יניב ויצמן
צילום: יח"צ

Viber מסמנת את בני הנוער: teenk יטפל בתקציב הפרסום של האפליקציה

משרד הפרסום המתמחה בבני הנוער, בבעלותו של יניב ויצמן, קיבל לידיו את תקציב הפרסום של האפליקציה שקדמת את פיצ'ר ה-public chats בקרב צעירי ישראל
משה בנימין | (7)

אפליקציית השיחות וההודעות Viber מסמנת את בני הנוער בישראל. בחברה הוחלט להפקיד את תקציב הפרסום שלה בידי teenk - משרד הפרסום המתמחה בבני נוער, בבעלותו של יניב ויצמן. משרד הפרסום אמור לספק לאפליקציה פלטפורמה למהלכים שיווקיים ולתכנים מתאימים בקרב הגילאים הצעירים. 

 

בחברה מציינים כי "אפליקציית השיחות והמסרים המיידים שרשומים בה למעלה מ-600 מיליון משתמשים, בחרה ב-teenk המתמחה בפנייה לבני נוער ולצעירים כמשרד הפרסום שלה, על מנת להתחבר לבני הנוער בישראל ולהפוך לאחת האפליקציות המובילות". השנה השיקה האפליקציה את פיצ'ר ה-public chats, שבעזרתו היא מתכננת להגביר את הפופולאריות שלה בקרב בני הנוער.

 

פיצ'ר ה-public chats מציע למשתמשים קבוצות פתוחות לקריאה בלבד עבור הקהל, שיכול לקרוא את התכנים בקבוצה אבל לא להשתתף בה. הפיצ'ר משמש בין היתר כבמה שיווקית להעברת מסרים מותאמים לקהל היעד. ב-teenk יוכלו להשתמש בצ'אטים הפתוחים לקידום מהלכים שיווקיים בקרב מותגים הפונים לבני נוער, ובכך לקדם את האפליקציה בקרב קהל היעד.

המותג הראשון שייצא בשת"פ עם האפליקציה יהיה סופרפארם, שכחלק מהצ'אט יארח תזונאי שידבר עם נערות על אורח חיים בריא, כשהמטרה היא לייצר טראפיק של אלפי נערות שיוכלו לצפות בצ'ט. צ'אטים פתוחים מן הסוג הזה שמפעילה Viber בישראל כוללים כיום את תוכנית הרדיו של טל ואביעד, מכבי תל אביב בכדורסל, כוכבי הוט בידור ישראלי, נבחרת הכתבים של אתר ONE, משתתפי העונה החדשה של גולסטאר ועוד.

 

מיכאל שמילוב, סמנכ"ל התפעול של Viber: "אנחנו שמחים לחבור ל-teenk לעבודה משותפת ומאמינים שאפשר ללמוד הרבה מהשוק בארץ ובמיוחד מבני הנוער הישראליים הידועים בחדשנות שלהם. יש לנו מגוון רחב של צ׳אטים וסטיקרים בעברית ההופכים את Viber למותאמת ורלוונטית יותר מתמיד לקהל בארץ".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דניאל המקורי 04/09/2015 00:47
    הגב לתגובה זו
    תמותו כל הקנאים. תלמדו מטינק איך למכור כלום ושום דבר. וויבר נפלתם בפח.
  • 4.
    לא דניאל 03/09/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    טינק באמת הועילו פעם למישהו חוץ מלעצמם?
  • 3.
    דניאל 03/09/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    מכרו להם כלום ושום דבר.
  • 2.
    דניאל 03/09/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    לאיזה לקוח לשעבר שטינק כבר הצליחה לתפור כדי לקבל את התמונה האמתית
  • 1.
    דניאל 03/09/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    איך הנוער קורא לצעירים שעושים דברים עם טינק. או במילים אחרות טינק לנוער זה כמו קבר רחל
  • מה כואב לך דניאל? כמה תגובות נגד טינק עוד תיכתוב?!!!! (ל"ת)
    אשה 03/09/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
  • דניאל 03/09/2015 17:28
    או שיש לטינק משהו עם השם דניאל, או שהחליטו להשתמש בשם שלי ככיסוי לי בגדול אין שום דבר איתם, יש לי משהו נגד אנשים שמוכרים שירות שהם לא עומדים בו אבל איך שהוא תמיד יש מישהו חדש שמוכן לקנות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.