אותה אסלה בגישה כל כך שונה: זניט יוצאת במהלך מדיה מפתיע ל'גו אקטיב'
רצועות TRX, "החבלים המוזרים" האלה שכל מיני שוחרי כושר ובריאות משתמשים בהם בחדרי כושר ובאימוני חוץ עומדים במרכז מהלך מדיה חדש של חברת זניט לרשת מכוני הכושר גו אקטיב - אבל לא בדיוק מה שחשבתם, ולא ממש במקום שהייתם חושבים עליו.
לבליינים שיבקרו בשבוע הקרוב במועדונים התל אביביים 'אוטוטיק' ו'האומן 17' תחכה הפתעה משעשעת בתאי השירותים, שם התקינה חברת 'לוקיישן' את חבלי ה-TRX לשימוש המבלים והמבלות. הקמפיין תחת הכותרת "If you have to go Go-Active TRX" יקדם את אימון ה-TRX באמצעות התנסות אישית מעל האסלה, שתכלול גם מצלמות גו-פרו שיותקנו מעל התאים לעכברי הרשתות החברתיות.
זה לא בדיוק מה שאתם מצפים לו אחרי כמה דרינקים, אך התובנה שהובילה את אנשי זניט ובראשם גבי אטל, מנכ"ל החברה סובבת סביב העובדה שגברים ונשים המשתמשים בשירותי מועדונים ופאבים נוהגים לעשות זאת בעמידה. אותה עמידה שמחייבת כיפוף ברכיים, מאמצת את שרירי הירך - אותם השרירים שה-TRX עובד עליהם.
גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה: "תובנה אסטרטגית והומור הם מתכון לקמפיין קריאיטיב מדיה מושלם. בעולם המדיה של היום ויכולת השיתוף של הצרכנים ברשתות החברתיות, אנו יכולים ליצור קמפיינים של קריאיטיב מדיה רלוונטים ובועטים בעזרת תקציבים נמוכים ושיתוף הצרכן בחוויה. כאשר ישנה תובנה אסטרטגית עם חיוך, הצרכן יתרום את חלקו ברצון על ידי ויראליות הקמפיין".
זיו רובינזון סמנכ"ל השיווק של גו אקטיב: "הקמפיין הנוכחי הוא עבורנו דרך שונה וחכמה להעביר את יכולות ויתרונות ה-TRX בישראל .כחברה המובילה והיבואנית הרישמית בישראל אנו נמשיך להוביל ולתמוך בסצינת הTRX". 'גו אקטיב' היא היבואנית הרשמית של TRX בישראל, מפעילת 23 מועדונים עם למעלה מ-35,000 מנויים.
איתי פז מנכ"ל חברת לוקיישן מדיה שמחזיקה בזיכיון הפרסום על תאי השירותים במועדונים ופאבים בתל אביב: "הקמפיין של זניט מדיה וגו אקטיב הינו הוכחה לכך שקריאיטיב נכון ורלוונטי וניצול נכון של DNA של מדיה יכול להפוך מהר מאד קמפיין לבועט, רלוונטי ומפתיע".
- 7.פשוט דוחה (ל"ת)יוני 14/12/2014 13:21הגב לתגובה זו
- 6.קים 12/12/2014 14:22הגב לתגובה זווואו סוף סוף מישהו חשב איזה גאוני
- 5.ענת 12/12/2014 13:58הגב לתגובה זומקורי...
- 4.חן 12/12/2014 13:13הגב לתגובה זואחלה רעיון, גם מי שלא היה עד היום בחדר כושר יכול להגיע להתנסות..מה שבטוח זה אימון מאתגר ומביא תוצאות.תודה רבה על הרעיון השיווקי, כיף לצחוק קצת ולא להיות כל הזמן כל כך רציניים
- 3.רעיון מצוין (ל"ת)לימור 12/12/2014 07:17הגב לתגובה זו
- 2.באמת נחמד (ל"ת)ג׳יזס 11/12/2014 20:41הגב לתגובה זו
- 1.ענקקקקקקקק (ל"ת)אורית 11/12/2014 17:28הגב לתגובה זו

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7