הקאמבק של כלל ביטוח: לאחר 3 שנות שתיקה - מערך הפרסום החדש יכלול את יהושע וגיתם
בתום מכרז שנערך בשבועות האחרונים בחרה כלל ביטוח ב-2 משרדים שירכיבו את מערך הפרסום שלה: יהושע TBWA ו-גיתם BBDO - כך נודע לאייס. משרדים נוספים שהיו בתמונת התקציב וקיימו מגעים ראשוניים עם כלל ביטוח הם y&r ומנצ'.
עבור יהושע TBWA מדובר בקאמבק לשוק הביטוח לאחר כשנה וחצי, מאז סיום ההתקשרות עם מגדל שהעבירה את תקציבה לברוקנר יער לוי. יהושע טיפל בתקציב מגדל כעשור עד לפרידה בין הצדדים. מטבע הדברים הנסיון הרב שלו בתחומי הביטוח העניק לו יתרון מהותי על פני המתחרים במכרז.
לצד יהושע, משרד נוסף שיקח חלק בתקציב הפרסום הוא גיתם BBDO שטיפל בתקציב הפרסום של כלל ביטוח. עם זאת, החברה הקפיאה את פעילות הפרסום שלה בשנים האחרונות. בתקופה זו גיתם אף התמודד על תקציב הפרסום של AIG שהיה אחד המכרזים הבולטים בתחום הביטוח ובכלל, אחד מתקציבי הפרסום הגדולים שהועמדו למכרז בשנים האחרונות. בסופו של דבר זכה בתקציב AIG משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. עבור גיתם מדובר למעשה בזכיה מחודשת במכרז ובאמון של כלל ביטוח.
לאייס נודע כי מערך הפרסום המעובה של כלל ביטוח עתיד לעסוק במהלך אסטרטגי שלשמו המשרדים נדרשו להציג בפני החברה לא פחות מ-4 פרזנטציות בטרם התקבלה ההחלטה הסופית על זהות הזוכים.
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2012 עמד תקציב כלל ביטוח על כ-60 מיליון שקלים במחירי מחירון. ההוצאה לפרסום נתחלקה בין גיתם BBDO, דרורי שלומי, מגזרים, בולטון פוטנציאל (במגזר החרדי), מקאן דיגיטל ו-dsay אינטראקטיב. בכל 3 השנים האחרונות, תקציב הפרסום של כלל נחתך והוקפא באופן דרמטי. עם גיוס שניים ממשרדי הפרסום המובילים בישראל נראה כי החברה מתכננת לשוב אל לב התודעה הציבורית באמצעי המדיה המרכזיים.
מכלל ביטוח נמסר בתגובה: "החברה בשלבים מתקדמים של בחירת משרדי הפרסום שלה אך התהליך טרם יסתיים. לכשיסתיים תצא על כך הודעה מסודרת".
- 2.ליאור 11/10/2015 18:11הגב לתגובה זומלכה
- 1.דנה 11/10/2015 12:31הגב לתגובה זויהושע משרד עולה עכשיו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.38% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.38% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
