מתוך סרטון הקמפיין של רשת תמנון
צילום: צילום מסך
פרסום ראשון

הקלטות הסודיות של עולם האופנה: קמפיין שחוגג על פרשת מירי רגב נפסל לשידור

קמפיין של 'תמנון' חושף לכאורה הקלטה סודית של שיחה על מחירי בגדים בעולם האופנה ומשתמש במשפטים שנאמרו על ידי השרה רגב בהקלטות שנחשפו בערוץ 10. הזכייניות מונעות עלייתו בטענה כי הוא עשוי לבלבל צופים שיחשבו שמדובר בתכנית תחקירים
משה בנימין | (9)

רשת האופנה תמנון היא הראשונה לזהות את חומר הנפץ האיכותי שטמון בסיקור הנרחב של פרשת ההקלטות של מירי רגב שנחשפה בערוץ 10 בשבוע שעבר.

הרשת שמתמחה באופנה במחירים נמוכים הזדרזה להפיק קמפיין, מיד עם פרסום הקלטות של שרת התרבות ויועציה, שבנוי כאייטם חדשותי שחושף שיחה סודית מתוך מרתפי עולם האופנה. עם זאת, נכון לעכשיו, הקמפיין נתקל בהתנגדות מצד זכייניות הטלוויזיה שמונעות את שידורו בטענה כי הוא עשוי לבלבל את הצופים שעשוים לחשוב כי מדובר בתכנית תחקירים. 

 

מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום של תמנון - JWT ישראל - שהציע את הרעיון לרשת האופנה מיד עם חשיפת הפרשה בערוץ 10 וקיבל אור ירוק. הרעיון המקורי היה לשדר אותו ביום שאחרי חשיפת שיחות הועידה של רגב עם יועציה אך זה נבלם, כאמור, על ידי הזכייניות שמבררות את העניין מול הרשות השנייה. הרעיון לקמפיין המהיר היה של סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד אסף כץ והמשנה למנכ"ל המשרד - יהב דרייזין.

קרדיטים: מנכ״ל: יורם דמבינסקי, משנה למנכ״ל: יהב דרייזין, סמנכ״ל קריאטיב: אסף כץ, סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק, קופי: נועם קראוזה ונמרוד ירקוני, ניהול לקוח: שירלי אנגל ושרונה אילן, מנהלת הפקה: שרון בן דוד.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    פתטי לחלוטין - הרעיון, הביצוע, והיח"צ העלוב (ל"ת)
    bb 07/09/2015 07:06
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אין על תמנון!!!!! (ל"ת)
    דנה 06/09/2015 23:13
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אייל דביר 06/09/2015 22:56
    הגב לתגובה זו
    חבל שלא התחיל כטיזר
  • 5.
    קטן חכם וטוב (ל"ת)
    גיל 06/09/2015 22:31
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יש לי יש לי יש לי (ל"ת)
    ZZZZzzzzzz 06/09/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נייייס (ל"ת)
    ירון 06/09/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לא אדוויק 06/09/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    לא חס וחלילה: מתזומן, מפתיע, אחר, מטופש, הזוי או מילים אחרות שאתה לא מכיר מהמילון.
  • 1.
    זה עדיין תוצר עלוב ולא מצחיק (ל"ת)
    אדוויק 06/09/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
  • דווקא אחלה עבודה - מהירה קלה, אקטואלית וטובה (ל"ת)
    טעות 06/09/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.