עולים לבמה: פובליסיס יטפל בתקציב הפרסום של פרויקט 'בית ליסין' של 'גינדי פרידמן'
משרד הפרסום פובליסיס, שרשם חציון ראשון מוצלח במיוחד, ממשיך במגמה החיובית ומצרף לשורותיו תקציב פרסום נוסף. המשרד, בניהולו של ארי מלמוד, יטפל בתקציב הפרסום של פרוייקט הנדל"ן בית ליסין מבית גינדי פרידמן שצפוי לעמוד על 5 מיליון שקלים - כך נודע לאייס.
מגדל המגורים המתוכנן במתחם בית ליסין הישן, ממוקם ברחוב ויצמן 32, בסמוך לכיכר המדינה במרכז תל אביב בשטח של כ-4 דונם. המגדל יכלול 30 קומות, ונחשב לאחת מפיסות הנדל"ן האסטרטגיות בעיר. בשנת 2000 מכרה ההסתדרות את המתחם למשקיעים הפרטיים שאול רחמים, רונן חצור, יונה שמש וזמיר ג'ורי ולחברת אזורים (החזקה שווה) בסכום של 14.2 מיליון דולר. 15 שנה לאחר מכן, רכשה חברת גינדי פרידמן את הנדל"ן במחיר שעמד על 270 מיליון שקלים לאחר שהמו"מ עם איש העסקים טדי שגיא נכשל.
לאייס נודע כי בנוסף לפובליסיס התמודדו במכרז עוד 4 משרדים, שניים מהם גדולים מפובליסיס ועוד שניים בסדר גודל בינוני זהה לפובליסיס. בנוסף לפרויקט בית ליסין מטפל פובליסיס בתקציב הפרסום של חברת תדהר הבונה בכל חלקי הארץ.
כאמור, על פי דירוג יפעת האחרון לחציון ה-1 של 2015 פובליסיס היה אחד המשרדים שרשם מהפך משמעותי. לאחר מספר רבעונים של קיטון, המשרד חזר לפסי צמיחה ובחציון הראשון השלים את המהלך עם עלייה של 39%, לעומת ירידה של 6% בחציון המקביל אשתקד. המשרד עלה 2 מקומות בדירוג 20 המשרדים המובילים למקום ה-14 עם היקף פעילות של 47 מיליון שקלים.
- 1.מכרזים תפורים 10/08/2015 14:25הגב לתגובה זוודואג לקולגות לתקציבים מנופחים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
