יניב ויצמן
צילום: יח"צ

Viber מסמנת את בני הנוער: teenk יטפל בתקציב הפרסום של האפליקציה

משרד הפרסום המתמחה בבני הנוער, בבעלותו של יניב ויצמן, קיבל לידיו את תקציב הפרסום של האפליקציה שקדמת את פיצ'ר ה-public chats בקרב צעירי ישראל
משה בנימין | (7)

אפליקציית השיחות וההודעות Viber מסמנת את בני הנוער בישראל. בחברה הוחלט להפקיד את תקציב הפרסום שלה בידי teenk - משרד הפרסום המתמחה בבני נוער, בבעלותו של יניב ויצמן. משרד הפרסום אמור לספק לאפליקציה פלטפורמה למהלכים שיווקיים ולתכנים מתאימים בקרב הגילאים הצעירים. 

 

בחברה מציינים כי "אפליקציית השיחות והמסרים המיידים שרשומים בה למעלה מ-600 מיליון משתמשים, בחרה ב-teenk המתמחה בפנייה לבני נוער ולצעירים כמשרד הפרסום שלה, על מנת להתחבר לבני הנוער בישראל ולהפוך לאחת האפליקציות המובילות". השנה השיקה האפליקציה את פיצ'ר ה-public chats, שבעזרתו היא מתכננת להגביר את הפופולאריות שלה בקרב בני הנוער.

 

פיצ'ר ה-public chats מציע למשתמשים קבוצות פתוחות לקריאה בלבד עבור הקהל, שיכול לקרוא את התכנים בקבוצה אבל לא להשתתף בה. הפיצ'ר משמש בין היתר כבמה שיווקית להעברת מסרים מותאמים לקהל היעד. ב-teenk יוכלו להשתמש בצ'אטים הפתוחים לקידום מהלכים שיווקיים בקרב מותגים הפונים לבני נוער, ובכך לקדם את האפליקציה בקרב קהל היעד.

המותג הראשון שייצא בשת"פ עם האפליקציה יהיה סופרפארם, שכחלק מהצ'אט יארח תזונאי שידבר עם נערות על אורח חיים בריא, כשהמטרה היא לייצר טראפיק של אלפי נערות שיוכלו לצפות בצ'ט. צ'אטים פתוחים מן הסוג הזה שמפעילה Viber בישראל כוללים כיום את תוכנית הרדיו של טל ואביעד, מכבי תל אביב בכדורסל, כוכבי הוט בידור ישראלי, נבחרת הכתבים של אתר ONE, משתתפי העונה החדשה של גולסטאר ועוד.

 

מיכאל שמילוב, סמנכ"ל התפעול של Viber: "אנחנו שמחים לחבור ל-teenk לעבודה משותפת ומאמינים שאפשר ללמוד הרבה מהשוק בארץ ובמיוחד מבני הנוער הישראליים הידועים בחדשנות שלהם. יש לנו מגוון רחב של צ׳אטים וסטיקרים בעברית ההופכים את Viber למותאמת ורלוונטית יותר מתמיד לקהל בארץ".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דניאל המקורי 04/09/2015 00:47
    הגב לתגובה זו
    תמותו כל הקנאים. תלמדו מטינק איך למכור כלום ושום דבר. וויבר נפלתם בפח.
  • 4.
    לא דניאל 03/09/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    טינק באמת הועילו פעם למישהו חוץ מלעצמם?
  • 3.
    דניאל 03/09/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    מכרו להם כלום ושום דבר.
  • 2.
    דניאל 03/09/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    לאיזה לקוח לשעבר שטינק כבר הצליחה לתפור כדי לקבל את התמונה האמתית
  • 1.
    דניאל 03/09/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    איך הנוער קורא לצעירים שעושים דברים עם טינק. או במילים אחרות טינק לנוער זה כמו קבר רחל
  • מה כואב לך דניאל? כמה תגובות נגד טינק עוד תיכתוב?!!!! (ל"ת)
    אשה 03/09/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
  • דניאל 03/09/2015 17:28
    או שיש לטינק משהו עם השם דניאל, או שהחליטו להשתמש בשם שלי ככיסוי לי בגדול אין שום דבר איתם, יש לי משהו נגד אנשים שמוכרים שירות שהם לא עומדים בו אבל איך שהוא תמיד יש מישהו חדש שמוכן לקנות
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.