הקול הגברי מאחורי בוז'י בסרטון המדובב: אורי לברון - לשעבר באדלר
סרטון הדיבוב שבו מופיע הרצוג כשהוא מספר למצלמה על הישגיו מדובב על ידי מי שהיה יד ימינו של ראובן אדלר בלא מעט קמפיינים פוליטיים
מי שחיפש את הראיה הראשונה למגע ידו של ראובן אדלר יכול למצוא אותה בסרטון החדש של המחנה הציוני בה בוז'י הרצוג יו"ר המחנה הציוני מדבר למצלמה אך לא בקולו. הקונספט שבסרטון הוא לאו דווקא העקבות שמובילים לאדלר אלא דווקא מי שעומד מאחורי קולו של הרצוג בסרטון ומדובב אותו - לא אחר מאשר אורי לברון לשעבר באדלר חומסקי ואחד מאנשי האסטרטגיה המובילים בתעשיית הפרסום שלפני כשנתיים עזב את אדלר חומסקי ויצא לעשות לביתו.
בשנותיו באדלר חומסקי, לברון היה יד ימינו של ראובן אדלר בקמפיינים פוליטיים עליהם עבדו. הוא היה לצידו ב-2001 ו-2003 אז עבדו עם שרון, ב-2006 אז ליוו את אולמרט וב-2009 עם מפלגת קדימה. הוא מוערך רבות על ידי הקולגות בענף הפרסום ונחשב לאחד מוותיקי תעשיית הפרסום. כאמור לפני כשנתיים הוא פרש מאדלר חומסקי שבו החזיק 12% מהמניות ומאוחר יותר חבר לאייל לינור, עדי אורזל וחגי שחר שאיתם הקים את Warlock - חברת טכנולוגיה לתחום הקריאייטיב בשימוש במודלים אנליטיים.
בסרטון שעלה אתמול לאוויר הרצוג מתעמת שוב פעם עם אחת התכונות שפועלות לרעתו - קולו הגבוה/רך שלכאורה לא משווה לו את הפאסון הדרוש לראש ממשלה בישראל.
למרות שהתייחס לעניין כבר בעבר, הרצוג בחר הפעם בטקטיקה מעניינת כאשר הוא מישיר מבט למצלמה ומספר על נקודות ציון חשבות בחייו. הטריק המתחכם הוא הקול הנשמע אלינו הצופים - לא קולו המושמץ של הרצוג אלא קול גברי יותר - הבוקע מגרונו של אורי לברון. לאחר שהרצוג מסיים לציין את הישגיו השונים הוא חותם במשפט: ...."והסיבה שחלקכם עדיין מתלבטים אם להצביע עבורי היא הקול שלי".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 5.לא קולך - דעותיך והמחנה שאתה עומד בראשו (ל"ת)מירב 19/02/2015 12:22הגב לתגובה זו
- 4.אנונימית 18/02/2015 16:12הגב לתגובה זועקב הפרסום הזה הרצוג זוכה בקול שלי ושל כל משפחתי. המודעות שלו להסתכל לאנשים בעיניים ולדבר על קולו שזה הצד הפחות מוצלח שלו משרה ביטחון שהוא יוכל להתמודד על כל המכשולים בדרך, ומה לעשות יש גם הישגים לא מבוטלים מאחוריו.
- 3.ברל כצנלסון 18/02/2015 14:31הגב לתגובה זושוורצנייגר יגלם את בוז'י בסרטוני התעמולה של המחנה האנטי ציוני, אולי זה יגרום לבוז'י להתרומם.
- המגעים עם שוורצנייגר הם לגילום ציפי (ל"ת)אהוד 22/02/2015 08:43הגב לתגובה זו
- 2.שזה כמו זה אבל פחות 18/02/2015 13:53הגב לתגובה זוhttp://www.ice.co.il/article/view/388432
- 1.אבירם פידל 18/02/2015 00:06הגב לתגובה זוועוד היה זורק קריצה לעניין העדתי
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
