בנק הפועלים. סניפים דיגיטליים
צילום: יח"צ

גיתם בפרסומת שמשתנה לפי מועד הצפייה - עבור השקת סניפי הדיגיטל של 'הפועלים'

הבנק השיק השבוע את סניף הדיגיטל הראשון שלו בת"א ובקרוב ישיק נוספים. המהלך השיווקי מגובה בפרסומת חדשנית המשתנה לפי המועד שבו הגולש צפה בה
משה בנימין | (1)

בנק הפועלים ישיק בקרוב סניפים דיגיטליים ברחבי הארץ, כחלק מהמירוץ המתבקש אחר הקהל של הדור הבא. הסניפים מתוארים כ"מתקדמים ביותר בעולם" על פי הבנק והראשון כבר הושק בתל-אביב בשבוע החולף. לצידו עולה היום (יום ג') קמפיין דיגיטל חדש של הבנק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

תחת המסר Change the way you bank יוצאים בנק הפועלים וגיתם במהלך פרסומי טכנולוגי חדשני המבוסס על שינוים בזמן אמת. הקמפיין מציג יום בחייו של לקוח הבנק שנעזר בשירותי הסניף הדיגיטלי, ולטובתו פותחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לצופה חוויית real time view. בתוך הסרטון עצמו באופן ששזור בעלילה משולבות כותרות עיתונים, כותרות כתבות המוצגות על אייפד, שעון דיגיטלי וכן הלאה. 

באמצעות הטכנולוגיה שפותחה במיוחד עבור המהלך נתונים אלו המופיעים בקמפיין ישתנו בהתאם למועד הצפייה של הגולש, לרבות השעה, מזג האויר, יום ולילה, כותרות חדשותיות שיתעדכנו בהתאם לאופן הצפייה וכן הלאה. בכל עת בו יצפה הגולש בסרט הוא יפגוש מציאות שונה המותאמת לשעת הצפייה, לכותרות האקטואליות ולמזג האוויר השורר בחוץ.

 

במשרד הפרסום מדווחים כי המהלך הופק בשיתוף פעולה עם מומחים מגוגל וגופי מדיה ותקשורת נוספים כבר בתהליך הפיתוח בנוסף למערכת מיוחדת אשר תוכנתה במיוחד עבורו, כדי לשאוב אינפורמציה ממקומות שונים, ולהטמיע אותם כחלק אינטגראלי ולהציג אותם כחלק מהחוויה.

 

דני יעקובוביץ’, סמנכ"ל קריאייטיב גיתם: "הפעם הלקוח אתגר אותנו למתוח ולמתוח את הגבול, מצד אחד להמחיש חוויה אחרת המותאמת לצרכן של היום ומנגד להציג את הסניף בצורה המתקדמת ביותר.  זה לגמרי change the way you create. העבודה על המהלך הזה לא דמתה לשום דבר שעשינו עד היום. מרמת הפורום שהגה את הרעיון, דרך המורכבות ההפקתית, וכלה במעורבות של אנשי הטכנולוגיה והניהול של התהליכים. היה מלחיץ, מאלף, ובעיקר מרגש כמו הפעם הראשונה. אני גאה כי אנחנו משיקים את המהלך הדיגיטלי הגדול ביותר שנוצר, לדעתי, בישראל".

 

הכינו את האצבע - החידושים בסניפים הדיגיטליים

בין החידושים שיושקו בסניפים הדיגיטליים החדשים, ניתן למנות למשל סניף ללא נייר, דהיינו חתימה דיגיטלית של הלקוח באמצעות הטאבלט, כך שבסניפים הדיגיטליים אין ניירת; הבנקאי יוצא מהדלפק שהוא השירות בסניפים החדשים יינתן על ידי בנקאים מומחים שעברו הכשרה ייעודית, שיסתובבו בסניף ויציעו ללקוחות שירות באמצעות טאבלטים. בנוסף, הבנקאים יסייעו ללקוחות להשתמש במכשירים השונים ובאפליקציות הייעודיות העומדות לרשותם בסניף הדיגיטלי.

כמו כן יוענק ייעוץ פיננסי מרחוק: הסניף יציע ללקוחותיו חדרים פרטיים לביצוע שיחות VC עם יועצים פיננסיים של הבנק. כחלק מהשירות החדש, יוכל הלקוח לראות במסך, במהלך שיחתו עם היועץ, את הנתונים הפיננסיים אליהם מתייחס היועץ ממערכת הייעוץ המתקדמת פועלים  advisor.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

זיהוי לקוח: לקוחות הסניף הדיגיטלי מזוהים עם כניסתם לסניף, באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם. שירותים טכנולוגיים חדשים: בסניף מוצבים שולחנות מגע שיאפשרו ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות. למשל: לקוח המעוניין לחסוך לילדים עבור השכלה גבוהה יוכל לבדוק מהו הסכום הנדרש להפקדה בהוראת קבע. בנוסף, בסניף יוצבו מסכים שיציגו ללקוחות נתונים ויאפשרו להם להתנסות במוצר או בשירות המתאימים להם. שעונים חכמים לבנקאים: עובדי הסניף יענדו שעון חכם שיספק להם חיווי על לקוח שהגיע לפגישה, או לקוח המבקש סיוע ליד אחד מהמסכים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אחלה קומוניקט 26/11/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    וואו פרסומת שגנובה כמעט אחד לאחד מזאק קינג ורואים בה את השעה הנכונה - מדהים!!!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.