הקלטות הסודיות של עולם האופנה: קמפיין שחוגג על פרשת מירי רגב נפסל לשידור
רשת האופנה תמנון היא הראשונה לזהות את חומר הנפץ האיכותי שטמון בסיקור הנרחב של פרשת ההקלטות של מירי רגב שנחשפה בערוץ 10 בשבוע שעבר.
הרשת שמתמחה באופנה במחירים נמוכים הזדרזה להפיק קמפיין, מיד עם פרסום הקלטות של שרת התרבות ויועציה, שבנוי כאייטם חדשותי שחושף שיחה סודית מתוך מרתפי עולם האופנה. עם זאת, נכון לעכשיו, הקמפיין נתקל בהתנגדות מצד זכייניות הטלוויזיה שמונעות את שידורו בטענה כי הוא עשוי לבלבל את הצופים שעשוים לחשוב כי מדובר בתכנית תחקירים.
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום של תמנון - JWT ישראל - שהציע את הרעיון לרשת האופנה מיד עם חשיפת הפרשה בערוץ 10 וקיבל אור ירוק. הרעיון המקורי היה לשדר אותו ביום שאחרי חשיפת שיחות הועידה של רגב עם יועציה אך זה נבלם, כאמור, על ידי הזכייניות שמבררות את העניין מול הרשות השנייה. הרעיון לקמפיין המהיר היה של סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד אסף כץ והמשנה למנכ"ל המשרד - יהב דרייזין.
קרדיטים: מנכ״ל: יורם דמבינסקי, משנה למנכ״ל: יהב דרייזין, סמנכ״ל קריאטיב: אסף כץ, סמנכ"ל אסטרטגיה: שמוליק קיטייניק, קופי: נועם קראוזה ונמרוד ירקוני, ניהול לקוח: שירלי אנגל ושרונה אילן, מנהלת הפקה: שרון בן דוד.
- 8.פתטי לחלוטין - הרעיון, הביצוע, והיח"צ העלוב (ל"ת)bb 07/09/2015 07:06הגב לתגובה זו
- 7.אין על תמנון!!!!! (ל"ת)דנה 06/09/2015 23:13הגב לתגובה זו
- 6.אייל דביר 06/09/2015 22:56הגב לתגובה זוחבל שלא התחיל כטיזר
- 5.קטן חכם וטוב (ל"ת)גיל 06/09/2015 22:31הגב לתגובה זו
- 4.יש לי יש לי יש לי (ל"ת)ZZZZzzzzzz 06/09/2015 15:09הגב לתגובה זו
- 3.נייייס (ל"ת)ירון 06/09/2015 14:44הגב לתגובה זו
- 2.לא אדוויק 06/09/2015 14:24הגב לתגובה זולא חס וחלילה: מתזומן, מפתיע, אחר, מטופש, הזוי או מילים אחרות שאתה לא מכיר מהמילון.
- 1.זה עדיין תוצר עלוב ולא מצחיק (ל"ת)אדוויק 06/09/2015 13:46הגב לתגובה זו
- דווקא אחלה עבודה - מהירה קלה, אקטואלית וטובה (ל"ת)טעות 06/09/2015 14:08הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.