מטוויסטד לליאו ברנט: תקציב הפרסום של מכון מור עובר למשרד מקבוצת פובליסיס ישראל

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי טוויסטד ולסירוגין בלומנקרנץ ושות'. בשנת 2014 עמד התקציב על כ-2 מיליון שקלים בפועל
משה בנימין | (7)

תקציב הפרסום של מכון מור מקבוצת 'שירותי בריאות כללית' עובר למשרד הפרסום ליאו ברנט - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום טוויסטד ולסירוגין על ידי בלומנקרץ ושות'.

על פי פעילות הפרסום של המכון ב-2014, רוב התקציב הופנה לגזרת האינטרנט ולרדיו. חלק העיתונות הוא הקטן ביותר ואילו הטלוויזיה נפקדת לחלוטין מתמהיל המדיה. ב-2014 עמד התקציב על כ-2 מיליון שקלים בפועל. מתחילת שנת 2015, המכון קיצץ גם בהוצאות הפרסום באינטרנט ופנה לענף החוצות לצד הרדיו והעיתונות - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. 

הפעילות של מכון מור מתמקדת במתן שירותי אבחון, בירור וטיפול רפואי, בבדיקות סקר תקופתיות וברפואה תעסוקתית. רשת המרכזים הכוללת מעל 20 סניפים בפריסה ארצית, ומספקת שירותי רפואה מתקדמים.

גיא קלנר, מנכ"ל ליאו ברנט: "אנחנו שמחים מאוד על האמון שניתן בנו וכבר נכונים למשימה של הפצת בשורת הרפואה המתקדמת של "מכון מור" על כלל שירותיו, לכל בית בישראל."

 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    המלך עירום 19/11/2015 04:30
    הגב לתגובה זו
    הוא ימשיך להיות קופי פייסט של כתבות מאתרי בריאות או יעלה תוכן איכותי ומקורי ?
  • 6.
    ערן 18/11/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    אחלה תקציב.
  • 5.
    אחד 17/11/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 4.
    משרד פח (ל"ת)
    עוד אחד 17/11/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יוקי 17/11/2015 15:44
    הגב לתגובה זו
    סתם
  • 2.
    לאה 17/11/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    כולה תקציב של שקל וחצי ואתה כולך נרגש כאילו קיבלת תקציב של בנק
  • 1.
    פוקי 17/11/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    סתם. לא באמת.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.