המירוץ למיליון 4
צילום: צילום מסך
רייטינג

פסטיבל ממחזרי מיחזורים: 'המירוץ' מובילה את מוצ"ש בערב מהבוידעם

בחמישי, משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לריאל מדריד סידר לערוץ 10 רייטינג נאה. מודי בראון סולידי ו'שי בשידור' מסתפק בנתון חד ספרתי בשישי
משה בנימין |

לוח השידורים של אמש בערוץ 2 וערוץ 10, ששזור במינוחים כגון "לקט" ו"מיטב" הוא לא משהו להתגאות בו. בערוץ 10 שלפו מהבוידעם את בנות הזהב כשמנגד בערוץ 2, הזכיינית רשת שיבצה שידורים חוזרים של הכל הולך ולקט הרגעים הנבחרים של המירוץ למיליון תחת הכותרת "מסכמים את אירופה".

על פי נתונים ראשוניים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה - סיכום אירופה של הריאליטי המירוץ למיליון הניב רייטינג של 27.6% מול נתון נמוך של 'בנות הזהב' בערוץ 10 עם 6.4%. המיטב של 'הכל הולך' (ערוץ 2, רשת) השיג רייטינג של 14.8% ו'החופשה המושלמת' (ברלין) עוד שידור חוזר של רשת קיבל רייטינג של 10.3%. בערוץ 10 'פסטיבל מספרי הסיפורים' הסתפק ב-3% בלבד.

בפרה פריים : המגזין (ערוץ 10) עם 11.3%, המטה המרכזי (ערוץ 2) עם 8.3%, פגוש את העיתונות (ערוץ 2) עם 13% וחדשות השבת הצילה את השיממון של מוצ"ש עם 23.3%,.

יום שישי

בערוץ 10 'שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד' הסתפקה ברייטינג של 5.9%, 'שי בשידור', בפרק שעסק בהעדפות ההצבעה של המגזר הרוסי, עם רייטינג של 8.2% והסרט 'רחובות ברוקלין' עם 2.4%. בערוץ 2 'אולפן שישי' עם 17.5%, 'הכל הולך' עם 15.7%, 'סלבריישן' עם 10.8% ו'פסטיבל הפסנתר' עם 2.9%. בערוץ 1 מהדורת 'יומן' עם 4.4%.

יום חמישי

משחק הכדורסל בין מכבי תל אביב לריאל מדריד על ראשות הבית בשלב הטופ 16 סידר לערוץ 10 רייטינג נאה של 13.7%. מנגד 'המערכת' של מיקי חיימוביץ' עם 19.6%. התכנית החדשה בהגשת מודי בראון 'כאן ועכשיו' קיבלה 13% רייטינג.

בפרה פריים : 'חמש בערב עם רפי רשף' (ערוץ 10) עם 7.8%, 'לונדון וקירשנבאום' (ערוץ 10) עם 8.6%, 'גיא פינס' (ערוץ 10) עם 7.4%. בערוץ 2: 'מהדורה ראשונה' עם 7%, 'תיק תקשורת' עם 5.9%, 'שש' עם 13.1%, 'כידון ובן סימון' עם 12% ו'תכנית חיסכון' עם 14.2%.

בגזרת החדשות : מהדורת חדשות 2 עם 24% מול 11.2% לחדשות 10. בערוץ 1 'מבט' עם 6%.

ברצועת הלילה : 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 9.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 7.5%, 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.6% ו'חדשות הלילה' (חדשות 2) עם6.6%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.