דיסקונט
צילום: יח"צ

למשפחה יש כוח: 10 ימים לאחר שעלה - קמפיין דיסקונט עם 1.5 מליון צפיות ביוטיוב ובפייסבוק

לאחר שהתחיל מגומגם משהו לפני כשנה, התחנה השנייה של קמפיין דיסקונט בקמפיין 'משפחה זה כח' מכוונת אותו למקום אליו ביקש להגיע - החיבור בין ערכי המשפחה, היתרונות הגלומים בה וההצעה המסחרית של בנק שמתמקד בקהל היעד המאופיין
משה בנימין | (5)
נושאים בכתבה דיסקונט יהושע TBWA

השפה הפרסומית החדשה של דיסקונט, שבליבה המשפחות, החלה במין צעד מגומגם ולא ברור לפני כשנה. התחנה השנייה בשפה התקשורתית - הקמפיין שעלה לפני קצת יותר משבוע הוא כבר מהודק, מגובש ומדויק יותר, היישר לעצב הרגשי, והקהל מגיב בהתאם. לאחר כ-10 ימים בלבד מאז שעלה לאוויר, קמפיין משפחה זה כוח של דיסקונט כבר עומד על כ-1.5 מיליון צפיות. 

המהלך הדיגיטלי בו נטלו חלק אנשים אמיתיים בלבד כחלק מאסטרטגיית המשפחה של בנק דיסקונט, מציג ניסוי הבודק כמה כוח יש לגבר הישראלי, ומוכיח סדרך מקורית את אפקט התמיכה המשפחתית שמעניק לפרט עוצמות שטמונות עמוק בתוכו.

סך הצפיות של המהלך ביוטיוב עמד (נכון לאתמול) על 676,597 צפיות. בפייסבוק עמד מונה הצפיות (נכון לאתמול) על כ-813 אלף. בסך הכל כ-1.48 מיליון צפיות. 

 

קרדיטים: לקוח: בנק דיסקונט, משרד: יהושע\TBWA, סמנכ"ל קריאייטיב: מאיה שרן, קופירייטר: אורי גנות ושחר קיקוס, ארטדיירקטור: איגור קרבצוב, סמנכ"ל אסטרטגיה: סופי מלניק-אמיתי, סופרווייזר פלנינג: נמרוד סוזין, סמנכ"ל תפעול: עופר חג'יוב, מפיקה: ענת הררי, סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל: דודו דהן, סמנכ"ל דיגיטל: עידן אלרום, סמנכ"ל מחלקת, מדיה ומשנה למנכ"ל: נבו כרמי, מנהלת מדיה דיגיטל: דנה דוד, סופרווייזר מדיה דיגיטל: ורדית אמסלם, סמנכ"ל לקוחות: רעיה אריאל-גלעדי, סופרווייזרית: רעות גולן, תקציבאית: דיאנה חוטובלי, במאי: גא"י מיכאל, חברת הפקה: מולה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    גיא מ. 19/12/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    אני רווק ויש לי חשבון בדיסקונט, בשבוע הבא אני הולך לעבור בנק, וכשישאלו אותי למה אני עובר אני אגיד להם שמשפחה זה כוח ואין לי כוח בשבילם ...
  • 4.
    חובבנים 19/12/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    מליון תגובות שליליות..למי אכפת מהצפיות...איזה חובבנים
  • 3.
    מיכאל 18/12/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    מילא לא להציג חלוקה לאורגני וממומן אבל התעלמתם מהמדד החשוב >> אלפי תגובות של אזרחים מאוכזבי הבנק (גם בפייסבוק וגם באתרים)
  • 2.
    רב רהן 17/12/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    יופי אייס, ממש עיתונות בועטת ונועזת
  • 1.
    נשמה טובה 17/12/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    ואל תזרוק מספרים באוויר שלא אומרים כלום כמה אורגני? בלי הכסף המטורף שזרקו פה על קידום כל פעם שאני פותח יוטיוב, מה אחוז הנטישה, כמה ראו סה"כ מכל הסרט? ואגב, יש פה רעיון חמוד דווקא. אבל תעלו בבקשה את רף השיחה התכנית/דיגיטלית בבקשה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.