לאחר 7 שנים בפובליסיס: אייל הובר לוי עוזב ומצטרף ל-dsay כשותף ומנכ"ל
לאחר 7 שנים בקבוצת פובליסיס, בהן שימש כמנכ"ל חברת הדיגיטל פובליסיס וובאימג', אייל הובר לוי מסיים את דרכו ועוזב את הקבוצה לטובת הצעה שקשה לסרב לה ממשרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן. הובר לוי יצטרף לדרורי ארועטי ברמן כשותף ומנכ"ל משותף במשרד הדיגיטל dsay אינטראקטיב - חברת הבת של משרד הפרסום, אותה ייסד וניהל תמיר יולביץ'.
הובר לוי ייכנס לתפקיד של מנכ"ל משותף ב-dsay לצד יולביץ' שניהל לבדו את המשרד עד לאחרונה, במקביל לרכישתו את אתר עכבר העיר אונליין. dsay, ממשרדי הדיגיטל הוותיקים והמצליחים בישראל מחזיק במספר תקציבי פרסום בולטים, ביניהם בזק, בזק בינלאומי, פיאט מקבוצת סמל"ת ועוד. כזכור, בתחילת השנה נחתם הסכם מיזוג בין ארועטי ברמן GPS לדרורי שלומי, שהוביל ליצירת משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן. המו"מ בין המשרד להובר לוי בראשותו של יוסי ארועטי התנהל במהלך השבועות האחרונים ואושר סופית לפני החג.

הובר לוי (39) משאיר לקבוצת פובליסיס משרד שעוצב בדמותו בשנים האחרונות. וובאימג' נחשב לאחד הגופים הרווחיים בקבוצת פובליסיס, ולזכותו ייאמר עוד ששרד בנוף הפרסום המקומי לצד היעלמותם של אייקונים דיגיטליים כגון ארק אינטראקטיב ואידיאולוג'יק שפעלו אף הם תחת המטריה של פובליסיס. על פי הערכות המחזור השנתי שלו נאמד בכ-10 מיליון שקלים.
המנכ"ל היוצא של וובאימג' הוא רץ למרחקים ארוכים. התחנה הקודמת שלו בטרם הגיע למשרד הדיגיטל מקבוצת פובליסיס (והחליף את המנכ"ל הקודם מוטי חסין), היתה באתר האינטרנט NRG, שבו מילא מספר תפקידים בתחום הסחר והמכירות וסיים לאחר 6 שנים בתפקיד סמנכ"ל המכירות.
סיום דרכו של הובר לוי משתלב ברה-ארגון שמבצע המנכ"ל ארי מלמוד בפובליסיס מאז הגעתו. השינוי המבני אותו מוביל מלמוד יושלם עם הטמעתה הסופית של וובאימג' לתוך פובליסיס - בכך יהפוך פובליסיס לגוף אחד הומוגני שכולל את עובדי הדיגיטל של וובאימג' (כ-10 במספר). בכך חותר מלמוד להפוך את פובליסיס לדיגיטלית יותר ובמקביל לשדרג את יכולותיה ומעמדה של וובאימג'.
- 17.שיהיה המון בהצלחה (ל"ת)מפרגנים :) 18/04/2015 13:57הגב לתגובה זו
- 16.עדי 16/04/2015 20:46הגב לתגובה זוהפך אותו למשרד רווחי כנראה בגלל זה קיבל שותפות
- 15.מצטער להרוס 14/04/2015 18:04הגב לתגובה זואבל אפשר לחושב מה הוא עשה . העביר את וובאימג' למשרד שמוכר לידים . תעשו לי טובה . קיבל משרד שעושה פרסום והפך אותו לזרוע הפרפרומנס של פובליסיס.
- 14."בחוץ" טוב יותר משם.. (ל"ת)ניסיתי 13/04/2015 16:50הגב לתגובה זו
- 13.בהצלחה אייל !!! (ל"ת):-) 13/04/2015 12:51הגב לתגובה זו
- 12.Jason 13/04/2015 10:03הגב לתגובה זוסוחר סוסים,ערס ישראלי
- 11.ישעיהו 12/04/2015 12:27הגב לתגובה זושעושה עבודה מצוינת ויש לו יחסי אנוש נהדרים. נקווה שלא יושפע לרעה מהבסטיונר ארועטי ומהתחמן יולביץ'
- 10.אוסנת 12/04/2015 12:22הגב לתגובה זוכיף לעבוד איתו, בהצלחה!
- 9.הקוסם 12/04/2015 11:59הגב לתגובה זוהרבה הצלחה בתפקיד החדש
- 8.שוב יולביץ לוקח קרדיט על עבודה של אחרים .... (ל"ת)אחד שמכיר 12/04/2015 11:47הגב לתגובה זו
- 7.עוד פראייר שתמיר יולביץ ישתמש בו ויזרוק ... (ל"ת)אייל המסכן 12/04/2015 11:45הגב לתגובה זו
- 6.מהתחום 12/04/2015 11:40הגב לתגובה זועד כמה שאני זוכר אבי חנן ותימור בר-און ניהלו את המשרד הזה.. מי זה יולביץ?
- לגמרי ככה!! (ל"ת)ניסיתי 13/04/2015 16:50הגב לתגובה זו
- גם מהתחום 12/04/2015 12:32הגב לתגובה זורק אתה מסוגל לרשום טוקבק עם שגיאות כתיב ועוד בכותרת. תפסיק להתבכיין וללכלך
- 5.בהצלחה!!!! (ל"ת)עינת נאמן 12/04/2015 11:21הגב לתגובה זו
- 4.יאלללה הפועל (ל"ת)אדום 12/04/2015 11:19הגב לתגובה זו
- 3.קולגה לשעבר 12/04/2015 11:17הגב לתגובה זואין עוד איש דיגיטל מלבדו.
- 2.מרדכי שלו 12/04/2015 11:15הגב לתגובה זואייל, אני מאחל לך בהצלחה בדרך החדשה...תמיד אמרתי לך וידעתי שאתה תותח. עלה והצלח והכי חשוב תמיד לזכור מאיפה באת ולאן אתה הולך...!!!
- 1.אחד שיודע 12/04/2015 10:57הגב לתגובה זוכל הכבוד הובר תמיד ידעתי שתגיע רחוק
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
