"הרגע המביך שלי? קיבלתי בריף על היורוליג והכנתי סקיצה של מגרש כדורגל"
בגיל 26 בלבד, חזי יוסף הצליח להתברג לאחת ממשרות עיצוב הדיגיטל המכובדות בענף הפרסום בישראל - כמנהל העיצוב והארט בסטודיו דיגיטל של מקאן. גילו הצעיר רק מוסיף לעובדה הבלתי נתפסת שיוסף עשה זאת מבלי שלמד "בשנקר או בצלאל" כפי שהוא מסביר, אלא באופן אוטודידקטי - למד את המקצוע והפך לאומן בשליטה על תוכנות העיצוב בכוחות עצמו.
יוסף, רווק תל אביבי, עובד במקאן דיגיטל בשנתיים האחרונות כמנהל עיצוב וארט סטודיו דיגיטל במקאן ובענף הוא עובד מזה כ-7 שנים. לפני כן הוא שימש כמעצב דיגיטל בגיתם BBDO, מעצב ראשי בחברת 'פורקס' ומעצב ראשי בקטלוג "חתן כלה". בשבוע האחרון הוא התבשר על כניסתו לרשימת 200 המעצבים הדיגיטליים הטובים בעולם ע"פ מגזין הפרסום הבינלאומי 'ארכייב' וכמו כן חתום על עיצוב המודעה של מקאן לדומינו'ס פיצה ישראל - מודעה שחרכה את הרשת עד שדומינו'ס העולמית נאלצת לפרסם תגובה רשמית לגביה בארה"ב.
1. עבודה: אני לא בוגר "שנקר" או בוגר "בצלאל", אני אוטודידקט. כל הידע שיש לי נצבר ונעשה מתוך סקרנות ואהבה עצומה לתחביב שהפך למקצוע. בגלל חוסר הניסיון וחוסר "התעודה" הייתי חסר ביטחון בתחילת דרכי.
המשרד הראשון שעבדתי בו היה "חתן כלה", שם התחלתי כמעצב בגיל 19 ללא רקע והבנה במונחים המקצועיים. אני זוכר שהגעתי לראיון והתקבלתי במקום - מרוב ההתרגשות ניגשתי לעמדה והתחלתי לעבוד מיד. זה היה הרגע שבו הבנתי שהתחביב שלי הופך למקצוע. מהר מאוד קודמתי לאחראי על המחלקה הגרפית.
ככל שהתפתחתי וחוויתי הבנתי ששום בית ספר לא היה מקנה לי את הכלים שרכשתי בכוחות עצמי. היום אני בתפקיד מנהל עיצוב וארט סטודיו דיגיטל במקאן. במסגרת התפקיד אני אחראי על העיצובים שיוצאים מהסטודיו, ומספק פתרונות קריאטיביים וארט למהלכים דיגיטליים. בנוסף למסגרת תפקידי, אני גם מעצב פרינט מורכב ועושה מיתוג ללקוחות וקמפיינים. מקאן בשבילי זה הבית. משרד שיודע לעודד להעריך ולפרגן לעובדים שלו מבלי לפחד שהם "יתפסו תחת".
2. בית: גר בת"א. שונא לעזוב את הבית בבוקר ושונא להיכנס אליו בערב. (חייב להחליף את הספה בסלון- הלך לי הצוואר ממנה!!!)
3. הישג: ההישג האחרון שלי - הכניסה לרשימת 200 המעצבים הדיגיטליים הטובים בעולם ע"פ ארכייב. מאוד מחמיא, אבל כמעצב פרפקציוניסט אני עדיין חושב שתמיד יש לאן להתפתח ואיך לעשות את הדברים יותר טוב, אפילו היום כשאני מסתכל על המודעות שנבחרו, אני רואה דברים שיכולתי לשפר.
4. רגע מכונן: מציאת הדירה בת"א.
5. רגע מביך: הבריף: ניוזלטר בנושא "יורוליג". הסקיצה שהכנתי: מגרש כדורגל
6. מודל לחיקוי/השראה: דה וינצ'י - דוגמא לאדם גאון שאהבתו וסקרנותו למה שהוא עשה הובילה ליצירתיות אין סופית.
7. חלום: בגלל שהמקצוע שלי הוא סוג של הגשמה עצמית מאוד קל לי להישאב אליו, גם כשאני מגיע הביתה העבודה הולכת איתי. החלום העיקרי שלי כרגע הוא להצליח לעשות את הבאלאנס וההפרדה בין חיי המקצוע לבין חיי הפנאי. אני מאמין שבעתיד ארצה לפתוח סטודיו משלי.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות...
8. מתחרים: אני מול עצמי. בכל פעם מחדש אני מנסה להתעלות על עצמי.
9. ילדות: נולדתי וגדלתי ברמת גן. זכיתי לגדול בבית אוהב שתמך תמיד בכל ההחלטות שלי ונתן לי חופש מלא ועצמאות למצוא את מי שאני - התנאי היחידי שהיה הוא שאהיה מאושר. אמא שלי אמנית בתחביבה ואבא שלי הוא מקגייוור שיכול להפוך עציץ למכונית על שלט (נשבע!). כבר מגיל צעיר ציירתי ופיסלתי להנאתי.
בגיל ההתבגרות, אותו גיל שכולם הופכים ליצורים בלתי נסבלים, אני הפכתי ליצור בלתי נראה. לא מצאתי עניין בבני גילי ובחרתי להתבודד. באותה תקופה בדיוק גיליתי את הפוטושופ, זו הייתה הבריחה שלי, ההתנתקות שלי, הזמן לחשבון נפש, התרפיה, הפורקן, הריגוש והאוזן הקשבת. הייתי סוגר את עצמי בחדר, מבריז לעיתים מבית הספר ויוצר עד השעות הקטנות של הלילה. את אמא שלי זה קצת הדאיג היא חשבה שאני חווה דיכאון אבל היא לא ידעה שאני חווה את הרגעים הכי יפים בחיי. בדיעבד מסתבר שגם רכשתי מקצוע.
10. לא יודעים עליי ש...יש לי זיכרון ויז'ואלי בקטע מפחיד, אני יכול לזהות אנשים ברחוב רק על סמך תמונה עם חצי פנים שלהם.
11. אנדר רייטד ואובר רייטד: האנדר רייטד בעיניי הוא פונט בולד אדום 50 במייל והאובר רייטד זה יחסי אנוש.
וטיפ לסיום: מעצב טוב זה מעצב שיודע לרצות את הלקוח מבלי להיכנע לגחמות שלו.
- 12.אחת שיודעת 08/02/2015 10:26הגב לתגובה זוחרא של בנאדם...
- 11.מעצב מתחיל 07/02/2015 16:00הגב לתגובה זותותח!! כבוד לישראל!
- 10.רינת אברמוב 06/02/2015 16:12הגב לתגובה זויש לי את הזכות לומר שאצלי היית בראיון הראשון בחתן כלה וראיתי בחור מקסים ומוכשר בן 19 שמיד ניגש לעבוד בצורה מקצועית ואחראית ותכף הבנתי שאתה תגיע רחוק. שמחה שהכרתי אותך ובהצלחה בכל מה שתעשה בחייך!!!! נשיקות
- 9.מקאניסטית 06/02/2015 02:23הגב לתגובה זוואיזה מותק אתה
- 8.בעסון 05/02/2015 17:32הגב לתגובה זושאין בזה כסף, כל הכסף הולך לגוגל ופייסבוק - פרופומנס
- לא באסה בכלל 05/02/2015 19:08הגב לתגובה זואם רוצים מודעות שעובדות חייבים מעצבים מוצלחים. אם רוצים אפליקציות מוצלחות כנ"ל. אלו שני ורטיקלים שרק הולכים וגדלים, צריך פשוט לדעת להשתמש במעצבים בצורה הנכונה.
- 7.מקאניסטית. 05/02/2015 15:43הגב לתגובה זוהוא זקוק בדחיפות לקורס ביחסי אנוש.
- 6.מקניסטית לשעבר 05/02/2015 14:19הגב לתגובה זוואתה רק בתחילת הדרך
- 5.חזי 2 05/02/2015 14:00הגב לתגובה זואין ממש סטודיו דיגיטל ואין ממש דיגיטל במקאן. תהליך הפירוק הושלם אחרי 3 שנים. בימים האחרונים שוחררו האנשים האחרונים במחלקה שהייתה פעם המובילה בישראל. משרדי הפרסום מצביעים ברגליים ויוצאים מתחום הדיגיטל.
- גיל 05/02/2015 16:58הגב לתגובה זויד אלוהים נגעה בך
- 4.תותח (ל"ת)מקאניסט אמיתי 05/02/2015 13:57הגב לתגובה זו
- 3.שרון אילון 05/02/2015 13:19הגב לתגובה זומשמחת החיים!
- 2.דינה 05/02/2015 12:59הגב לתגובה זוואוו איזה כישרון גאווה לישראל
- 1.אם רק היה מוכן לעשות לי ילד! (ל"ת)שושי 05/02/2015 12:48הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.73% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
