בתום מכרז: תקציב הפרסום של 'הלמן אלדובי' - לשמעוני פינקלשטיין ברקי
לאחר שבשנים האחרונות עבד ללא משרד פרסום, בית ההשקעות הלמן אלדובי בחר במשרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי FCB לטיפול בתקציב הפרסום שלו, בתום מכרז בין 5 משרדים שהתמודדו עליו.
בית ההשקעות הלמן אלדובי מנהל כ-14 מיליארד שקלים עבור כ-300 אלף עמיתים. הוא הוקם בשנת 1995 ונחשב לאחד מבתי ההשקעות הוותיקים בשוק ההון. חברת הגמל של בית ההשקעות הינה אחת מחברות ניהול קופות הגמל הפרטיות הוותיקות בישראל ואחת מ-10 החברות המנהלות הגדולות ביותר בתחום הגמל. בית ההשקעות התנהל בשנים האחרונות ללא ליווי של משרד פרסום ועיקר המשאבים השיווקיים הופנו לעבודה ישירה מול קהלי היעד.
המכרז על תקציב הפרסום שהוביל לזכייתו של שמעוני פינקשלטיין ברקי בתקציב היא פועל יוצא של כוונת בית ההשקעות לצאת בקמפיין פרסומי בהשקעה של מיליוני שקלים. משרד הפרסום יטפל במכלול היבטי התקשורת השיווקית ובנוסף יושם דגש על הגדלת הנוכחות בזירה הדיגיטלית.
איציק קבסה סמנכ"ל השיווק בהלמן אלדובי: "בית ההשקעות הלמן-אלדובי נמצא בתקופת צמיחה ומומנטום חיובים הבאים לידי ביטוי בתוצאות שהשגנו עבור לקוחותינו הממקמים אותנו בראש טבלאות התשואות. השותפות עם שמעוני פינקלשטיין ברקי תסייע רבות להמשך צמיחתו של בית ההשקעות ולביסוסו כבית השקעות מוביל בשוק ההון".
- 12.מגיע להם (ל"ת)שמעוני תותחים! 04/03/2015 10:01הגב לתגובה זו
- 11.מבין עניין (ל"ת)תסמכו על קבסה 05/02/2015 10:15הגב לתגובה זו
- 10.יעל (ל"ת)ברכות דודי וקובי 04/02/2015 14:52הגב לתגובה זו
- 9.חזי 04/02/2015 12:55הגב לתגובה זופחחחחחחחח
- 8.משהו טוב קורה לי בין הרגליים (ל"ת)חביב ש. 04/02/2015 12:19הגב לתגובה זו
- 7.משהו טוב קורה לי בגרב (ל"ת)נומי 04/02/2015 11:59הגב לתגובה זו
- 6.ברכות ! אכן משרד איכותי עם אנשים טובים ! (ל"ת)ליאור 04/02/2015 08:56הגב לתגובה זו
- 5.משהו טוב קרה באדובי (ל"ת)ניצן 04/02/2015 07:46הגב לתגובה זו
- 4.משהו טוב קורה בענף (ל"ת)רונן 04/02/2015 07:43הגב לתגובה זו
- 3.אורי גנות 03/02/2015 22:08הגב לתגובה זושאפו.
- 2.אליהו 03/02/2015 17:50הגב לתגובה זושנת 2015 תהיה שנת המפנה של שמעוני, צוות מעולה ואנשים איכותים, לא עובד שם נשבע .
- 1.משהו טוב קורה בהלמן אלדובי (ל"ת)יעל 03/02/2015 16:11הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
