יש שריף חדש בעיר? יעקב אילון סגר עוד ערב של רייטינג מוצלח למהדורת 'מבט'
ערב השידורים של אמש (יום ג') היה כבר בסימן הסערה שהשאירה את הצופים בבית. למרות זאת, לא הצליחה למנף את הנתון הזה לטובתה ודווקא רשמה ירידה קלה ברייטינג לעומת הפרקים האחרונים שעמדו על כ-30%, והשיגה אמש רייטינג של 28.6% בשלב "השופטים מקרוב". כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה.
ערב שני על המסך ויעקב אילון מגישה החדש של מהדורת 'מבט' בערוץ ה-1 כבר מרגיש בבית כשהוא נהנה מאהדת הצופים. אמש השיגה מהדורת החדשות של ערוץ 1 רייטינג נאה של 7.7%, כמעט זהה לזה של יום ב' שעמד על 7.8%. מנגד מהדורת החדשות של ערוץ 2 רשמה ערב מצוין
מבחינתה עם רייטינג של 26.6%, בזכות הראיון הזוגי של עמית סגל ויונית לוי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. מהדורת החדשות של ערוץ 10 היא זו ששילמה אמש את המחיר עם 10.4% לאחר שבשבועות האחרונים הצליחה להגיע לממוצעים נאים של 13%.
אורלי וגיא חוזרים עם תשובה (ערוץ 10) קיבלה אמש רייטינג של 13.3% ושידור חוזר של חברות עם 8.9%
בגזרת הפרה פריים: חמש בערב עם רפי רשף (ערוץ 10) 10.5%, לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) 10.6%, גיא פינס (ערוץ 10) 9.1%, מהדורה ראשונה (חדשות 2) 11.8%, עושים סדר (חדשות 2) 10.2%, שש (חדשות 2) 16.6%, אנשים (קשת, ערוץ 2) 14.6% ותכנית חסכון (חדשות 2) עם 18.5%.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועת הלילה: חי בלילה (קשת, ערוץ 2) רשמה אמש רייטינג של 16.1% וצינור לילה (ערוץ 10) רשמה את הנתון הכי גבוה שלה מאז ספטמבר האחרון עם 8.2%. היום שהיה 9%, לילה כלכלי 7.8%>וחדשות הלילה עם 8%.
- 2.צופה ביעקב אילון וכייף לי מאוד מהמהירות והחן (ל"ת)אמירה 08/01/2015 18:05הגב לתגובה זו
- 1.רונית 07/01/2015 12:12הגב לתגובה זומזכירה שוב שמדובר בתותח. תענוג
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
