תביאו cash או מזומן: מצעד הפרסומות של אייס חוגג 20 - והמתנות עליכם
חשבתם שחגיגות 20 יגרמו לנו לחשבון נפש? אז"ש! אז איזה קמפיין גרם לנו לשיר במקלחת? איזה הוציא אותנו משלוותנו (וזה לא פשוט) ומי גרם לנו לפצוח בדיאטה.
קרדיטים:
הגשה ועריכה: ליאור נאור
תסריט והפקה: ארז גרינבוים
יועץ תוכן: משה בנימין
צילום ועריכה: גילי מייזלר
עורכת תוכן: עדי ברזילי
עיצוב: לילך צור
אריזה: אביבית רושה
- 3.מדרדרים עם הבחירות 27/08/2015 16:04הגב לתגובה זוWTF?
- 2.איזה בדיחה 27/08/2015 15:55הגב לתגובה זואני מצטט "הפרסומת הזאת (y&r) היא אחד הדברים היותר מקוריים" תגידו אייס אתם רציניים או שאתם בדיחה?!? לפני חודשיים הסתיים פסטיבל קאן וזה זכה שם בכסף. תלמדו את החומר ותפסיקו להיות כל כך חובבניים - מדובר בקמפיין מועתק שזה שערורייה שהם בכלל העזו לצאת עם זה. http://www.canneslionsarchive.com/winners/entry/573502/3second-cookingshrimp-frying-cannon -- https://www.youtube.com/watch?v=lkaIoH6Um60 --
- אחד שמבין 30/08/2015 13:17הגב לתגובה זואם זה זכה בפסטיבל קאן, אז הפרסומת בהחלט מקורית ., מועתקת או לא , אין צורך לקטול את אייס או את הפרסומת .. דיי לקנאה :)
- 1.מעולה. אחד החזקים שלכם. (ל"ת)תומר 27/08/2015 15:03הגב לתגובה זו
- הילד גאון! (ל"ת)דניס 27/08/2015 15:11הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.