איך אתם מחכים לזה: המקבץ חוזר – עם תזוזות בתחום היקבים, ויקיפדיה וקורקינטים
*** תקציב יחסי הציבור של יקבי כרמל ויקב יתיר עובר למשרדו של זאביק דרור, ויטופל במחלקת הקולינריה והיין, בניהולן של דניאל דובשני ואור-לי מדמון.
תקציב יקבי כרמל נוהל עד לאחרונה על ידי שלמור תקשורת ולאחר מכרז פנימי, נבחר משרדו של דרור. יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מסרה כי "משרדו של זאביק דרור מוביל כיום את תחומי הלייף סטייל, צרכנות והקולינריה ולכן נבחר לטיפול ביקב".
משרד של דרור הוקם לפני 13 שנה ומתמחה בלייף סטייל וצרכנות, עם לקוחות כמו קבוצת קניוני עזריאלי, רשת אי דיגיטל, קלאב מד, קבוצת רנואר, קבוצת הוניגמן, קבוצת קרליין ועוד.
*** ואילו משרד קאצ'קעס יחסי ציבור ותקשורת צירף את תקציב יקב יפו. המשרד שבבעלותן של אפרת לב ויעל גלנטי, זכה גם בתקציב יבואנית הבירות Norman Premium, תקציב היח"צ של מסעדת השף אדלינה של משפחת אופנהיימר, הממוקמת בקיבוץ כברי, ותקציב בית הקפה המיתולוגי בנהריה פינגוין החוגג 75 שנים להיווסדו.
'קאצ'קעס' מטפל במגוון לקוחות בוטיק מתחום הלייף סטייל, מזון ומשקאות, טיפוח, קוסמטיקה, איכות חיים וכן מתחומי החוויה והתיירות.
*** מחלקת ההיי-טק ברימון כהן שינקמן נבחרה להוביל את תקציב יחסי הציבור של עמותת ויקימדיה בישראל. את המחלקה מנהלות מיכל זילבר ועידית רוזנברג.
עמותת ויקימדיה ישראל פועלת בשיתוף פעולה עם קרן ויקימדיה הבינ"ל לקידום הידע וההשכלה בישראל ולהנגשת תכנים במגוון רחב של תחומי ידע. פעילות העמותה מתמקדת בוויקיפדיה ומיזמים נוספים של קרן ויקימדיה העולמית (ויקימילון, ויקיטקסט, ויקישיתוף ואחרים). באמצעות מיזמים אלה, מקדמת ויקימדיה ישראל איסוף, יצירה והפצה של תכנים חופשיים.
*** משרד מסר אסטרטגיה תקשורתית בבעלותו יאיר גבע, ינהל את תקציב יחסי הציבור והדיגיטל של שותפות חיפה-בוסטון, שמשמשת כזרוע הישראלית לפעילות הפילנתרופית של ארגון ה-CJP, הפועל בקרב יהדות בוסטון כבר למעלה מ-20 שנים
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
בין לקוחות 'מסר אסטרטגיה תקשורתית' אפשר למנות את ארגון עובדי לאומית, חברת 'סלע בינוי', מועדון המטפסים הישראלי ועוד. יאיר גבע מסר: "אנחנו נרגשים להתחיל בשיתוף הפעולה עם השותפות, שמקדמת ומובילה עשרות רבות של פרויקטים ופעילויות לטובת קידום אוכלוסיות בחברה הישראלית ולהצמחת דור הנהגה צעיר. אנחנו בטוחים כי יחד נצעד להצלחות רבות והישגים".
*** משרד היח"צ מינגלינק קיבל 4 תקציבי שיווק ויח"צ: רשת 'המדרשה לאופנה', חנות תכשיטי היוקרה JANSAN, חברת קרדו נציגת NopCommerce Israel, וחברת R-Net - שותפתה העסקית של מייקרוסופט ישראל. עבור קרדו ו-R-NET תנהל מינגלינק את פעילות שיווק האון ליין השוטפת, כולל רשתות חברתיות ובלוגים.
לדברי רינת בן סימון, מנכ"לית מינגלינק: "צעד אחר צעד טיפחנו ובנינו מוניטין בעולם הווירטואלי, באמצעות הידע והמקצועיות שרכשנו עם השנים. כיום החברה עולה שלב ומצרפת לקוחות מכובדים שרוצים לבסס את נוכחותם בערוצים הדיגיטליים ולהפוך למותגים מובילים בתחומם".
*** תקציב חדש למשרד ליבנת תקשורת שבבעלותה של ליבנת נזרי: מדריך הטיולים שיחור. נזרי היא בעלת 15 שנות ניסיון באסטרטגיה, דוברות ויחסי ציבור, ובעבר הייתה יועצת תקשורת בגיתם שם שימשה כדוברת אישית של ארקדי גאידמק, דוברת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועוד. בכנסת הייתה דוברת ועדת הכלכלה בכנסת ודוברת יו"ר הוועדה בזמנו, כרמל שאמה. בשנה האחרונה ליוותה קמפיינים ברשויות המקומיות בפתח תקווה, בת ים ומזכרת בתיה ושימשה כיועצת תקשורת חיצונית לח"כ גילה גמליאל.
*** משרדה של אורי נחום, אורין תקשורת, החל לטפל בתקציב היח"צ של מיקרו ישראל - מותג הקורקינטים השוויצרי. המותג נוסד ב-1996 ומספק קורקינטים ואביזרים נלווים ליותר מ-70 מדינות, בהן ישראל.
תקציב זה מצטרף לתקציבי המשרד שמתמחה בתחומי הצרכנות, ילדים, עיצוב ונדלן ומטפל בחברות נוספות כגון משחקי יצירה ארדע, פליימוביל, הסברו, רשת ג'לה, חברת טרגו ובית המכירות הפומביות אישתר.
- 2.זאביק דרור אימפיריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)יבנאי 26/07/2015 14:52הגב לתגובה זו
- 1.לקוח מרוצה 26/07/2015 14:04הגב לתגובה זוממליץ בחום לכל מי שיש לו עסק קטן/בינוני שרוצה לתת לו בוסט שיווקי משמעותי.
- אבנר 29/07/2015 17:19הגב לתגובה זואיזה עלובים אתם
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות
לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים.
תכניות
הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.
