פורנו פרו-בונו
צילום: יח"צ
TV

פטפוטי ביצים: איך מעלים מודעות לסרטן האשכים באוסטרליה? מפיקים סרט פורנו

קרן אוסטרלית הפועלת להעלאת המודעות לסרטן האשכים חיפשה דרך לפנות אל קהל היעד שלה, חברת הפקות סרטי פורנו גילתה עניין, והשאר היסטוריה
ליאור נאור |
נושאים בכתבה פורנו פרסום
כשמחקרים הראו עד כמה נפוץ סרטן האשכים בקרב צעירים באוסטרליה, החליטה קרן מקומית, הפועלת להעלאת המודעות בנושא, לפעול. המטרה הייתה להגיע אל קהל היעד (צעירים בגילאי 20 עד 30) בדרך שתניע אותם לפעולה, ולא רק תספק להם מידע כללי, שלרוב נשכח במהירות. היעד הזה הוביל את הקרן לרעיון, במסגרתו נוצר שיתוף פעולה עם חברת הפקות סרטי פורנו, ויחד הפיקו השניים סרט בשם "Game of Balls". על פניו מדובר בסרט פורנו לכל דבר, עם שחקנים אוסטרלים המוכרים מהז'אנר, רק שהפעם יש ל"סצנות" בו מטרה נוספת. הרעיון מאחורי המהלך של הקרן היה, שאם היא "תתפוס" את הקהל בסיטואציה אינטימית, הסבירות שהוא אכן יבדוק את עצמו באותו הרגע גבוהה מאוד, זאת בניגוד למודעה בעיתון, למשל, שהאפקטיביות הפרקטית שלה נמוכה. הסצנה בסרט מתחילה "רגיל", אך במהלכה פונה השחקנית למצלמה ומציעה ש"אם אנחנו כבר משחקים באזור הזה, בואו נעשה בדיקה קטנה", ולמעשה היא מדגימה על הפרטנר שלה איך לבצע בדיקה ולזהות תסמינים העלולים להצביע על חשד לסרטן. בנוסף, הוקם אתר אינטרנט ייעודי, תחת הכתובת playwithyourself.org, שמספק מידע הסברתי נוסף. הסרט שוחרר בסמוך לעליית העונה החדשה של "משחקי הכס" באוסטרליה, כאשר מלבד פרסומו בכמה אתרי פורנו פופולאריים, לא בוצע כל צעד יח"צ נוסף. משהתגלה הדבר על ידי התקשורת המקומית, הפך הקמפיין לסנסציה, כאשר עד כה זכה "Game of Balls" לכמעט 2 מיליון צפיות וגופי תקשורת רבים מסביב לעולם סיקרו את המהלך.   

Play with Yourself | Case Study from M&C Saatchi Sydney on Vimeo.

בקרן האוסטרלית אומרים כי בעקבות הסרט חלה עלייה חדה במספר הגברים שביקשו להיבדק. ג'יימי מורגן, מייסד הקרן שהחלים בעצמו מסרטן האשכים, אמר כי הוא זוכר עד כמה היה נבוך לבצע את הבדיקה, כאשר הוא חשד שמשהו אינו קשורה ולכן רצה לשבור את הקרח מול היעד שלו.  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.