המחליף של פרסמן בבאומן: ג'ונתן לאנג מ-JWT דרא"פ מונה למנהל הקריאייטיב
כשאדי פרשת פרסמן מתפוגגים לאיטם בחלל הזמן, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי יוצא הבוקר (יום ה) לדרך חדשה עם ההחלטה על מינויו של ג'ונתן לאנג למחליפו הרשמי בתפקיד מנהל הקריאייטיב הראשי של באומן בר ריבנאי.
לאחר תהיות רבות בשוק הפרסום על זהות מחליפו של נדב פרסמן, כשהאופציות נעות בין קידום של אחד ממנהלי הקריאייטיב במשרד, גיוס אגרסיבי של סמנכ"ל קריאייטיב ממשרד מתחרה או מינוי של טאלנט בכיר ופנוי - בבאומן בחרו במהלך מפתיע והחליטו למנות לתפקיד את מנהל הקריאייטיב הראשי של סוכנות הפרסום JWT בקייפטאון, דרום אפריקה.
לאנג (38) הוא לא שם זר לשוק הפרסום הישראלי. הפרסומאי, יליד אפריקה, הוא יהודי שנשוי לישראלית ואב ל-2 ילדים. בין השנים 2001-2003 הוא שהה בישראל ועבד כארט דירקטור במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. ב-3 השנים האחרונות הוא שימש כמנהל הקריאטיב הראשי של JWT בדרום אפריקה, ולפני כן כמנהל קריאייטיב באוגילבי דרום אפריקה. בבאומן מציינים כי "בתפקידו כמנהל הקריאטיב הראשי של JWT בדרא״פ היה אחראי לטרנספורמציה של המשרד לעולמות הדיגיטל והטכנולוגיה ומהלכים אינטגרטיביים שהוביל זכו בפרסים בינלאומיים רבים".
כמו כן, היה שותף למהלכים שיווקיים רבים של כמה מהמותגים המובילים בעולם ומחזיק בתואר מנהל הקריאטיב המעוטר ביותר בדרום אפריקה בשנים 2012-2013 כשבאמתחתו 7 אריות מפסטיבל קאן מהם 2 אריות זהב ועוד עשרות פרסים בין היתר מתחרויות One Show, Clio , D&AD. במסגרת תפקידיו הוא טיפל בין השאר במותגים כגון פולקסוואגן, קוקה קולה, היינקן, מאסטרכארד,קראפט, ג׳ונסון ועוד.
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאחורי המינוי שלמרבה ההפתעה לא מגיע מתוך קבוצת האם של באומן - פובליסיס העולמית - עומד יוסי לובטון מנכ״ל באומן בר ריבנאי. לדבריו "אני שמח על הצטרפותו של ג׳ונתן לאנג למשרד. אין לי ספק שג׳ונתן הוא האיש המתאים לאתגר העומד בפנינו להמשיך להוביל את שוק הפרסום הישראלי על ידי עבודה קריאטיבית פורצת דרך המשלבת את יכולות המשרד בתחום האסטרטגיה הדיגיטל והטכנולוגיה".
ג'ונתן לאנג הוסיף בתגובה כי "אני שמח להצטרף לבאומן בר ריבנאי משרד הפרסום המוביל בישראל. אין ספק כי העולם החדש נותן לאנשי הקריאטיב כלים מדהימים ליצור מהלכים שיווקיים יצירתיים לבניית המותגים בהם הם מטפלים ולהשגת המטרות השיווקיות והעסקיות של הלקוחות. לבאומן מחלקת קריאטיב מעולה עם יכולות ברמה עולמית גבוהה ביותר ואני מצפה יחד איתם להגיע לשיאים חדשים. אני שמח לעלות לישראל ולהפוך אותה לבית לי ולמשפחתי".
- 6.דורית 21/01/2016 20:20הגב לתגובה זוגוני איזה כייף שאתה חוזר להיות שחקן מרכזי בתחום הפרסום בישראל.. אין לי ספק שנועדת לגדולות .. מחכים לך איש יקר דורית
- 5.גילי ב 21/01/2016 16:52הגב לתגובה זומהכרות אישית! הבנאדם מוכשר בטרוף! רמה מעל כל הקשקשנים שיש בארץ! ב ה צ ל ח ה
- 4.מי זה הכפיל רושפלד הזה? (ל"ת)חיים כהן 25/12/2015 09:16הגב לתגובה זו
- 3.שיחוק (ל"ת)יואב 24/12/2015 13:25הגב לתגובה זו
- 2.אחד שיודע 24/12/2015 12:48הגב לתגובה זוניפגש בסיכום שנה 2016
- 1.Welcome back! (ל"ת)Eva 24/12/2015 11:39הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.