בנק הפועלים. סניפים דיגיטליים
צילום: יח"צ

גיתם בפרסומת שמשתנה לפי מועד הצפייה - עבור השקת סניפי הדיגיטל של 'הפועלים'

הבנק השיק השבוע את סניף הדיגיטל הראשון שלו בת"א ובקרוב ישיק נוספים. המהלך השיווקי מגובה בפרסומת חדשנית המשתנה לפי המועד שבו הגולש צפה בה
משה בנימין | (1)

בנק הפועלים ישיק בקרוב סניפים דיגיטליים ברחבי הארץ, כחלק מהמירוץ המתבקש אחר הקהל של הדור הבא. הסניפים מתוארים כ"מתקדמים ביותר בעולם" על פי הבנק והראשון כבר הושק בתל-אביב בשבוע החולף. לצידו עולה היום (יום ג') קמפיין דיגיטל חדש של הבנק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

תחת המסר Change the way you bank יוצאים בנק הפועלים וגיתם במהלך פרסומי טכנולוגי חדשני המבוסס על שינוים בזמן אמת. הקמפיין מציג יום בחייו של לקוח הבנק שנעזר בשירותי הסניף הדיגיטלי, ולטובתו פותחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לצופה חוויית real time view. בתוך הסרטון עצמו באופן ששזור בעלילה משולבות כותרות עיתונים, כותרות כתבות המוצגות על אייפד, שעון דיגיטלי וכן הלאה. 

באמצעות הטכנולוגיה שפותחה במיוחד עבור המהלך נתונים אלו המופיעים בקמפיין ישתנו בהתאם למועד הצפייה של הגולש, לרבות השעה, מזג האויר, יום ולילה, כותרות חדשותיות שיתעדכנו בהתאם לאופן הצפייה וכן הלאה. בכל עת בו יצפה הגולש בסרט הוא יפגוש מציאות שונה המותאמת לשעת הצפייה, לכותרות האקטואליות ולמזג האוויר השורר בחוץ.

 

במשרד הפרסום מדווחים כי המהלך הופק בשיתוף פעולה עם מומחים מגוגל וגופי מדיה ותקשורת נוספים כבר בתהליך הפיתוח בנוסף למערכת מיוחדת אשר תוכנתה במיוחד עבורו, כדי לשאוב אינפורמציה ממקומות שונים, ולהטמיע אותם כחלק אינטגראלי ולהציג אותם כחלק מהחוויה.

 

דני יעקובוביץ’, סמנכ"ל קריאייטיב גיתם: "הפעם הלקוח אתגר אותנו למתוח ולמתוח את הגבול, מצד אחד להמחיש חוויה אחרת המותאמת לצרכן של היום ומנגד להציג את הסניף בצורה המתקדמת ביותר.  זה לגמרי change the way you create. העבודה על המהלך הזה לא דמתה לשום דבר שעשינו עד היום. מרמת הפורום שהגה את הרעיון, דרך המורכבות ההפקתית, וכלה במעורבות של אנשי הטכנולוגיה והניהול של התהליכים. היה מלחיץ, מאלף, ובעיקר מרגש כמו הפעם הראשונה. אני גאה כי אנחנו משיקים את המהלך הדיגיטלי הגדול ביותר שנוצר, לדעתי, בישראל".

 

הכינו את האצבע - החידושים בסניפים הדיגיטליים

בין החידושים שיושקו בסניפים הדיגיטליים החדשים, ניתן למנות למשל סניף ללא נייר, דהיינו חתימה דיגיטלית של הלקוח באמצעות הטאבלט, כך שבסניפים הדיגיטליים אין ניירת; הבנקאי יוצא מהדלפק שהוא השירות בסניפים החדשים יינתן על ידי בנקאים מומחים שעברו הכשרה ייעודית, שיסתובבו בסניף ויציעו ללקוחות שירות באמצעות טאבלטים. בנוסף, הבנקאים יסייעו ללקוחות להשתמש במכשירים השונים ובאפליקציות הייעודיות העומדות לרשותם בסניף הדיגיטלי.

כמו כן יוענק ייעוץ פיננסי מרחוק: הסניף יציע ללקוחותיו חדרים פרטיים לביצוע שיחות VC עם יועצים פיננסיים של הבנק. כחלק מהשירות החדש, יוכל הלקוח לראות במסך, במהלך שיחתו עם היועץ, את הנתונים הפיננסיים אליהם מתייחס היועץ ממערכת הייעוץ המתקדמת פועלים  advisor.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

זיהוי לקוח: לקוחות הסניף הדיגיטלי מזוהים עם כניסתם לסניף, באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם. שירותים טכנולוגיים חדשים: בסניף מוצבים שולחנות מגע שיאפשרו ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות. למשל: לקוח המעוניין לחסוך לילדים עבור השכלה גבוהה יוכל לבדוק מהו הסכום הנדרש להפקדה בהוראת קבע. בנוסף, בסניף יוצבו מסכים שיציגו ללקוחות נתונים ויאפשרו להם להתנסות במוצר או בשירות המתאימים להם. שעונים חכמים לבנקאים: עובדי הסניף יענדו שעון חכם שיספק להם חיווי על לקוח שהגיע לפגישה, או לקוח המבקש סיוע ליד אחד מהמסכים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחלה קומוניקט 26/11/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    וואו פרסומת שגנובה כמעט אחד לאחד מזאק קינג ורואים בה את השעה הנכונה - מדהים!!!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.