מברוקנר יער לוי למקאן תל אביב: דן קשאני מצטרף וימונה למנהל קריאייטיב דיגיטל
לאחר כשנה וחצי במשרד הפרסום ברוקנר יער לוי, דן קשאני עוזב לטובת משרת מנהל קריאייטיב דיגיטל במקאן תל אביב - כך נודע לאייס.
קשאני החל את דרכו בשלמור אבנון עמיחי y&r ב-2009 כארט-דיגיטל ובהמשך מונה למנהל קריאטיב דיגיטל של המשרד. קשאני היה מעורב בקמפיינים שזיכו את המשרד בפרסים בארץ ובעולם כגון "שילוט חוצות-סטודנטים" לבצלאל, "נשים למכירה" עבור עצו"מ ו"מודעה מבוססת מקום" לקפה ג'ו. בשנת 2011 ייצג את ישראל בתחרות היאנג-ליונס-דיגיטל בפסטיבל קאן ביחד עם מעיין דר.
לפני כשנה וחצי, ולאחר 5 שנים במשרד, עזב קשאני את y&r ועבר לברוקנר יער לוי שבו מונה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל. במסגרת תפקידו היה מעורב בקמפיין "החולצה הלא נכונה" של עמותת הגשמת חלום, הוביל שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ עם 'שזאם' עבור twentyforseven והיה מעורב בפעילויות הסברה של המשרד ברשת במהלך מבצע צוק איתן.
מאור חן מנכ"ל מקאן דיגיטל: "אני שמח על הצטרפותו של דן למקאן, בעידן בו רעיונות טובים ואפקטיביים מחייבים הבנה בין טכנולוגיה, קריאטיב ופלטפורמות, נדרשים אנשי קריאטיב, שגדלו במגרש המשחקים החדש ושוחים בו בבטחה. במסגרת תפקידו יוביל קשאני את תוצרי הדיגיטל מול צוותי האסטרטגיה הקריאטיב והמדיה במשרד".
- "השתיקה הארוכה פגעה בנו. בחרנו בשמלא לייצר בולטות ומודעות לפסגות"
- הקמפיין שינסה לשכנע אתכם לנסות תחליפי בשר במנגל של יום העצמאות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 6.בהצלחה לאיש השקית (ל"ת)ג ד ה 14/06/2015 16:27הגב לתגובה זו
- צור קשאני 16/03/2020 16:07הגב לתגובה זודן קשאני הוא אבא שלי ואני מאחל לו הצלחה
- 5.קשקשאני 14/06/2015 16:15הגב לתגובה זואבל אני חושב שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החברה שם נותנים עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים הנוכחיים ובתוצרים שיבואו בהמשך הדרך. כיף לראות שעבודה מאומצת נושאת פירות בסופו של דבר.
- 4.יובל 14/06/2015 15:47הגב לתגובה זובהצלחה אח יקר.
- 3.3> (ל"ת)ארנבת 14/06/2015 14:47הגב לתגובה זו
- 2.בהצלחה, קשקשן! (ל"ת)אביב 14/06/2015 14:45הגב לתגובה זו
- 1.יורם 14/06/2015 14:26הגב לתגובה זועוד מסמר בכשלון ההטמעה של הדיגיטל במקאן. בעולם שבו הדיגטל הוא חלק בלתי נפרד מכל מהלך פרסומי במקאן חוזרים חמש שנים אורה ומפרידים את הדיגיטל. מעניין מה יעשה עמית משיח כשיחליף את ריצ׳י

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.