בתום מכרז: תקציב הפרסום של 'הלמן אלדובי' - לשמעוני פינקלשטיין ברקי
לאחר שבשנים האחרונות עבד ללא משרד פרסום, בית ההשקעות הלמן אלדובי בחר במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי FCB לטיפול בתקציב הפרסום שלו, בתום מכרז בין 5 משרדים שהתמודדו עליו.
בית ההשקעות הלמן אלדובי מנהל כ-14 מיליארד שקלים עבור כ-300 אלף עמיתים. הוא הוקם בשנת 1995 ונחשב לאחד מבתי ההשקעות הוותיקים בשוק ההון. חברת הגמל של בית ההשקעות הינה אחת מחברות ניהול קופות הגמל הפרטיות הוותיקות בישראל ואחת מ-10 החברות המנהלות הגדולות ביותר בתחום הגמל. בית ההשקעות התנהל בשנים האחרונות ללא ליווי של משרד פרסום ועיקר המשאבים השיווקיים הופנו לעבודה ישירה מול קהלי היעד.
המכרז על תקציב הפרסום שהוביל לזכייתו של שמעוני פינקשלטיין ברקי בתקציב היא פועל יוצא של כוונת בית ההשקעות לצאת בקמפיין פרסומי בהשקעה של מיליוני שקלים. משרד הפרסום יטפל במכלול היבטי התקשורת השיווקית ובנוסף יושם דגש על הגדלת הנוכחות בזירה הדיגיטלית.
איציק קבסה סמנכ"ל השיווק בהלמן אלדובי: "בית ההשקעות הלמן-אלדובי נמצא בתקופת צמיחה ומומנטום חיובים הבאים לידי ביטוי בתוצאות שהשגנו עבור לקוחותינו הממקמים אותנו בראש טבלאות התשואות. השותפות עם שמעוני פינקלשטיין ברקי תסייע רבות להמשך צמיחתו של בית ההשקעות ולביסוסו כבית השקעות מוביל בשוק ההון".
- 12.מגיע להם (ל"ת)שמעוני תותחים! 04/03/2015 10:01הגב לתגובה זו
- 11.מבין עניין (ל"ת)תסמכו על קבסה 05/02/2015 10:15הגב לתגובה זו
- 10.יעל (ל"ת)ברכות דודי וקובי 04/02/2015 14:52הגב לתגובה זו
- 9.חזי 04/02/2015 12:55הגב לתגובה זופחחחחחחחח
- 8.משהו טוב קורה לי בין הרגליים (ל"ת)חביב ש. 04/02/2015 12:19הגב לתגובה זו
- 7.משהו טוב קורה לי בגרב (ל"ת)נומי 04/02/2015 11:59הגב לתגובה זו
- 6.ברכות ! אכן משרד איכותי עם אנשים טובים ! (ל"ת)ליאור 04/02/2015 08:56הגב לתגובה זו
- 5.משהו טוב קרה באדובי (ל"ת)ניצן 04/02/2015 07:46הגב לתגובה זו
- 4.משהו טוב קורה בענף (ל"ת)רונן 04/02/2015 07:43הגב לתגובה זו
- 3.אורי גנות 03/02/2015 22:08הגב לתגובה זושאפו.
- 2.אליהו 03/02/2015 17:50הגב לתגובה זושנת 2015 תהיה שנת המפנה של שמעוני, צוות מעולה ואנשים איכותים, לא עובד שם נשבע .
- 1.משהו טוב קורה בהלמן אלדובי (ל"ת)יעל 03/02/2015 16:11הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
