"פעם אחת מרוב בושה 'פיטרנו' מעצב שהמצאנו - כי לקוח לא אהב עיצוב שלי"
אחד השמות הכי לוהטים בענף הפרסום בשנים האחרונות הוא ה-Hooligans, סוכנות הדיגיטל בבעלותם של מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי. בעוד שהשניים הראשונים זכו לנתח החשיפה שלהם, הצלע השלישית, אחת מהארטיות המוכשרות והמסקרנות שעובדות בענף כיום היתה מתחת לרדאר, ובדיוק בשביל זה מדור Under40 נוסד - כדי לעשות לכם היכרות עם הטאלנטית מרוטשילד.
מושינסקי, מנהלת הארט הראשית של המשרד שעובד עם לקוחות כגון סלקום, יואל גבע ועוד, היא בת 36 ו"נשואה לאלכס החתיך ואמא טריה לאריק ההורס, בן חצי שנה". הגדרת התפקיד שלה אצל ה-Hooligans היא Design Rockstar והיא עובדת בענף הפרסום כבר 13 שנה וב-Hooligans כמייסדת ושותפה מיום הקמת הסוכנות לפני 4 שנים. בעבר היא שימשה מעצבת דיגיטל בכירה במקאן אריקסון ובגיתם BBDO.
1. עבודה: "אם אתה עושה מה שאתה אוהב, לא תעבוד יום אחד בחייך". מה שאני עושה בעבודה זה התחביב הכי גדול שלי, ויש לי מזל גדול שאני גם יכולה להתפרנס מזה בכבוד. אני תמיד מחפשת להתפתח, ללמוד דברים חדשים - תחום העיצוב מאוד דינמי ואף פעם לא משעמם. היום בחוליגנס יש לי גם את העונג לעבוד עם האנשים שיש לי איתם חיבור מקצועי, קריאטיבי ומנטלי מושלם".
2. בית : "מעדיפה להיות בבית על כל בילוי אחר: לראות איזה סרט צ'כי משובח עם כוסית וודקה קפואה ולקשקש במחברת הרישום שלי. אה, רגע... בדיוק צריכה להחליף חיתול עם קקי".
3. ילדות : "נולדתי וגדלתי ברוסיה בעיר פרובינציאלית ואפורה - אבל הייתה לי ילדות מאושרת ביותר. הוריי שמו לב לאהבה שלי לציור מגיל מאד צעיר וטיפחו את זה לאורך שנים. בכל חג, בין המתנות שקיבלתי היו צבעים, מחברת רישום, מכחולים או משהו שקשור ליצירה. עם השנים, הציור הפך לדבר שהכי טבעי עבורי לעשות ולחלק בלתי נפרד ממני".
4. לא יודעים עליי ש... "עבדתי כמלצרית בקזינו לא חוקי, אני אוהבת לגעת בחפצים דביקים ואין לי עקרונות".
5. הישג: "סטודיו Hooligans. יש לנו את החוליגנים הכי טובים שבחרנו בפינצטה: מוכשרים, יפים, מוכנים לכל משימה. תמיד רציתי לבחור בעצמי את האנשים שאעבוד איתם, ועובדה שאני יודעת לבחור טוב".
6. רגע מכונן : "לראות את העבודות שלנו מפוזרות ברחבי האינטרנט או על השלטים בכל העיר. לראות את האתרים שעיצבנו ובנינו עובדים, פועלים ומשרתים אנשים. זה סיפוק אדיר".
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
7. רגע מביך : "הייתה פעם אחת, די מזמן, שלקוח ממש לא אהב את העיצוב שעשיתי. 'מי המעצב שעשה את זה?!', הוא שאל בעצבים. התביישתי להגיד שזו אני, אז אמרנו שיש לנו מעצב מתחיל שקוראים לו פאבו והנה אנחנו מפטרים אותו ברגעים אלה ממש. זה קרה רק פעם אחד, באמאשלי".
8. מודל לחיקוי/השראה : "Artemy Lebedev מעצב על ומייסד של אחת מסוכנויות הפרסום המובילות ברוסיה. אחד החלוצים של עיצוב ופרסום רוסי, פדאנט קשוח, קובע חוקים ומייצר טרנדים. כל מעצב חולם לעבוד בסטודיו שלו (גם אלו שאומרים שממש לא). הוא מטייל בכל העולם ומתעד את המסע שלו ביומן מרתק, בו הוא שם דגש על השוני בעיצוב גרפי וסביבתי במקומות שונים בעולם (איך נראים פחי זבל ותחנות אוטובוס בקזחסטן לעומת פינלנד - אותי זה מרגש)".
9. חלום : "לאכול פחמימות וסוכר בלי להשמין".
10. מתחרים : "לא יודעת, יש לנו?".
11. אנדר רייטד ואובר רייטד: "האנדר רייטד היא רמת גן (אין אין על הקפה של זליק), ואובר רייטד זה שעות שינה (מי צריך את זה בכלל?)".
וטיפ לסיום: "לא להתבכיין. ולא לעשות קורות חיים מעוצבים, זה מעצבן כמעט כמו התבייכנות!".
- 7.וואלה (ל"ת)נעמי 13/05/2015 21:23הגב לתגובה זו
- 6.מערכות מידע 01/02/2015 19:15הגב לתגובה זוומה עם המגפיים עם השרוכים עד לפופיק ?
- 5.משרד של רוסים! אני לא בקטע (ל"ת)סאשה 01/02/2015 16:13הגב לתגובה זו
- 4.מעין פרוינד 01/02/2015 15:58הגב לתגובה זומקווה שתאהבי :)
- 3.שירי 01/02/2015 15:06הגב לתגובה זומוכשרת!
- 2.עבדתי איתה במקאן 01/02/2015 14:48הגב לתגובה זואין עליך מרים, מדהימה, כישרונית ואיכותית!
- 1.אחד שיודע 01/02/2015 13:59הגב לתגובה זומירי המלכה

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.