המקבץ
צילום: Getty images Israel

איך אתם מחכים לזה: המקבץ חוזר – עם תזוזות בתחום היקבים, ויקיפדיה וקורקינטים

והפעם במקבץ של אייס – זאביק דרור, קאצ'קעס, משרד רימון כהן שינקמן, מסר אסטרטגיה תקשורתית, מינגלינק, ליבנת נזרי ואורי נחום. כנסו כנסו
כתבי אייס | (3)

*** תקציב יחסי הציבור של יקבי כרמל ויקב יתיר עובר למשרדו של זאביק דרור, ויטופל במחלקת הקולינריה והיין, בניהולן של דניאל דובשני ואור-לי מדמון.

 

תקציב יקבי כרמל נוהל עד לאחרונה על ידי שלמור תקשורת ולאחר מכרז פנימי, נבחר משרדו של דרור. יפעת רוזנברג, מנהלת השיווק של יקבי כרמל, מסרה כי "משרדו של זאביק דרור מוביל כיום את תחומי הלייף סטייל, צרכנות והקולינריה ולכן נבחר לטיפול ביקב".

 

משרד של דרור הוקם לפני 13 שנה ומתמחה בלייף סטייל וצרכנות, עם לקוחות כמו קבוצת קניוני עזריאלי, רשת אי דיגיטל, קלאב מד, קבוצת רנואר, קבוצת הוניגמן, קבוצת קרליין ועוד.

 

*** ואילו משרד קאצ'קעס יחסי ציבור ותקשורת צירף את תקציב יקב יפו. המשרד שבבעלותן של אפרת לב ויעל גלנטי, זכה גם בתקציב יבואנית הבירות Norman Premium, תקציב היח"צ של מסעדת השף אדלינה של משפחת אופנהיימר, הממוקמת בקיבוץ כברי, ותקציב בית הקפה המיתולוגי בנהריה פינגוין החוגג 75 שנים להיווסדו.

 

'קאצ'קעס' מטפל במגוון לקוחות בוטיק מתחום הלייף סטייל, מזון ומשקאות, טיפוח, קוסמטיקה, איכות חיים וכן מתחומי החוויה והתיירות.

 

*** מחלקת ההיי-טק ברימון כהן שינקמן נבחרה להוביל את תקציב יחסי הציבור של עמותת ויקימדיה בישראל. את המחלקה מנהלות מיכל זילבר ועידית רוזנברג.

 

עמותת ויקימדיה ישראל פועלת בשיתוף פעולה עם קרן ויקימדיה הבינ"ל לקידום הידע וההשכלה בישראל ולהנגשת תכנים במגוון רחב של תחומי ידע. פעילות העמותה מתמקדת בוויקיפדיה ומיזמים נוספים של קרן ויקימדיה העולמית (ויקימילון, ויקיטקסט, ויקישיתוף ואחרים). באמצעות מיזמים אלה, מקדמת ויקימדיה ישראל איסוף, יצירה והפצה של תכנים חופשיים.

 

*** משרד מסר אסטרטגיה תקשורתית בבעלותו יאיר גבע, ינהל את תקציב יחסי הציבור והדיגיטל של שותפות חיפה-בוסטון, שמשמשת כזרוע הישראלית לפעילות הפילנתרופית של ארגון ה-CJP, הפועל בקרב יהדות בוסטון כבר למעלה מ-20 שנים

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

בין לקוחות 'מסר אסטרטגיה תקשורתית' אפשר למנות את ארגון עובדי לאומית, חברת 'סלע בינוי', מועדון המטפסים הישראלי ועוד. יאיר גבע מסר: "אנחנו נרגשים להתחיל בשיתוף הפעולה עם השותפות, שמקדמת ומובילה עשרות רבות של פרויקטים ופעילויות לטובת קידום אוכלוסיות בחברה הישראלית ולהצמחת דור הנהגה צעיר. אנחנו בטוחים כי יחד נצעד להצלחות רבות והישגים".

 

*** משרד היח"צ מינגלינק קיבל 4 תקציבי שיווק ויח"צ: רשת 'המדרשה לאופנה', חנות תכשיטי היוקרה JANSAN, חברת קרדו נציגת NopCommerce Israel, וחברת R-Net - שותפתה העסקית של מייקרוסופט ישראל. עבור קרדו ו-R-NET תנהל מינגלינק את פעילות שיווק האון ליין השוטפת, כולל רשתות חברתיות ובלוגים.

 

לדברי רינת בן סימון, מנכ"לית מינגלינק: "צעד אחר צעד טיפחנו ובנינו מוניטין בעולם הווירטואלי, באמצעות הידע והמקצועיות שרכשנו עם השנים. כיום החברה עולה שלב ומצרפת לקוחות מכובדים שרוצים לבסס את נוכחותם בערוצים הדיגיטליים ולהפוך למותגים מובילים בתחומם".

 

*** תקציב חדש למשרד ליבנת תקשורת שבבעלותה של ליבנת נזרי: מדריך הטיולים שיחור. נזרי היא בעלת 15 שנות ניסיון באסטרטגיה, דוברות ויחסי ציבור, ובעבר הייתה יועצת תקשורת בגיתם שם שימשה כדוברת אישית של ארקדי גאידמק, דוברת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועוד. בכנסת הייתה דוברת ועדת הכלכלה בכנסת ודוברת יו"ר הוועדה בזמנו, כרמל שאמה. בשנה האחרונה ליוותה קמפיינים ברשויות המקומיות בפתח תקווה, בת ים ומזכרת בתיה ושימשה כיועצת תקשורת חיצונית לח"כ גילה גמליאל.

 

*** משרדה של אורי נחום, אורין תקשורת, החל לטפל בתקציב היח"צ של מיקרו ישראל - מותג הקורקינטים השוויצרי. המותג נוסד ב-1996 ומספק קורקינטים ואביזרים נלווים ליותר מ-70 מדינות, בהן ישראל.

 

תקציב זה מצטרף לתקציבי המשרד שמתמחה בתחומי הצרכנות, ילדים, עיצוב ונדלן ומטפל בחברות נוספות כגון משחקי יצירה ארדע, פליימוביל, הסברו, רשת ג'לה, חברת טרגו ובית המכירות הפומביות אישתר. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    זאביק דרור אימפיריה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יבנאי 26/07/2015 14:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לקוח מרוצה 26/07/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    ממליץ בחום לכל מי שיש לו עסק קטן/בינוני שרוצה לתת לו בוסט שיווקי משמעותי.
  • אבנר 29/07/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    איזה עלובים אתם
חיים לוינסון (צילום מסך)חיים לוינסון (צילום מסך)

כמה עולה לקנות עיתונאי?

הפרשן המדיני של "הארץ", חיים לוינסון, פוטר לאחר שהתברר שקיבל כ-200 אלף שקלים מחברת יועץ תקשורת בחקירת "קטאר-גייט" - מבלי לגלות זאת לקוראים. לוינסון דיווח לפני הודעת "הארץ" כי הוא עוזב. בעיתון רצו להדגיש כי פוטר וסיפרו את הסיבה - ואז לוינסון אמר שעבד במקביל בעוד עבודות באישור של העיתון; האם קנו את העיתונאי? 

מנדי הניג |
נושאים בכתבה חיים לוינסון

עיתון "הארץ" הודיע על סיום דרכו של הפרשן המדיני חיים לוינסון, לאחר שנחשף כי קיבל תשלומים בהיקף של כ-200 אלף שקלים מחברת "פרספשן" שבבעלות היועץ האסטרטגי שרוליק איינהורן. העניין, שפרץ כמה שעות לאחר פוסט פרידה שפרסם לוינסון עצמו, מעלה הרבה שאלות עקרוניות על קשר בין עיתונאים לנטשאי הסיקור שלהם, וגם על ההתנהלות של לוינסון בכל השנים האלו ואפילו ביום פיטוריו - הוא רץ להודיע שהוא פורש, אבל הוא פוטר? גם ביום העזיבה הוא רצה להימנע מלספר על הפשלה הענקית? איך נאמין לו אם הוא משקר פעמיים - השקר השני: הניסיון להסתיר את השקר הראשון חמור בפני עצמו.  

בכל מקרה, בעוד "הארץ" מציג את ההחלטה כצעד להגנת אמון הקוראים, לוינסון טוען שפעל בשקיפות מול מערכתו והודה בהמשך בטעותו בחוסר גילוי נאות מלא. הסיפור, שמשתרע על פני חמש שנים הוא נורת אזהרה לתחום העיתונות - דנה וויס, קרן מרציאנו ועשרות עיתונאים בכירים משני הצדדים מקבלים כסף גדול על הנחיית כנסים, כתיבה ועוד. כסף קונה עיתונאים גם אם הם חושבים שלא. כשאתה מקבל מאות אלפי שקלים מגוף מסוים, אתה כבר לא יכול להיות אובייקטיבי לגביו. 

לוינסון יכול להגיד עוד שנים שהוא באמת חושב שאיינהורן ששילם לו הוא זכאי, ויכול להיות שהוא באמת מאמין בזה, אבל אין לו את הזכות לדבר על זה אם הוא מקבל אלפי שקלים מאיינהורן.  


חיים לוינסון, בן 41, הצטרף ל"הארץ" ב-2008, בתחילה ככתב שטחים ולאחר מכן ככתב פוליטי, בעל טור בגלריה ופרשן מדיני. לוינסון ידוע בביקורת על הממשלה הנוכחית, תמיכה בדמוקרטיה מערבית והגנה על ערכי שמאל-מרכז. בפוסט הפרידה שפרסם תיאר את 17 שנותיו בעיתון כ"עיטור הגבורה על החזה". עם זאת, הפוסט הזה, שכלל הודאה בשחיקה אישית, נכתב כמה שעות לפני החשיפה, והפך במהרה לבדיחה ולעג  - "פוטרת ואתה מוכר לנו שאתה גיבור"

שרוליק איינהורן הוא יועץ תקשורת ופוליטיקה ותיק, שמנהל קמפיינים בינלאומיים ומקומיים. חברת "פרספשן" שלו, המתמחה באסטרטגיות השפעה על דעת קהל, עומדת במרכז פרשת "קטאר-גייט", חקירה משטרתית שחשפה חשד לקבלת מימון מקטאר לניהול קמפיינים נגד ישראל. איינהורן נחקר בחשד להדלפת מסמכים רגישים. לוינסון, שמתח ביקורת חריפה על החקירה עצמה, הביע תמיכה פומבית באיינהורן, מבלי לחשוף את הקשר הכלכלי ביניהם.