כובשים עוד יעד: ה-Hooligans יוצאים בקמפיין גלובלי לסודהסטרים העולמית
בימים אלה מתקיים מכרז במסגרתו מתחרים משרדי פרסום מציגים לסודהסטרים ומתחרים על פרויקטים גלובליים. הפעילות של החוליגנס בניו יורק היא נקודתית ואינה קשורה למכרז
המכרז על תקציב הפרסום אותו ערכה חברת סודהסטרים בשבועות האחרונים ריכז אליו כמה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל שעדיין מתמודדים ביניהם, אך דווקא משרד הפרסום Hooligans בבעלותם של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין הוא זה שהצליח להרשים את מנכ"ל החברה דניאל בירנבאום וזכה לקבל את ההזדמנות הראשונה שלו אי פעם לקמפיין גלובלי, גם אם נקודתי נכון לעכשיו.
ה-Hooligans עומדים מאחורי הקמפיין למותג הסודה תחת הקונספט Be A Sparkling Water Maker. במשרד הפרסום מסבירים כי הקמפיין יעלה בפורמט City Blitz, השתלטות מתחלפת על ערים גדולות בארה"ב: ניו יורק, סן פרנסיסקו, סיאטל ועוד. הקמפיין מבוסס על שילוט חוצות מאסיבי, לצד Projection Mapping (הקרנת אימג'ים) על גבי בניינים מרכזיים, פרינט ודיספליי דיגיטלי. בנוסף ל-Hooligans לקחה חלק במהלך חברת הקד"מ והפקת האירועים פאפוש מבית אלנבי. יש לציין כי הסניף הבינלאומי של פאפוש מנהל עבור סודהסטרים בשנים האחרונות השקות רבות ופעילויות נוספות בניו יורק, מילאנו ועוד.
הקמפיין, שצולם על-ידי צלם ה'ביוטי' יורם אשהיים, מתקשר את האפשרות הבלעדית של סודהסטרים לייצר משקאות מוגזים בהתאמה אישית: בריאים, יצירתיים, מגוונים ובטעם וברמת הגזה לפי בחירת המשתמש.
הנסיון של סודהסטרים להעיר מחדש את השוק האמריקאי באמצעות ה-Hooligans שנכון לעכשיו מטפלים בקמפיין נקודתי, מגיע על רקע שנתיים קשות למותג שפרץ לשוק האמריקאי בסערה כהבטחה גדולה. בחודשים האחרונים, ולאחר שמזה תקופה ארוכה הציבור האמריקאי החל להראות סימני נטישה שהתבטאו במכירות נמוכות, מניית החברה מדשדשת בנאסד"ק ועומדת על רמה של כ-20 דולר למניה בלבד, לעומת מחיר של 72 דולר ביוני 2013 ו-77 דולר בשנת 2011.
- 8.משה סאדומאזו 07/07/2015 09:51הגב לתגובה זולהיות ריבאונד של "אלנבי" זה הארדקור? הארדקור אמיתי לא צריך לצעוק שהוא כזה, הוא פשוט כזה. הקמפיין יעלה בפורמט City Blitz (קופי-פייסט מהיח"צ) - חחחח קבלו דוגמא בלי רעש וצילצולים: http://blog.wknyc.com/ - פשוט קריאייטיב
- 7.אלי (פאפוש) פאר 06/07/2015 20:57הגב לתגובה זושכירת צלם זה לא קריאייטיב.
- 6.ירון 05/07/2015 19:30הגב לתגובה זומשעממממממממם
- The Soda (ל"ת)אצל גדעון זה היה 06/07/2015 10:10הגב לתגובה זו
- 5.שיעמום (ל"ת)בלה 05/07/2015 17:26הגב לתגובה זו
- 4.הנשמה הטובה 05/07/2015 16:35הגב לתגובה זוהבעיה המרכזית של חברות פרסום בארץ, היא שאין סיפור. מה המסר של הקמפיין הזה? מי יזכור את זה בכלל? זה לא בועט, זה לא מרגש, זה כלום. היה עדיף אם סודה סטרים היתה מכוונת מטרה כמו קודם של מניעת השמנה, מניעת פסולת בעולם, יצרן ירוק.
- 3.סופוקלס 05/07/2015 14:21הגב לתגובה זוואני בטוח שרק סודה תצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר'ה שם באמת נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 2.תותחים! כל הכבוד:). (ל"ת)שרון 05/07/2015 14:13הגב לתגובה זו
- 1.פיליפ 05/07/2015 13:14הגב לתגובה זועם כל הכבוד למקס ושהר

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.

עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
מהדורות החדשות שעסקו בחזרתם של החטופים למשפחותיהם, היו עם רייטינג שיא, ואפילו חדשות כאן11 חצו את רף ה-100 אלף צופים
מזה כשבועיים, לאחר שהחדשות על עסקה מתקרבת הלכו ותפסו נפח, ועד לאתמול, כשמהדורות החדשות עסקו בחזרתם של כל החטופים החיים למשפחותיהן, הרייטינג של כל מהדורות החדשות הולך ועולה. אמש כמות האנשים שצפו במהדורות החדשות המרכזיות התקרבה למליון איש, בעוד שהממוצע של התקופה האחרונה עמד על כ-700 אלף. חדשות 12 עדיין היו בראש, עם נתון מדהים של 18% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריהם, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על 6.9% רייטינג ו-182 אלף צופים (כמות שמתקרבת לצופי מהדורת חדשות 12 בימים עברו). במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.7% רייטינג ו-145 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 4.4% ולמרות שסיימה במקום האחרון, כהרגלה, הצליחה לחצות מזה זמן רב את רף ה-100 אלף צופים ועמדה על 107 אלף צופים אמש.
מהדורות חדשות נוספות
המשך הערב וגם יום השידורים כולו היה בסימן חדשות. המשך המהדורה המרכזית של חדשות 12 היה עם 16% רייטינג ו-430 אלף צופים, ואילו חדשות 13 היו עם 4.9% בלבד ו-127 אלף צופים בשידור שהמשיך לסרטו של גיא זוארץ, "על קו השבר", שהיה עם 3.2% רייטינג ו-73 אלף צופים בלבד. הפטריוטים היציבה עמדה על 9.5% רייטינג ו-250 אלף צופים.
במהלך היום, ברצועת החדשות של 13:00 שנמשכה עד 15:00 גדעון אוקו בחדשות 12 היה עם 6.5% רייטינג ו-163 אלף צופים, בעוד ערוץ 13 עם אור הלר היה עם 3% רייטינג ו-63 אלף צופים בלבד. בשעה 15:00, חדשות 12 עם אוקו נשארו עם נתונים דומים, 6.5% רייטינג ו-151 אלף צופים ואילו חדשות 13 שהיו בהגשת לוסי אלהריש, היו עם 2.9% רייטינג ו-73 אלף צופים. בשעה 17:00, חדשות 13 עם לוסי עלו מעט ל-3.4% ו-79 אלף צופים, אבל רוב הצופים היו עם חדשות 12 בהנחיית עודד מנשה, עם 7.9% רייטינג ו-188 אלף צופים.
בשעה 18:00, המהדורה של עודד משנה עלתה ל-8.9% רייטינג ו-223 אלף צופים ואיןלו חדשות 13 עם ליאור קינן עלו גם הם מעט ל-4.3% רייטינג ו-87 אלף צופים. בשעה 19:00, חדשות 12 עלו ל-13.2% רייטינג עם 346 אלף צופים ואילו 13 עם קינן עלו ל-6.1% עם 141 אלף צופים.
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במהדורת הלייט נייט, אברי ושרקי של קשת היו עם 10.9% רייטינג ו-266 אלף צופים, משדר הלילה של ערוץ 14 עם שרה ב"ק היה עם 4.1% ו-103 אלף צופים ואילו היום שהיה של רשת היה אחרון עם 2.1% רייטינג ו-43 אלף צופים בלבד.