
צילום: יח"צ
תקציב חדש למשרד הפרסום טוויסטד: בית הספר לאמנות ותרבות 'בסיס'
בית ספר לאמנות ותרבות בסיס שכר את שירותיו של משרד טוויסטד. כבר כעת יעלה קמפיין שילוט חוצות, פרינט, רדיו ודיגיטל המזמין סטודנטים לפיסול, ציור וצילום ליום פתוח שיתקיים בשבוע הבא במרכז החדש של בית הספר בהרצליה.
במרכז הקמפיין תושק שפה תקשורתית חדשה שמשלבת ויז'ואלים מתוך עבודות של מרצים מובילים בבית הספר, המתכתבים עם מסרים חברתיים, תרבותיים ואמנותיים, שמקבלים משמעות על ידי מחיקה של מילים. לילך בר דוד, מנהלת השיווק והפיתוח העסקי של בסיס, מסרה כי "אנחנו נמצאים בעיצומו של מהלך מרגש ומיוחד, שכולל מעבר למשכן חדש ופתיחת שנת הלימודים באוקטובר הקרוב. בחרנו בטוויסטד כשותפים לדרך ואנו מאמינים שבזכות השפה החזותית החדשה נפנה לקהלים נכונים המעריכים אמנות כדרך חיים".