פרסום ראשון

לאחר 7 שנים בפובליסיס: אייל הובר לוי עוזב ומצטרף ל-dsay כשותף ומנכ"ל

הובר לוי מצטרף לדרורי ארועטי ברמן שמחזיק במניות dsay ויהפוך לשותף ב-2 הגופים. בנוסף הוא ימונה למנכ"ל משותף לצד מייסד dsay תמיר יולביץ'
משה בנימין | (19)

לאחר 7 שנים בקבוצת פובליסיס, בהן שימש כמנכ"ל חברת הדיגיטל פובליסיס וובאימג', אייל הובר לוי מסיים את דרכו ועוזב את הקבוצה לטובת הצעה שקשה לסרב לה ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן. הובר לוי יצטרף לדרורי ארועטי ברמן כשותף ומנכ"ל משותף במשרד הדיגיטל dsay אינטראקטיב - חברת הבת של משרד הפרסום, אותה ייסד וניהל תמיר יולביץ'.

הובר לוי ייכנס לתפקיד של מנכ"ל משותף ב-dsay לצד יולביץ' שניהל לבדו את המשרד עד לאחרונה, במקביל לרכישתו את אתר עכבר העיר אונליין. dsay, ממשרדי הדיגיטל הוותיקים והמצליחים בישראל מחזיק במספר תקציבי פרסום בולטים, ביניהם בזק, בזק בינלאומי, פיאט מקבוצת סמל"ת ועוד. כזכור, בתחילת השנה נחתם הסכם מיזוג בין ארועטי ברמן GPS לדרורי שלומי, שהוביל ליצירת משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן. המו"מ בין המשרד להובר לוי בראשותו של יוסי ארועטי התנהל במהלך השבועות האחרונים ואושר סופית לפני החג.  

הובר לוי (39) משאיר לקבוצת פובליסיס משרד שעוצב בדמותו בשנים האחרונות. וובאימג' נחשב לאחד הגופים הרווחיים בקבוצת פובליסיס, ולזכותו ייאמר עוד ששרד בנוף הפרסום המקומי לצד היעלמותם של אייקונים דיגיטליים כגון ארק אינטראקטיב ואידיאולוג'יק שפעלו אף הם תחת המטריה של פובליסיס. על פי הערכות המחזור השנתי שלו נאמד בכ-10 מיליון שקלים.

המנכ"ל היוצא של וובאימג' הוא רץ למרחקים ארוכים. התחנה הקודמת שלו בטרם הגיע למשרד הדיגיטל מקבוצת פובליסיס (והחליף את המנכ"ל הקודם מוטי חסין), היתה באתר האינטרנט NRG, שבו מילא מספר תפקידים בתחום הסחר והמכירות וסיים לאחר 6 שנים בתפקיד סמנכ"ל המכירות. 

סיום דרכו של הובר לוי משתלב ברה-ארגון שמבצע המנכ"ל ארי מלמוד בפובליסיס מאז הגעתו. השינוי המבני אותו מוביל מלמוד יושלם עם הטמעתה הסופית של וובאימג' לתוך פובליסיס - בכך יהפוך פובליסיס לגוף אחד הומוגני שכולל את עובדי הדיגיטל של וובאימג' (כ-10 במספר). בכך חותר מלמוד להפוך את פובליסיס לדיגיטלית יותר ובמקביל לשדרג את יכולותיה ומעמדה של וובאימג'.   

תגובות לכתבה(19):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 17.
    שיהיה המון בהצלחה (ל"ת)
    מפרגנים :) 18/04/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    עדי 16/04/2015 20:46
    הגב לתגובה זו
    הפך אותו למשרד רווחי כנראה בגלל זה קיבל שותפות
  • 15.
    מצטער להרוס 14/04/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    אבל אפשר לחושב מה הוא עשה . העביר את וובאימג' למשרד שמוכר לידים . תעשו לי טובה . קיבל משרד שעושה פרסום והפך אותו לזרוע הפרפרומנס של פובליסיס.
  • 14.
    "בחוץ" טוב יותר משם.. (ל"ת)
    ניסיתי 13/04/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    בהצלחה אייל !!! (ל"ת)
    :-) 13/04/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    Jason 13/04/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    סוחר סוסים,ערס ישראלי
  • 11.
    ישעיהו 12/04/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    שעושה עבודה מצוינת ויש לו יחסי אנוש נהדרים. נקווה שלא יושפע לרעה מהבסטיונר ארועטי ומהתחמן יולביץ'
  • 10.
    אוסנת 12/04/2015 12:22
    הגב לתגובה זו
    כיף לעבוד איתו, בהצלחה!
  • 9.
    הקוסם 12/04/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    הרבה הצלחה בתפקיד החדש
  • 8.
    שוב יולביץ לוקח קרדיט על עבודה של אחרים .... (ל"ת)
    אחד שמכיר 12/04/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עוד פראייר שתמיר יולביץ ישתמש בו ויזרוק ... (ל"ת)
    אייל המסכן 12/04/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מהתחום 12/04/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    עד כמה שאני זוכר אבי חנן ותימור בר-און ניהלו את המשרד הזה.. מי זה יולביץ?
  • לגמרי ככה!! (ל"ת)
    ניסיתי 13/04/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
  • גם מהתחום 12/04/2015 12:32
    הגב לתגובה זו
    רק אתה מסוגל לרשום טוקבק עם שגיאות כתיב ועוד בכותרת. תפסיק להתבכיין וללכלך
  • 5.
    בהצלחה!!!! (ל"ת)
    עינת נאמן 12/04/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יאלללה הפועל (ל"ת)
    אדום 12/04/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    קולגה לשעבר 12/04/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    אין עוד איש דיגיטל מלבדו.
  • 2.
    מרדכי שלו 12/04/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    אייל, אני מאחל לך בהצלחה בדרך החדשה...תמיד אמרתי לך וידעתי שאתה תותח. עלה והצלח והכי חשוב תמיד לזכור מאיפה באת ולאן אתה הולך...!!!
  • 1.
    אחד שיודע 12/04/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד הובר תמיד ידעתי שתגיע רחוק
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.