גיתם בפרסומת שמשתנה לפי מועד הצפייה - עבור השקת סניפי הדיגיטל של 'הפועלים'

הבנק השיק השבוע את סניף הדיגיטל הראשון שלו בת"א ובקרוב ישיק נוספים. המהלך השיווקי מגובה בפרסומת חדשנית המשתנה לפי המועד שבו הגולש צפה בה
משה בנימין | (1)

בנק הפועלים ישיק בקרוב סניפים דיגיטליים ברחבי הארץ, כחלק מהמירוץ המתבקש אחר הקהל של הדור הבא. הסניפים מתוארים כ"מתקדמים ביותר בעולם" על פי הבנק והראשון כבר הושק בתל-אביב בשבוע החולף. לצידו עולה היום (יום ג') קמפיין דיגיטל חדש של הבנק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

תחת המסר Change the way you bank יוצאים בנק הפועלים וגיתם במהלך פרסומי טכנולוגי חדשני המבוסס על שינוים בזמן אמת. הקמפיין מציג יום בחייו של לקוח הבנק שנעזר בשירותי הסניף הדיגיטלי, ולטובתו פותחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לצופה חוויית real time view. בתוך הסרטון עצמו באופן ששזור בעלילה משולבות כותרות עיתונים, כותרות כתבות המוצגות על אייפד, שעון דיגיטלי וכן הלאה. 

באמצעות הטכנולוגיה שפותחה במיוחד עבור המהלך נתונים אלו המופיעים בקמפיין ישתנו בהתאם למועד הצפייה של הגולש, לרבות השעה, מזג האויר, יום ולילה, כותרות חדשותיות שיתעדכנו בהתאם לאופן הצפייה וכן הלאה. בכל עת בו יצפה הגולש בסרט הוא יפגוש מציאות שונה המותאמת לשעת הצפייה, לכותרות האקטואליות ולמזג האוויר השורר בחוץ.

 

במשרד הפרסום מדווחים כי המהלך הופק בשיתוף פעולה עם מומחים מגוגל וגופי מדיה ותקשורת נוספים כבר בתהליך הפיתוח בנוסף למערכת מיוחדת אשר תוכנתה במיוחד עבורו, כדי לשאוב אינפורמציה ממקומות שונים, ולהטמיע אותם כחלק אינטגראלי ולהציג אותם כחלק מהחוויה.

 

דני יעקובוביץ’, סמנכ"ל קריאייטיב גיתם: "הפעם הלקוח אתגר אותנו למתוח ולמתוח את הגבול, מצד אחד להמחיש חוויה אחרת המותאמת לצרכן של היום ומנגד להציג את הסניף בצורה המתקדמת ביותר.  זה לגמרי change the way you create. העבודה על המהלך הזה לא דמתה לשום דבר שעשינו עד היום. מרמת הפורום שהגה את הרעיון, דרך המורכבות ההפקתית, וכלה במעורבות של אנשי הטכנולוגיה והניהול של התהליכים. היה מלחיץ, מאלף, ובעיקר מרגש כמו הפעם הראשונה. אני גאה כי אנחנו משיקים את המהלך הדיגיטלי הגדול ביותר שנוצר, לדעתי, בישראל".

 

הכינו את האצבע - החידושים בסניפים הדיגיטליים

בין החידושים שיושקו בסניפים הדיגיטליים החדשים, ניתן למנות למשל סניף ללא נייר, דהיינו חתימה דיגיטלית של הלקוח באמצעות הטאבלט, כך שבסניפים הדיגיטליים אין ניירת; הבנקאי יוצא מהדלפק שהוא השירות בסניפים החדשים יינתן על ידי בנקאים מומחים שעברו הכשרה ייעודית, שיסתובבו בסניף ויציעו ללקוחות שירות באמצעות טאבלטים. בנוסף, הבנקאים יסייעו ללקוחות להשתמש במכשירים השונים ובאפליקציות הייעודיות העומדות לרשותם בסניף הדיגיטלי.

כמו כן יוענק ייעוץ פיננסי מרחוק: הסניף יציע ללקוחותיו חדרים פרטיים לביצוע שיחות VC עם יועצים פיננסיים של הבנק. כחלק מהשירות החדש, יוכל הלקוח לראות במסך, במהלך שיחתו עם היועץ, את הנתונים הפיננסיים אליהם מתייחס היועץ ממערכת הייעוץ המתקדמת פועלים  advisor.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

זיהוי לקוח: לקוחות הסניף הדיגיטלי מזוהים עם כניסתם לסניף, באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם. שירותים טכנולוגיים חדשים: בסניף מוצבים שולחנות מגע שיאפשרו ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות. למשל: לקוח המעוניין לחסוך לילדים עבור השכלה גבוהה יוכל לבדוק מהו הסכום הנדרש להפקדה בהוראת קבע. בנוסף, בסניף יוצבו מסכים שיציגו ללקוחות נתונים ויאפשרו להם להתנסות במוצר או בשירות המתאימים להם. שעונים חכמים לבנקאים: עובדי הסניף יענדו שעון חכם שיספק להם חיווי על לקוח שהגיע לפגישה, או לקוח המבקש סיוע ליד אחד מהמסכים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחלה קומוניקט 26/11/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    וואו פרסומת שגנובה כמעט אחד לאחד מזאק קינג ורואים בה את השעה הנכונה - מדהים!!!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.