Viber מסמנת את בני הנוער: teenk יטפל בתקציב הפרסום של האפליקציה

משרד הפרסום המתמחה בבני הנוער, בבעלותו של יניב ויצמן, קיבל לידיו את תקציב הפרסום של האפליקציה שקדמת את פיצ'ר ה-public chats בקרב צעירי ישראל
משה בנימין | (7)

אפליקציית השיחות וההודעות Viber מסמנת את בני הנוער בישראל. בחברה הוחלט להפקיד את תקציב הפרסום שלה בידי teenk - משרד הפרסום המתמחה בבני נוער, בבעלותו של יניב ויצמן. משרד הפרסום אמור לספק לאפליקציה פלטפורמה למהלכים שיווקיים ולתכנים מתאימים בקרב הגילאים הצעירים. 

 

בחברה מציינים כי "אפליקציית השיחות והמסרים המיידים שרשומים בה למעלה מ-600 מיליון משתמשים, בחרה ב-teenk המתמחה בפנייה לבני נוער ולצעירים כמשרד הפרסום שלה, על מנת להתחבר לבני הנוער בישראל ולהפוך לאחת האפליקציות המובילות". השנה השיקה האפליקציה את פיצ'ר ה-public chats, שבעזרתו היא מתכננת להגביר את הפופולאריות שלה בקרב בני הנוער.

 

פיצ'ר ה-public chats מציע למשתמשים קבוצות פתוחות לקריאה בלבד עבור הקהל, שיכול לקרוא את התכנים בקבוצה אבל לא להשתתף בה. הפיצ'ר משמש בין היתר כבמה שיווקית להעברת מסרים מותאמים לקהל היעד. ב-teenk יוכלו להשתמש בצ'אטים הפתוחים לקידום מהלכים שיווקיים בקרב מותגים הפונים לבני נוער, ובכך לקדם את האפליקציה בקרב קהל היעד.

המותג הראשון שייצא בשת"פ עם האפליקציה יהיה סופרפארם, שכחלק מהצ'אט יארח תזונאי שידבר עם נערות על אורח חיים בריא, כשהמטרה היא לייצר טראפיק של אלפי נערות שיוכלו לצפות בצ'ט. צ'אטים פתוחים מן הסוג הזה שמפעילה Viber בישראל כוללים כיום את תוכנית הרדיו של טל ואביעד, מכבי תל אביב בכדורסל, כוכבי הוט בידור ישראלי, נבחרת הכתבים של אתר ONE, משתתפי העונה החדשה של גולסטאר ועוד.

 

מיכאל שמילוב, סמנכ"ל התפעול של Viber: "אנחנו שמחים לחבור ל-teenk לעבודה משותפת ומאמינים שאפשר ללמוד הרבה מהשוק בארץ ובמיוחד מבני הנוער הישראליים הידועים בחדשנות שלהם. יש לנו מגוון רחב של צ׳אטים וסטיקרים בעברית ההופכים את Viber למותאמת ורלוונטית יותר מתמיד לקהל בארץ".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דניאל המקורי 04/09/2015 00:47
    הגב לתגובה זו
    תמותו כל הקנאים. תלמדו מטינק איך למכור כלום ושום דבר. וויבר נפלתם בפח.
  • 4.
    לא דניאל 03/09/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    טינק באמת הועילו פעם למישהו חוץ מלעצמם?
  • 3.
    דניאל 03/09/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    מכרו להם כלום ושום דבר.
  • 2.
    דניאל 03/09/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    לאיזה לקוח לשעבר שטינק כבר הצליחה לתפור כדי לקבל את התמונה האמתית
  • 1.
    דניאל 03/09/2015 14:00
    הגב לתגובה זו
    איך הנוער קורא לצעירים שעושים דברים עם טינק. או במילים אחרות טינק לנוער זה כמו קבר רחל
  • מה כואב לך דניאל? כמה תגובות נגד טינק עוד תיכתוב?!!!! (ל"ת)
    אשה 03/09/2015 16:38
    הגב לתגובה זו
  • דניאל 03/09/2015 17:28
    או שיש לטינק משהו עם השם דניאל, או שהחליטו להשתמש בשם שלי ככיסוי לי בגדול אין שום דבר איתם, יש לי משהו נגד אנשים שמוכרים שירות שהם לא עומדים בו אבל איך שהוא תמיד יש מישהו חדש שמוכן לקנות
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים. 

חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.