עם פסלון ביד ורייטינג גבוה בערב שישי: עונה שנייה ל'יהודים באים' בערוץ 1
ערוץ 1 נתן אור ירוק לעונה שנייה של היהודים באים שעונתה הראשונה הסתיימה לפני כ-3 שבועות - כך נודע לאייס. בימים אלו החל להתכנס צוות הכותבים, והעונה השנייה צפויה לעלות בתחילת 2016. על פי הערכות, עלות פרק תעמוד על כחצי מיליון שקלים, בדומה לעונה הראשונה.
'היהודים באים' היא תכנית מערכונים סאטירית שבוחנת את ההיסטוריה של העם היהודי. בעונה הראשונה שודרו 12 פרקים, בהשתתפות מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון. התכנית יועדה לשידור כבר באוקטובר 2013, אולם בשל מאבקים בתוך רשות השידור, עלייתה לאוויר עוכבה והיא קיבלה אור ירוק רק לקראת סוף 2014, כשנתיים לאחר שצולמה.
התכנית שובצה בימי שישי אחרי יומן ורשמה ממוצע של 6% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, נתון שבערוץ לא ראו שנים. התכנית גם נתנה פייט למתחרות - הכל הולך בערוץ 2 ושי בשישי בערוץ 10.
אז נכון שהסדרה איש חשוב מאד של יהודה לוי קטפה את רוב הפרסים בטקס האקדמיה לטלוויזיה, אבל את ההפתעה בטקס שנערך ביום שישי זכתה 'היהודים באים' בפרס תכנית הבידור והותירה מאחור את ארץ נהדרת ומצב האומה, ששלטו בקטגוריה במשך שנים רבות.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"אנחנו עמוק בתוך הכתיבה", אמרה בשיחה עם אייס נטלי מרכוס, שנמצאת בחודש השביעי להריונה. "אני מסיימת לכתוב, יולדת ואחזור ישר לתחילת ההפקה. גם בכתיבת העונה הראשונה הייתי בהיריון".
בערוץ 1 אישרו כי תהיה עונה שנייה.
- 3.יציע הפרשנים הרג אותי (ל"ת)ניר 02/05/2015 13:23הגב לתגובה זו
- 2.תוכנית מעולה!!!!!!!! (ל"ת)שירי 16/02/2015 16:26הגב לתגובה זו
- 1.16/02/2015 14:43הגב לתגובה זואין כמו יוסף!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
