16 שנה לאחר הפעם האחרונה: הסלוגן "זה SHARP זה לא" חוזר לאוויר
16 שנה לאחר הפעם האחרונה ששודר, חוזר לאוויר בפרסומת חדשה אחד הסלוגנים היותר זכורים בתולדות ברייק הפרסומות הטלוויזיוני בישראל - "זה SHARP זה לא".
חברת ראלקו יבואנית SHARP בישראל משיקה קמפיין חדש למותג שיעלה הערב לאוויר בסדרת סרטים, באמצעות שמעוני פינקלשטיין ברקי - משרד הפרסום שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום ועבורו זו תהיה גם יירית הפתיחה עם הפרסומת הראשונה עבור החברה.
הפרסומות המקורית בה הופיע הסלוגן שחוזר לתחייה עלתה בשנת 1996 ושודרה עד 1999. בקמפיין החדש יככב שחקן הסדרה 'זגורי אימפריה', אורי לייזרוביץ', בתפקיד סוכן המכירות שחנות מכשירי החשמל.
סדרת הסרטונים נותנת ביטוי ליתרון המותג על פני המתחרים מנקודת המבט של המוצרים להם מיועדים מכשירי החשמל, אשר בוחרים שארפ במקום הצרכן עצמו. כך רואים את העגבנייה מתגלגלת בין המקררים עד שלבסוף זו נעצרת מול המקרר של SHARP, חולצה המתעופפת באויר ובוחרת במכונת הכביסה של SHARP ונחיל דבורים אשר מתיישב על הפרחים שעל גבי מסך הטלוויזיה של SHARP.
זיוי רוזיאק, מנהלת התקשורת השיווקית של ראלקו: "ממחקר שערכנו עלה כי הסיסמה המיתולוגית שליוותה את SHARP בעבר 'זה SHARP - זה לא', מזוהה עם המותג וצרובה בזכרונו של קהל הצרכנים הישראלים היטב עד היום. לאור כך, החלטנו לחזור לבסיס הטוב והמוכר שלנו תוך יצירת קונספט חדש ורענן לקמפיין".
קרדיטים: סמנכ"ל קריאיטיב - טל פרלמוטר, מנהלת לקוחות - שירלי לוגסי, קופי - אסף אפלבואים, ארט - מרינה פאפ, מנהלת הפקה - אתי נעמן, תקציבאית - ליטל בן זקן, חברת הפקה - אוג, במאי - ליאור הר לב, מדיה - שרית חדד ואורית שפירו.
- 8.מירי 17/03/2015 08:50הגב לתגובה זודי איך הוא שונה מאלבזזז. חתיך ומצחיק. הבחורה גם יפה.
- 7.טל פרלמוטר 15/03/2015 11:25הגב לתגובה זותודה סשה
- 6.ותודה גם לסשה ברגמן (ל"ת)טל פרלמוטר 15/03/2015 11:22הגב לתגובה זו
- 5.דפנה 14/03/2015 09:51הגב לתגובה זופרסומת מצחיקה ומשעשעת
- 4.אסי 12/03/2015 20:36הגב לתגובה זואסטרטגיה מורכבת
- 3.מה זה החרא הזה?! (ל"ת)גדי 12/03/2015 20:01הגב לתגובה זו
- 2.וחכם (ל"ת)אלגנטי 12/03/2015 18:39הגב לתגובה זו
- 1.אירינה 12/03/2015 17:08הגב לתגובה זוזה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
