מתוך סרטון הקמפיין של רשת תמנון
צילום: צילום מסך
פרסום ראשון

הקלטות הסודיות של עולם האופנה: קמפיין שחוגג על פרשת מירי רגב נפסל לשידור

קמפיין של 'תמנון' חושף לכאורה הקלטה סודית של שיחה על מחירי בגדים בעולם האופנה ומשתמש במשפטים שנאמרו על ידי השרה רגב בהקלטות שנחשפו בערוץ 10. הזכייניות מונעות עלייתו בטענה כי הוא עשוי לבלבל צופים שיחשבו שמדובר בתכנית תחקירים
משה בנימין | (9)

רשת האופנה תמנון היא הראשונה לזהות את חומר הנפץ האיכותי שטמון בסיקור הנרחב של פרשת ההקלטות של מירי רגב שנחשפה בערוץ 10 בשבוע שעבר.

הרשת שמתמחה באופנה במחירים נמוכים הזדרזה להפיק קמפיין, מיד עם פרסום הקלטות של שרת התרבות ויועציה, שבנוי כאייטם חדשותי שחושף שיחה סודית מתוך מרתפי עולם האופנה. עם זאת, נכון לעכשיו, הקמפיין נתקל בהתנגדות מצד זכייניות הטלוויזיה שמונעות את שידורו בטענה כי הוא עשוי לבלבל את הצופים שעשוים לחשוב כי מדובר בתכנית תחקירים. 

 

מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום של תמנון - JWT ישראל - שהציע את הרעיון לרשת האופנה מיד עם חשיפת הפרשה בערוץ 10 וקיבל אור ירוק. הרעיון המקורי היה לשדר אותו ביום שאחרי חשיפת שיחות הועידה של רגב עם יועציה אך זה נבלם, כאמור, על ידי הזכייניות שמבררות את העניין מול הרשות השנייה. הרעיון לקמפיין המהיר היה של סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד אסף כץ והמשנה למנכ"ל המשרד - יהב דרייזין.

קרדיטים: מנכ״ל: יורם דמבינסקי, משנה למנכ״ל: יהב דרייזין, סמנכ״ל קריאטיב: אסף כץ, סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק, קופי: נועם קראוזה ונמרוד ירקוני, ניהול לקוח: שירלי אנגל ושרונה אילן, מנהלת הפקה: שרון בן דוד.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    פתטי לחלוטין - הרעיון, הביצוע, והיח"צ העלוב (ל"ת)
    bb 07/09/2015 07:06
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אין על תמנון!!!!! (ל"ת)
    דנה 06/09/2015 23:13
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אייל דביר 06/09/2015 22:56
    הגב לתגובה זו
    חבל שלא התחיל כטיזר
  • 5.
    קטן חכם וטוב (ל"ת)
    גיל 06/09/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יש לי יש לי יש לי (ל"ת)
    ZZZZzzzzzz 06/09/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נייייס (ל"ת)
    ירון 06/09/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לא אדוויק 06/09/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    לא חס וחלילה: מתזומן, מפתיע, אחר, מטופש, הזוי או מילים אחרות שאתה לא מכיר מהמילון.
  • 1.
    זה עדיין תוצר עלוב ולא מצחיק (ל"ת)
    אדוויק 06/09/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
  • דווקא אחלה עבודה - מהירה קלה, אקטואלית וטובה (ל"ת)
    טעות 06/09/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.