TRX זניט
צילום: יח"צ

אותה אסלה בגישה כל כך שונה: זניט יוצאת במהלך מדיה מפתיע ל'גו אקטיב'

זניט מקבוצת פובליסיס ממשיכה לאתגר את עצמה קריאייטיבית ויוצאת במהלך חדש עבור רשת מכוני הכושר 'גו אקטיב' לקידום יתרונות האימון ב-TRX
משה בנימין | (7)

רצועות TRX, "החבלים המוזרים" האלה שכל מיני שוחרי כושר ובריאות משתמשים בהם בחדרי כושר ובאימוני חוץ עומדים במרכז מהלך מדיה חדש של חברת זניט לרשת מכוני הכושר גו אקטיב - אבל לא בדיוק מה שחשבתם, ולא ממש במקום שהייתם חושבים עליו.

לבליינים שיבקרו בשבוע הקרוב במועדונים התל אביביים 'אוטוטיק' ו'האומן 17' תחכה הפתעה משעשעת בתאי השירותים, שם התקינה חברת 'לוקיישן' את חבלי ה-TRX לשימוש המבלים והמבלות. הקמפיין תחת הכותרת "If you have to go Go-Active TRX" יקדם את אימון ה-TRX באמצעות התנסות אישית מעל האסלה, שתכלול גם מצלמות גו-פרו שיותקנו מעל התאים לעכברי הרשתות החברתיות.

זה לא בדיוק מה שאתם מצפים לו אחרי כמה דרינקים, אך התובנה שהובילה את אנשי זניט ובראשם גבי אטל, מנכ"ל החברה סובבת סביב העובדה שגברים ונשים המשתמשים בשירותי מועדונים ופאבים נוהגים לעשות זאת בעמידה. אותה עמידה שמחייבת כיפוף ברכיים, מאמצת את שרירי הירך - אותם השרירים שה-TRX עובד עליהם.

גבי אטל, מנכ"ל זניט מדיה: "תובנה אסטרטגית והומור הם מתכון לקמפיין קריאיטיב מדיה מושלם. בעולם המדיה של היום ויכולת השיתוף של הצרכנים ברשתות החברתיות, אנו יכולים ליצור קמפיינים של קריאיטיב מדיה רלוונטים ובועטים בעזרת תקציבים נמוכים ושיתוף הצרכן בחוויה. כאשר ישנה תובנה אסטרטגית עם חיוך, הצרכן יתרום את חלקו ברצון על ידי ויראליות הקמפיין".

זיו רובינזון סמנכ"ל השיווק של גו אקטיב: "הקמפיין הנוכחי הוא עבורנו דרך שונה וחכמה להעביר את יכולות ויתרונות ה-TRX בישראל .כחברה המובילה והיבואנית הרישמית בישראל אנו נמשיך להוביל ולתמוך בסצינת הTRX". 'גו אקטיב' היא היבואנית הרשמית של TRX בישראל, מפעילת 23 מועדונים עם למעלה מ-35,000 מנויים.

איתי פז מנכ"ל חברת לוקיישן מדיה שמחזיקה בזיכיון הפרסום על תאי השירותים במועדונים ופאבים בתל אביב: "הקמפיין של זניט מדיה וגו אקטיב הינו הוכחה לכך שקריאיטיב נכון ורלוונטי וניצול נכון של DNA של מדיה יכול להפוך מהר מאד קמפיין לבועט, רלוונטי ומפתיע".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    פשוט דוחה (ל"ת)
    יוני 14/12/2014 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קים 12/12/2014 14:22
    הגב לתגובה זו
    וואו סוף סוף מישהו חשב איזה גאוני
  • 5.
    ענת 12/12/2014 13:58
    הגב לתגובה זו
    מקורי...
  • 4.
    חן 12/12/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    אחלה רעיון, גם מי שלא היה עד היום בחדר כושר יכול להגיע להתנסות..מה שבטוח זה אימון מאתגר ומביא תוצאות.תודה רבה על הרעיון השיווקי, כיף לצחוק קצת ולא להיות כל הזמן כל כך רציניים
  • 3.
    רעיון מצוין (ל"ת)
    לימור 12/12/2014 07:17
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    באמת נחמד (ל"ת)
    ג׳יזס 11/12/2014 20:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ענקקקקקקקק (ל"ת)
    אורית 11/12/2014 17:28
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.