איך אתם מחכים לזה: המקבץ חוזר – עם תזוזות בתחום היקבים, ויקיפדיה וקורקינטים
*** תקציב יחסי הציבור של יקבי כרמל ויקב יתיר עובר למשרדו של זאביק דרור, ויטופל במחלקת הקולינריה והיין, בניהולן של דניאל דובשני ואור-לי מדמון.
תקציב יקבי כרמל נוהל עד לאחרונה על ידי שלמור תקשורת ולאחר מכרז פנימי, נבחר משרדו של דרור. יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מסרה כי "משרדו של זאביק דרור מוביל כיום את תחומי הלייף סטייל, צרכנות והקולינריה ולכן נבחר לטיפול ביקב".
משרד של דרור הוקם לפני 13 שנה ומתמחה בלייף סטייל וצרכנות, עם לקוחות כמו קבוצת קניוני עזריאלי, רשת אי דיגיטל, קלאב מד, קבוצת רנואר, קבוצת הוניגמן, קבוצת קרליין ועוד.
*** ואילו משרד קאצ'קעס יחסי ציבור ותקשורת צירף את תקציב יקב יפו. המשרד שבבעלותן של אפרת לב ויעל גלנטי, זכה גם בתקציב יבואנית הבירות Norman Premium, תקציב היח"צ של מסעדת השף אדלינה של משפחת אופנהיימר, הממוקמת בקיבוץ כברי, ותקציב בית הקפה המיתולוגי בנהריה פינגוין החוגג 75 שנים להיווסדו.
'קאצ'קעס' מטפל במגוון לקוחות בוטיק מתחום הלייף סטייל, מזון ומשקאות, טיפוח, קוסמטיקה, איכות חיים וכן מתחומי החוויה והתיירות.
*** מחלקת ההיי-טק ברימון כהן שינקמן נבחרה להוביל את תקציב יחסי הציבור של עמותת ויקימדיה בישראל. את המחלקה מנהלות מיכל זילבר ועידית רוזנברג.
עמותת ויקימדיה ישראל פועלת בשיתוף פעולה עם קרן ויקימדיה הבינ"ל לקידום הידע וההשכלה בישראל ולהנגשת תכנים במגוון רחב של תחומי ידע. פעילות העמותה מתמקדת בוויקיפדיה ומיזמים נוספים של קרן ויקימדיה העולמית (ויקימילון, ויקיטקסט, ויקישיתוף ואחרים). באמצעות מיזמים אלה, מקדמת ויקימדיה ישראל איסוף, יצירה והפצה של תכנים חופשיים.
*** משרד מסר אסטרטגיה תקשורתית בבעלותו יאיר גבע, ינהל את תקציב יחסי הציבור והדיגיטל של שותפות חיפה-בוסטון, שמשמשת כזרוע הישראלית לפעילות הפילנתרופית של ארגון ה-CJP, הפועל בקרב יהדות בוסטון כבר למעלה מ-20 שנים
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף...
בין לקוחות 'מסר אסטרטגיה תקשורתית' אפשר למנות את ארגון עובדי לאומית, חברת 'סלע בינוי', מועדון המטפסים הישראלי ועוד. יאיר גבע מסר: "אנחנו נרגשים להתחיל בשיתוף הפעולה עם השותפות, שמקדמת ומובילה עשרות רבות של פרויקטים ופעילויות לטובת קידום אוכלוסיות בחברה הישראלית ולהצמחת דור הנהגה צעיר. אנחנו בטוחים כי יחד נצעד להצלחות רבות והישגים".
*** משרד היח"צ מינגלינק קיבל 4 תקציבי שיווק ויח"צ: רשת 'המדרשה לאופנה', חנות תכשיטי היוקרה JANSAN, חברת קרדו נציגת NopCommerce Israel, וחברת R-Net - שותפתה העסקית של מייקרוסופט ישראל. עבור קרדו ו-R-NET תנהל מינגלינק את פעילות שיווק האון ליין השוטפת, כולל רשתות חברתיות ובלוגים.
לדברי רינת בן סימון, מנכ"לית מינגלינק: "צעד אחר צעד טיפחנו ובנינו מוניטין בעולם הווירטואלי, באמצעות הידע והמקצועיות שרכשנו עם השנים. כיום החברה עולה שלב ומצרפת לקוחות מכובדים שרוצים לבסס את נוכחותם בערוצים הדיגיטליים ולהפוך למותגים מובילים בתחומם".
*** תקציב חדש למשרד ליבנת תקשורת שבבעלותה של ליבנת נזרי: מדריך הטיולים שיחור. נזרי היא בעלת 15 שנות ניסיון באסטרטגיה, דוברות ויחסי ציבור, ובעבר הייתה יועצת תקשורת בגיתם שם שימשה כדוברת אישית של ארקדי גאידמק, דוברת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועוד. בכנסת הייתה דוברת ועדת הכלכלה בכנסת ודוברת יו"ר הוועדה בזמנו, כרמל שאמה. בשנה האחרונה ליוותה קמפיינים ברשויות המקומיות בפתח תקווה, בת ים ומזכרת בתיה ושימשה כיועצת תקשורת חיצונית לח"כ גילה גמליאל.
*** משרדה של אורי נחום, אורין תקשורת, החל לטפל בתקציב היח"צ של מיקרו ישראל - מותג הקורקינטים השוויצרי. המותג נוסד ב-1996 ומספק קורקינטים ואביזרים נלווים ליותר מ-70 מדינות, בהן ישראל.
תקציב זה מצטרף לתקציבי המשרד שמתמחה בתחומי הצרכנות, ילדים, עיצוב ונדלן ומטפל בחברות נוספות כגון משחקי יצירה ארדע, פליימוביל, הסברו, רשת ג'לה, חברת טרגו ובית המכירות הפומביות אישתר.
- 2.זאביק דרור אימפיריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)יבנאי 26/07/2015 14:52הגב לתגובה זו
- 1.לקוח מרוצה 26/07/2015 14:04הגב לתגובה זוממליץ בחום לכל מי שיש לו עסק קטן/בינוני שרוצה לתת לו בוסט שיווקי משמעותי.
- אבנר 29/07/2015 17:19הגב לתגובה זואיזה עלובים אתם

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.