מקבץ חגיגי לחג פסח: מי מייחצן את המצות, ומי מונתה לסמנכ"לית לקוחות?
*** משרד וולף תקשורת קיבל עוד לפני חג הפסח את תקציב יחסי הציבור של מצות אביב. המשרד כבר החל לעבוד והעביר לתקשורת מידע על החידושים השנה בתחום.
*** משרד יחסי הציבור של זאביק דרור יטפל בעמותת 'גשר אל הנוער' הפועלת למען נוער בסיכון. העמותה מסייעת לבני נוער במסגרת "בתים חמים" על מנת לצמצם באופן משמעותי את היקף הנשירה של בני נוער בסיכון ולהעניק להם הזדמנות שווה להצלחה עתידית.
*** משרד שרף תקשורת יעניק ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור לחברת הנדל"ן הציבורית אמות השקעות. מדובר בחברה עם היקף נכסים של כחצי מיליון מ"ר, בבעלותה נכסי נדל"ן מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים, מרכולים, תחנות מרכזיות, פארקים תעשייתיים ומבני תעשייה.
*** מירב בורמד, המתמחה בתחום מוצרי הצריכה והמזון, קיבלה את תקציב יחסי הציבור של מעדני מיקי. מפעל הסלטים ומעדני הדגים סיים בהצלחה הליך של מיתוג מחדש ומחזק פעילותו גם במדיות החברתיות.
*** משרד דודי מליץ יחסי ציבור החל לטפל בשבועות האחרונים בסוכנות השחקנים של חיים שרגא, שמציין בימים אלה 15 שנה פעילות. הסוכנות מייצגת שורה רחבה של טאלנטים בכל חתכי הגילאים. אגב, רוב סוכנויות השחקנים בישראל מוותרות על שירותיהם של משרדי יח"צ חיצוניים.
*** אשת יחסי הציבור ורד ליון-ירושלמי תטפל בתקציב פסטיבל ירושלים לאמנויות שיתקיים זו השנה ה-14 ברציפות, ובאירועי השקת פארק עמק הצבאים בירושלים.
*** אירית רדיע מונתה לסמנכ"ל לקוחות במשרד ייעוץ התקשורת והדיגיטל גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה. מדובר על מהלך להתרחבות ושינוי ארגוני במשרד שהחל ב-2014. לרדיע (36) ניסיון רב בתחום יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי, כאשר היא שימשה ב-9 השנים האחרונות כמנהלת בכירה במשרד ארד תקשורת ובתפקידה האחרון נהלה את מחלקת הכלכלה והפיננסים בחברה.
לדברי מנכ"ל גולדפינגר תקשורת, טל גולדפינגר: "אנו בטוחים כי הניסיון המקצועי והניהולי הרב אותו היא מביאה לתפקיד, יתרום באופן משמעותי להמשך התפתחותה של החברה".
- 1.אבנר 05/04/2015 11:30הגב לתגובה זוקראתי את הפוסט המדהים שלו על הפלאפון שקנה. מספיק לקרוא כדי להבין שהאיש רחוק מו המילה הכתובה ומהבנה הסטרטגית/תקשורתית כמוסלמי מחגי תשרי

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.