המחליף של פרסמן בבאומן: ג'ונתן לאנג מ-JWT דרא"פ מונה למנהל הקריאייטיב
כשאדי פרשת פרסמן מתפוגגים לאיטם בחלל הזמן, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יוצא הבוקר (יום ה) לדרך חדשה עם ההחלטה על מינויו של ג'ונתן לאנג למחליפו הרשמי בתפקיד מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי.
לאחר תהיות רבות בשוק הפרסום על זהות מחליפו של נדב פרסמן, כשהאופציות נעות בין קידום של אחד ממנהלי הקריאייטיב במשרד, גיוס אגרסיבי של סמנכ"ל קריאייטיב ממשרד מתחרה או מינוי של טאלנט בכיר ופנוי - בבאומן בחרו במהלך מפתיע והחליטו למנות לתפקיד את מנהל הקריאייטיב הראשי של סוכנות הפרסום JWT בקייפטאון, דרום אפריקה.
לאנג (38) הוא לא שם זר לשוק הפרסום הישראלי. הפרסומאי, יליד אפריקה, הוא יהודי שנשוי לישראלית ואב ל-2 ילדים. בין השנים 2001-2003 הוא שהה בישראל ועבד כארט דירקטור במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. ב-3 השנים האחרונות הוא שימש כמנהל הקריאטיב הראשי של JWT בדרום אפריקה, ולפני כן כמנהל קריאייטיב באוגילבי דרום אפריקה. בבאומן מציינים כי "בתפקידו כמנהל הקריאטיב הראשי של JWT בדרא״פ היה אחראי לטרנספורמציה של המשרד לעולמות הדיגיטל והטכנולוגיה ומהלכים אינטגרטיביים שהוביל זכו בפרסים בינלאומיים רבים".
כמו כן, היה שותף למהלכים שיווקיים רבים של כמה מהמותגים המובילים בעולם ומחזיק בתואר מנהל הקריאטיב המעוטר ביותר בדרום אפריקה בשנים 2012-2013 כשבאמתחתו 7 אריות מפסטיבל קאן מהם 2 אריות זהב ועוד עשרות פרסים בין היתר מתחרויות One Show, Clio , D&AD. במסגרת תפקידיו הוא טיפל בין השאר במותגים כגון פולקסוואגן, קוקה קולה, היינקן, מאסטרכארד,קראפט, ג׳ונסון ועוד.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאחורי המינוי שלמרבה ההפתעה לא מגיע מתוך קבוצת האם של באומן - פובליסיס העולמית - עומד יוסי לובטון מנכ״ל באומן בר ריבנאי. לדבריו "אני שמח על הצטרפותו של ג׳ונתן לאנג למשרד. אין לי ספק שג׳ונתן הוא האיש המתאים לאתגר העומד בפנינו להמשיך להוביל את שוק הפרסום הישראלי על ידי עבודה קריאטיבית פורצת דרך המשלבת את יכולות המשרד בתחום האסטרטגיה הדיגיטל והטכנולוגיה".
ג'ונתן לאנג הוסיף בתגובה כי "אני שמח להצטרף לבאומן בר ריבנאי משרד הפרסום המוביל בישראל. אין ספק כי העולם החדש נותן לאנשי הקריאטיב כלים מדהימים ליצור מהלכים שיווקיים יצירתיים לבניית המותגים בהם הם מטפלים ולהשגת המטרות השיווקיות והעסקיות של הלקוחות. לבאומן מחלקת קריאטיב מעולה עם יכולות ברמה עולמית גבוהה ביותר ואני מצפה יחד איתם להגיע לשיאים חדשים. אני שמח לעלות לישראל ולהפוך אותה לבית לי ולמשפחתי".
- 6.דורית 21/01/2016 20:20הגב לתגובה זוגוני איזה כייף שאתה חוזר להיות שחקן מרכזי בתחום הפרסום בישראל.. אין לי ספק שנועדת לגדולות .. מחכים לך איש יקר דורית
- 5.גילי ב 21/01/2016 16:52הגב לתגובה זומהכרות אישית! הבנאדם מוכשר בטרוף! רמה מעל כל הקשקשנים שיש בארץ! ב ה צ ל ח ה
- 4.מי זה הכפיל רושפלד הזה? (ל"ת)חיים כהן 25/12/2015 09:16הגב לתגובה זו
- 3.שיחוק (ל"ת)יואב 24/12/2015 13:25הגב לתגובה זו
- 2.אחד שיודע 24/12/2015 12:48הגב לתגובה זוניפגש בסיכום שנה 2016
- 1.Welcome back! (ל"ת)Eva 24/12/2015 11:39הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
