ארי מלמוד
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

עולים לבמה: פובליסיס יטפל בתקציב הפרסום של פרויקט 'בית ליסין' של 'גינדי פרידמן'

ארי מלמוד מצרף לרשימת הלקוחות שלו את פרויקט הנדל"ן המתוכנן בבית ליסין הישן בוויצמן 32. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום פובליסיס, שרשם חציון ראשון מוצלח במיוחד, ממשיך במגמה החיובית ומצרף לשורותיו תקציב פרסום נוסף. המשרד, בניהולו של ארי מלמוד, יטפל בתקציב הפרסום של פרוייקט הנדל"ן בית ליסין מבית גינדי פרידמן שצפוי לעמוד על 5 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. 

מגדל המגורים המתוכנן במתחם בית ליסין הישן, ממוקם ברחוב ויצמן 32, בסמוך לכיכר המדינה במרכז תל אביב בשטח של כ-4 דונם. המגדל יכלול 30 קומות, ונחשב לאחת מפיסות הנדל"ן האסטרטגיות בעיר. בשנת 2000 מכרה ההסתדרות את המתחם למשקיעים הפרטיים שאול רחמים, רונן חצור, יונה שמש וזמיר ג'ורי ולחברת אזורים (החזקה שווה) בסכום של 14.2 מיליון דולר. 15 שנה לאחר מכן, רכשה חברת גינדי פרידמן את הנדל"ן במחיר שעמד על 270 מיליון שקלים לאחר שהמו"מ עם איש העסקים טדי שגיא נכשל. 

לאייס נודע כי בנוסף לפובליסיס התמודדו במכרז עוד 4 משרדים, שניים מהם גדולים מפובליסיס ועוד שניים בסדר גודל בינוני זהה לפובליסיס. בנוסף לפרויקט בית ליסין מטפל פובליסיס בתקציב הפרסום של חברת תדהר הבונה בכל חלקי הארץ.

כאמור, על פי דירוג יפעת האחרון לחציון ה-1 של 2015 פובליסיס היה אחד המשרדים שרשם מהפך משמעותי. לאחר מספר רבעונים של קיטון, המשרד חזר לפסי צמיחה ובחציון הראשון השלים את המהלך עם עלייה של 39%, לעומת ירידה של 6% בחציון המקביל אשתקד. המשרד עלה 2 מקומות בדירוג 20 המשרדים המובילים למקום ה-14 עם היקף פעילות של 47 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מכרזים תפורים 10/08/2015 14:25
    הגב לתגובה זו
    ודואג לקולגות לתקציבים מנופחים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.