ראה כבר הכל: גדי שמשון, מחלוצי האינטרנט, מקים סוכנות לשיווק תוכן
פעם הוא ערך את אייס, וגם את נענע ואת וואלה. אז עכשיו אנחנו מפרגנים לשמשון, שגייס את יגאל כהן ושוקי גלילי, לטובת מיזם התוכן החדש
שמשון הוא מחלוצי האינטרנט בישראל. בעברו עיתונאי, עורך ואיש קולנוע. הוא הקים את מגזין התוכן הראשון בעברית, היה העורך הראשון של וואלה, של נענע וגם של אתר אייס, היה חבר בדירקטוריון תפוז אנשים, ושימש ספק תוכן ל-orange time של פרטנר. כמו כן הוא מרצה, יועץ ומנהל דיגיטל.
"אנו מציעים שירותי אסטרטגיית תוכן, יצירת תוכן, הקמת ותפעול של זירות תוכן מורכבות, שיווק התוכן בשיטות מגוונות ושימוש מושכל בנתונים הנאגרים לצרכי re-targeting ובנייה של קהילות משתמשים", מסר שמשון. "זיהינו חלל בשוק הישראלי: מחד, לא מעט פעמים מייצרים תכנים בדרך הזולה ביותר האפשרית, במיוחד במדיה החברתית שהפכה לרעש לבן של ממתקים מהירים חסרי ערך תזונתי. מאידך, כל עולם השיווק מבוסס הנתונים משתמש גם הוא בתכנים אולם מאחר והם אינם מיועדים לספק באמת ערך מוסף לגולש או לתרום לחיזוק המותג, ההשקעה בהם פחותה עוד יותר. אם התוכן הוא באמת המלך, הגיע הזמן להלביש אותו כראוי".
- 2.גוגי 25/06/2015 11:53הגב לתגובה זוקשקני
- 1.בשעה טובה! (ל"ת)שש 24/06/2015 16:24הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
