מקאן תל אביב
צילום: יח"צ

מקאן קמפוס: בית הספר לפרסום של קבוצת מקאן פותח מחזור שלישי

הקורס של מקאן, בן חצי שנה, מיועד לאנשי שיווק שמעוניינים להעמיק את ההתמקצעות. בין המנחים בכירי מקאן במגוון תחומים ואנשי שיווק מובילים
כתבי אייס | (1)

בית הספר ללימודי פרסום של קבוצת מקאן - מקאן קמפוס - יפתח בקרוב מחזור שלישי במשרדי מקאן תל-אביב שברמת החייל. תכנית הלימודים תכלול בניית אסטרטגיה פרסומית, בניית סיפור מותג, חדשנות במהלכים שיווקיים בעידן הניו מדיה ושיווק דיגיטלי רב ערוצי. הקורס מיועד לאנשי שיווק שמעוניינים להעמיק את ההתמקצעות ולהכיר את המגמות והטרנדים בעולם הפרסום והניו מדיה; וכן לבעלי תואר ראשון הרוצים להתברג בעולם השיווק והפרסום.

במסגרת הקורס יעבירו בכירי מקאן תל אביב הרצאות לסטודנטים בנושאי אסטרטגיה, קריאייטיב, דיגיטל ומדיה, לצד מרצים אורחים, בהם אנשי שיווק בכירים, עיתונאי רשת, אנשי יח"צ ועוד. 

חנה רדו, משנה למנכ"ל מקאן תל אביב ויו"ר מקאן ואלי: "לנוכח ההצלחה במחזורים הקודמים של מקאן קמפוס, החלטנו להעביר את הקמפוס לתוך הבית, משרדי מקאן, ולהעניק לסטודנטים תחושת שייכות החל מהיום הראשון".   יוליה יבלונסקי מנכ"לית מקאן קמפוס: "אנחנו מאמינים שלא ניתן להיות איש שיווק מצליח או איש פרסום מצוין מבלי לשלוט הן באסטרטגיה וקריאייטיב והן בעולם הניו מדיה המורכב. בעת הנוכחית נדרשת היכרות מעמיקה עם הצרכן החדש ועם הכלים המאפשרים את הפנייה אליו, לכן במקאן קמפוס בנינו תכנית הוליסטית, רחבה ומקיפה, על מנת שכל בוגר יקבל את מירב הכלים להצליח כפרסומאי ואיש שיווק בעידן הניו מדיה".   

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אריקסון 01/05/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    וגם איפה הוא מתקיים