
למשפחה יש כוח: 10 ימים לאחר שעלה - קמפיין דיסקונט עם 1.5 מליון צפיות ביוטיוב ובפייסבוק
השפה הפרסומית החדשה של דיסקונט, שבליבה המשפחות, החלה במין צעד מגומגם ולא ברור לפני כשנה. התחנה השנייה בשפה התקשורתית - הקמפיין שעלה לפני קצת יותר משבוע הוא כבר מהודק, מגובש ומדויק יותר, היישר לעצב הרגשי, והקהל מגיב בהתאם. לאחר כ-10 ימים בלבד מאז שעלה לאוויר, קמפיין משפחה זה כוח של דיסקונט כבר עומד על כ-1.5 מיליון צפיות.
המהלך הדיגיטלי בו נטלו חלק אנשים אמיתיים בלבד כחלק מאסטרטגיית המשפחה של בנק דיסקונט, מציג ניסוי הבודק כמה כוח יש לגבר הישראלי, ומוכיח סדרך מקורית את אפקט התמיכה המשפחתית שמעניק לפרט עוצמות שטמונות עמוק בתוכו.
סך הצפיות של המהלך ביוטיוב עמד (נכון לאתמול) על 676,597 צפיות. בפייסבוק עמד מונה הצפיות (נכון לאתמול) על כ-813 אלף. בסך הכל כ-1.48 מיליון צפיות.
קרדיטים: לקוח: בנק דיסקונט, משרד: יהושע\TBWA, סמנכ"ל קריאייטיב: מאיה שרן, קופירייטר: אורי גנות ושחר קיקוס, ארטדיירקטור: איגור קרבצוב, סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק-אמיתי, סופרווייזר פלנינג: נמרוד סוזין, סמנכ"ל תפעול: עופר חג'יוב, מפיקה: ענת הררי, סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל: דודו דהן, סמנכ"ל דיגיטל: עידן אלרום, סמנכ"ל מחלקת, מדיה ומשנה למנכ"ל: נבו כרמי, מנהלת מדיה דיגיטל: דנה דוד, סופרווייזר מדיה דיגיטל: ורדית אמסלם, סמנכ"ל לקוחות: רעיה אריאל-גלעדי, סופרווייזרית: רעות גולן, תקציבאית: דיאנה חוטובלי, במאי: גא"י מיכאל, חברת הפקה: מולה.
- דיסקונט מעניק לעסקים הקטנים ומשרתי המילואים עד 100% החזר על עמלות וריביות
- למרות הדוחות הטובים: למה מניית דיסקונט נופלת?
- 5.גיא מ. 19/12/2015 14:02הגב לתגובה זואני רווק ויש לי חשבון בדיסקונט, בשבוע הבא אני הולך לעבור בנק, וכשישאלו אותי למה אני עובר אני אגיד להם שמשפחה זה כוח ואין לי כוח בשבילם ...
- 4.חובבנים 19/12/2015 12:22הגב לתגובה זומליון תגובות שליליות..למי אכפת מהצפיות...איזה חובבנים
- 3.מיכאל 18/12/2015 09:13הגב לתגובה זומילא לא להציג חלוקה לאורגני וממומן אבל התעלמתם מהמדד החשוב >> אלפי תגובות של אזרחים מאוכזבי הבנק (גם בפייסבוק וגם באתרים)
- 2.רב רהן 17/12/2015 15:46הגב לתגובה זויופי אייס, ממש עיתונות בועטת ונועזת
- 1.נשמה טובה 17/12/2015 15:21הגב לתגובה זוואל תזרוק מספרים באוויר שלא אומרים כלום כמה אורגני? בלי הכסף המטורף שזרקו פה על קידום כל פעם שאני פותח יוטיוב, מה אחוז הנטישה, כמה ראו סה"כ מכל הסרט? ואגב, יש פה רעיון חמוד דווקא. אבל תעלו בבקשה את רף השיחה התכנית/דיגיטלית בבקשה