מקבץ חגיגי לחג פסח: מי מייחצן את המצות, ומי מונתה לסמנכ"לית לקוחות?
*** משרד וולף תקשורת קיבל עוד לפני חג הפסח את תקציב יחסי הציבור של מצות אביב. המשרד כבר החל לעבוד והעביר לתקשורת מידע על החידושים השנה בתחום.
*** משרד יחסי הציבור של זאביק דרור יטפל בעמותת 'גשר אל הנוער' הפועלת למען נוער בסיכון. העמותה מסייעת לבני נוער במסגרת "בתים חמים" על מנת לצמצם באופן משמעותי את היקף הנשירה של בני נוער בסיכון ולהעניק להם הזדמנות שווה להצלחה עתידית.
*** משרד שרף תקשורת יעניק ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור לחברת הנדל"ן הציבורית אמות השקעות. מדובר בחברה עם היקף נכסים של כחצי מיליון מ"ר, בבעלותה נכסי נדל"ן מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים, מרכולים, תחנות מרכזיות, פארקים תעשייתיים ומבני תעשייה.
*** מירב בורמד, המתמחה בתחום מוצרי הצריכה והמזון, קיבלה את תקציב יחסי הציבור של מעדני מיקי. מפעל הסלטים ומעדני הדגים סיים בהצלחה הליך של מיתוג מחדש ומחזק פעילותו גם במדיות החברתיות.
*** משרד דודי מליץ יחסי ציבור החל לטפל בשבועות האחרונים בסוכנות השחקנים של חיים שרגא, שמציין בימים אלה 15 שנה פעילות. הסוכנות מייצגת שורה רחבה של טאלנטים בכל חתכי הגילאים. אגב, רוב סוכנויות השחקנים בישראל מוותרות על שירותיהם של משרדי יח"צ חיצוניים.
*** אשת יחסי הציבור ורד ליון-ירושלמי תטפל בתקציב פסטיבל ירושלים לאמנויות שיתקיים זו השנה ה-14 ברציפות, ובאירועי השקת פארק עמק הצבאים בירושלים.
*** אירית רדיע מונתה לסמנכ"ל לקוחות במשרד ייעוץ התקשורת והדיגיטל גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה. מדובר על מהלך להתרחבות ושינוי ארגוני במשרד שהחל ב-2014. לרדיע (36) ניסיון רב בתחום יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי, כאשר היא שימשה ב-9 השנים האחרונות כמנהלת בכירה במשרד ארד תקשורת ובתפקידה האחרון נהלה את מחלקת הכלכלה והפיננסים בחברה.
לדברי מנכ"ל גולדפינגר תקשורת, טל גולדפינגר: "אנו בטוחים כי הניסיון המקצועי והניהולי הרב אותו היא מביאה לתפקיד, יתרום באופן משמעותי להמשך התפתחותה של החברה".
- 1.אבנר 05/04/2015 11:30הגב לתגובה זוקראתי את הפוסט המדהים שלו על הפלאפון שקנה. מספיק לקרוא כדי להבין שהאיש רחוק מו המילה הכתובה ומהבנה הסטרטגית/תקשורתית כמוסלמי מחגי תשרי

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
