
חוזרים כמו קינגים: רשת בורגר קינג חוזרת לישראל עם קמפיין לאיתור ה"מלך" המקומי
לאחר 5 שנים מחוץ לגבולות ישראל רשת בורגר קינג (BURGER KING) שבה לארץ ותחל להפעיל את הסניף הראשון בפברואר הקרוב, בכיכר רבין בתל אביב. לרגל החזרה החגיגית הרשת יוצאת בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב - שתחילתו בטיזר שעלה אתמול (יום ב') לאוויר תחת הכותרת "לישראל דרוש מלך".
במסגרת הקמפיין שפונה לקהל היעד בין הגילאים 25-45, הרשת תחפש אחר "המעריץ הגדול ביותר של המותג בישראל" להגדרתה. הרשת מזמינה את הציבור הרחב להתחרות על תואר "מלך או מלכת ההמבורגרים", ואלו יהפכו למעשה ל"פנים" שילוו את חזרתו של המותג לארץ. המלך הנבחר יזכה בחודש שלם של מגורים בדירת חלומות הממוקמת מעל המסעדה הראשונה של הרשת, בכיכר רבין.
הקמפיין יתנהל בעיקר במדיות הדיגיטלית והחברתית, שם יוזמנו הגולשים הישראלים לקחת חלק באודישנים לתפקיד המלוכה. לצורך זאת הוקם אתר הרשמה מיוחד - שם יקבלו המועמדים את המידע הדרוש להם. המלך או המלכה שייבחרו יזכו בחודש שלם של "חיי מלוכה בדירת חלומות מפנקת", שתעוצב במיוחד עבורם. מטבע הדברים, ההשקעה והעובדה שעדיין מדובר במהלך שאמור לייצר חשיפה - האודישנים, החיים בדירה המלכותית והסעודות בחדר האוכל - דהיינו המסעדה הראשונה של בורגר קינג בכיכר רבין, יתועדו וישמשו לקידום הקמפיין.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- "אנו לא הכי גדולים בטלוויזיה, לכן מאתגרים את השוק ומושכים בצמות"
התכנית השנתית של בורגר קינג כוללת בהמשך את פתיחתם של 3 סניפים נוספים בתל אביב: רמת החייל, עזריאלי ודיזנגוף סנטר, וסניף בבאר שבע. רשת ההמבורגרים עתידה ליצור כ-350 מקומות עבודה חדשים כבר בתום השנה הראשונה לפעילותה ובתוך חמש שנים, צפויה לפתוח 50 סניפים בפריסה ארצית.
- 5.יעקוב זוהר 28/01/2016 13:51הגב לתגובה זוכמי שהיה חי על בורגר קינג הן בארץ והן בארה"ב רוצה לציין שזו הרשת עם המזון הטעים ביותר מכולם והלוואי וגם בארץ יכניסו לתפריט את הטאקו. בארה"ב הוא הולך טוב לצד הוואפר :-)
- 4.מכורה למקדונלדס 31/12/2015 08:54הגב לתגובה זופרס דיי עלוב... מה זה נותן חודש מגורים? הפרס כשלעצמו לא קורץ בכלל. אלא אם משהו מחפש פרסום, ואז יכלתם באותה מידה לחפש פנים בלי דירה. אני לא בטוחה שהאוכלוסייה שתגייסו למטרה הזו תתאים לתואר האצולה. נשמע שאלו שיענו למודעה הם בדיוק ההפך. בתור מותג שכשל בארץ , תצטרכו הרבה יותר מהקמפיין שאגב , נשמע ממש לא מוצלח כדי לעשות קאמבק. אני באופן אישי, סקפטית לחלוטין.. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה!
- 3.משה 31/12/2015 08:47הגב לתגובה זוכל הכבוד לך קופלוב היקר. פלנר על-חלל.
- 2.חלש (ל"ת)יהודה 30/12/2015 23:27הגב לתגובה זו
- 1.מיכאל 30/12/2015 11:49הגב לתגובה זוכמה בני 25 - 45 אתם מכירים שיעזבו את הבית למשך חודש שלם בשביל דירה אחרת? ואם ימצאו כאלה אז הם כאלו שגרים עדיין אצל ההורים ואין להם כסף אפילו לא לברגר קינג