בורגר קינג
צילום: יח"צ

חוזרים כמו קינגים: רשת בורגר קינג חוזרת לישראל עם קמפיין לאיתור ה"מלך" המקומי

במסגרת הקמפיין הרשת תחפש אחר "המעריץ הגדול ביותר של המותג בישראל". המלך הנבחר יזכה בחודש שלם של מגורים בדירת חלומות הממוקמת מעל המסעדה הראשונה של הרשת, בכיכר רבין
משה בנימין | (5)
נושאים בכתבה מקאן תל אביב

לאחר 5 שנים מחוץ לגבולות ישראל רשת בורגר קינג (BURGER KING) שבה לארץ ותחל להפעיל את הסניף הראשון בפברואר הקרוב, בכיכר רבין בתל אביב. לרגל החזרה החגיגית הרשת יוצאת בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב - שתחילתו בטיזר שעלה אתמול (יום ב') לאוויר תחת הכותרת "לישראל דרוש מלך".

במסגרת הקמפיין שפונה לקהל היעד בין הגילאים 25-45, הרשת תחפש אחר "המעריץ הגדול ביותר של המותג בישראל" להגדרתה. הרשת מזמינה את הציבור הרחב להתחרות על תואר "מלך או מלכת ההמבורגרים", ואלו יהפכו למעשה ל"פנים" שילוו את חזרתו של המותג לארץ. המלך הנבחר יזכה בחודש שלם של מגורים בדירת חלומות הממוקמת מעל המסעדה הראשונה של הרשת, בכיכר רבין.

 

הקמפיין יתנהל בעיקר במדיות הדיגיטלית והחברתית, שם יוזמנו הגולשים הישראלים לקחת חלק באודישנים לתפקיד המלוכה. לצורך זאת הוקם אתר הרשמה מיוחד - שם יקבלו המועמדים את המידע הדרוש להם. המלך או המלכה שייבחרו יזכו בחודש שלם של "חיי מלוכה בדירת חלומות מפנקת", שתעוצב במיוחד עבורם. מטבע הדברים, ההשקעה והעובדה שעדיין מדובר במהלך שאמור לייצר חשיפה - האודישנים, החיים בדירה המלכותית והסעודות בחדר האוכל - דהיינו המסעדה הראשונה של בורגר קינג בכיכר רבין, יתועדו וישמשו לקידום הקמפיין.

התכנית השנתית של בורגר קינג כוללת בהמשך את פתיחתם של 3 סניפים נוספים בתל אביב: רמת החייל, עזריאלי ודיזנגוף סנטר, וסניף בבאר שבע. רשת ההמבורגרים עתידה ליצור כ-350 מקומות עבודה חדשים כבר בתום השנה הראשונה לפעילותה ובתוך חמש שנים, צפויה לפתוח 50 סניפים בפריסה ארצית.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    יעקוב זוהר 28/01/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    כמי שהיה חי על בורגר קינג הן בארץ והן בארה"ב רוצה לציין שזו הרשת עם המזון הטעים ביותר מכולם והלוואי וגם בארץ יכניסו לתפריט את הטאקו. בארה"ב הוא הולך טוב לצד הוואפר :-)
  • 4.
    מכורה למקדונלדס 31/12/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    פרס דיי עלוב... מה זה נותן חודש מגורים? הפרס כשלעצמו לא קורץ בכלל. אלא אם משהו מחפש פרסום, ואז יכלתם באותה מידה לחפש פנים בלי דירה. אני לא בטוחה שהאוכלוסייה שתגייסו למטרה הזו תתאים לתואר האצולה. נשמע שאלו שיענו למודעה הם בדיוק ההפך. בתור מותג שכשל בארץ , תצטרכו הרבה יותר מהקמפיין שאגב , נשמע ממש לא מוצלח כדי לעשות קאמבק. אני באופן אישי, סקפטית לחלוטין.. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה!
  • 3.
    משה 31/12/2015 08:47
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לך קופלוב היקר. פלנר על-חלל.
  • 2.
    חלש (ל"ת)
    יהודה 30/12/2015 23:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מיכאל 30/12/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    כמה בני 25 - 45 אתם מכירים שיעזבו את הבית למשך חודש שלם בשביל דירה אחרת? ואם ימצאו כאלה אז הם כאלו שגרים עדיין אצל ההורים ואין להם כסף אפילו לא לברגר קינג
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״