ממשיך בקדנציה: אמיר גיא ימשיך לכהן בתפקיד יו"ר איגוד הפרסום לשנתיים נוספות
יו"ר איגוד הפרסום אמיר גיא, מבעלי אדלר חומסקי, ימשיך לשנתיים נוספות בקדנציה, על פי בחירתו. על פי תקנון האיגוד, רשאי יו"ר מכהן לבחור האם הוא מעוניין בתפקיד לקדנציה נוספת. גיא אישר אמש ליגאל בראון, מנכ"ל האיגוד, כי ימשיך בתפקיד ומינויו יאושר בישיבת ההנהלה הקרובה.
בתוך כך, בחודש הבא (13 ביולי) צפויות להיערך הבחירות להנהלת איגוד הפרסום שבהן ייקבעו 9 חברי ההנהלה החדשים. היום (ב') שלח מנכ"ל האיגוד, יגאל בראון, מכתב רשמי לחברי האיגוד המודיע על קיום הבחירות ובו קריאה לחברי האיגוד לקחת חלק בהנהלה: "אנו קוראים לכל מי שעתיד הענף יקר לו ורוצה לתרום ולקדם נושאים חשובים אשר יהפכו את התעשייה למצליחה ומתקדמת יותר - להציע את מועמדותו כחבר הנהלת האיגוד", נכתב במכתב.
חברי ההנהלה החדשים שייבחרו ירכיבו מבנה של נציגות שוויונית, בהתאם לסדרי הגודל בענף הפרסום: 3 מחברי ההנהלה ייבחרו ממשרדי הפרסום הגדולים, 3 חברים ממשרדי הפרסום הבינוניים ו-3 ממשרדי הפרסום הקטנים. על פי התקנון, חברי איגוד המעוניינים להגיש מועמדות, יידרשו לעשות כן באמצעות מכתב אשר יוגש עד 7 ימים לפני מועד הבחירות.
חברי האיגוד אשר יסיימו את תפקידם כחברי הנהלה הם ניב חורש, נבו כרמי, גיל סמסונוב, דודי שמעוני, יורם דמבינסקי, ירון מרחב, אדם אבנון, טל בריקמן, און גולדשטיין, אופיר כהן ובועדת הביקורת כיהן גדעון בריקמן.
לדברי גיא: "אגוד הפרסום לקח על עצמו להתמקד בפעולות שיקדמו את מעמדו של הפרסומאי וערכו בעיני הלקוח. בכלל זה פעל האגוד בשנתיים האחרונות להדק את שיתוף הפעולה עם המפרסמים באמצעות אגוד השיווק, החזיר את הקקטוס במתכונת חדשה, פעל לקידום הדור הצעיר באמצעות תחרויות והשתלמויות בחו״ל (קאן, Young Lions ו-London International Awards) וייסד שיתופי פעולה מקצועיים בינ״ל כמו Berlin Creative Leadership Program ו-אגוד הפרסום האמריקני. אני חושב שהאנשים שהיו בהנהלה בשנתיים האחרונות נהנו מעשייה משמעותית, השפיעו על עתידו של הענף וגם עשו טוב לעצמם ולמשרדים שלהם. זו רק תחילת הדרך ויש עוד הרבה עשייה לפנינו".
- 3.אני אהבתי (ל"ת)אני 16/06/2015 16:05הגב לתגובה זו
- 2.באמת קרו רק דברים טובים לענף בשנתיים האלה. (ל"ת)האור ממול זה הרכבת. 15/06/2015 16:47הגב לתגובה זו
- 1.הכהן הגדול 15/06/2015 13:01הגב לתגובה זוואני חושב שרק טוב יצא מהכהונה הזו. זה win win קלאסי. החבר'ה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים הנוכחיים, בקקטוס האחרון ובתוצרים שיבואו בהמשך הדרך. כיף לראות שבלום לא משתנה. אפילו ההיפך.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
