער, אסתטיקה ופלסטיקה. תקציב הפרסום של פרופורציה מוערך בכ-10 מיליון שקלים במונחי מחירון - על פי יפעת בקרת פרסום. רק לאחרונה רשם טוויסטד הישג נוסף כשזכה שוב בתקציב הפרסום בדיגיטל של קופת חולים כללית

אלון מוליאן, מייסד טוויסטד: "אנחנו נרגשים וגאים לקבל את תקציב הפרסום של אחד המותגים הותיקים והחזקים בתחום הרפואה האסתטית הפרטית בישראל. אנחנו מוכנים לאתגר ומאמינים שיחד עם צוות השיווק של פרופורציה ניקח את המותג הזה קדימה ונעניק לו חדשנות שיווקית הוליסטית". 

אבי שלום, מנכ"ל פרופורציה: "בחרנו במשרד הפרסום טוויסטד שמתאים במיוחד לאתגרים שעומדים בפנינו ויוכל להוביל את המותג בעידן הדיגיטלי, שבו הפנייה היא למגוון של קהלים.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    איכס 01/02/2016 23:40
    הגב לתגובה זו
    איכס
  • 5.
    חחחחחחחחח גם כן תקציב.. (ל"ת)
    אלון 01/02/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תקציב של שני שקל 01/02/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    אבי שלום ידוע כמי שמחליף משרדי פרסום (ומנהלי שיווק!!) כל שני וחמישי
  • סקרנית 01/02/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    אומרים שזה קשור...
  • 3.
    הקוראת בחוזים 01/02/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    אלון מקבל ניתוח
  • 2.
    שולה 01/02/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    איך אני אוהבת תגובות של פרסומאים על תקציב של שקל וחצי כאילו הם קיבלו תקציב של בנק.
  • 1.
    איזה פאדיחה לדה בוקס...ברחו מהם (ל"ת)
    ארי 01/02/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.