ערוץ 1 מציב תחרות לערוצים המסחריים: יעקב אילון יגיש את מהדורת 'מבט'
לאחר חודשים של מגעים, מצטרף יעקב אילון לערוץ 1 ויגיש את מהדורת מבט. משימתו המרכזית הראשונה של אילון תהיה סיקור מערכת הבחירות ומשדר הבחירות של ערוץ 1, לצד ניסיון להחזיר צופים למהדורה הוותיקה, דווקא בתקופה בה היא מצליחה להתרומם מבחינת הרייטינג.
את מהדורת מבט הגישו אמיר איבגי ומירב מילר, שהייתה מסוכסכת עם ההנהלה הקודמת. כעת, בעידן אילה חסון כמנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1, מילר נשארת בערוץ, והיא - יחד עם איבגי, יגישו תכנית יומית לקראת הבחירות.
כאמור, המגעים עם אילון התקיימו למשך תקופה ארוכה. בעבר פורסם כי אילון מיוצג על ידי הסוכן שי נשר, הנשוי לחסון, מנהלת חטיבת החדשות ב-3 החודשים האחרונים. על פי הערכות, אילון ירוויח כ-30 אלף שקלים בחודש, הרבה פחות מהסכומים אותם הרוויח למשל בחברת החדשות של ערוץ 10, אז נטען כי עלות שכרו עמדה על 140 אלף שקלים בחודש.
אילון היה ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2 ב-1993, אותה הוא הגיש בהמשך עם מיקי חיימוביץ'. ב-2002 הקים את חברת החדשות של ערוץ 10, וגם שם הגישה יחד עם חיימוביץ'. במהלך השנים הנחה אילון 5 משדרי בחירות. בשנתיים האחרונות שימש כמנהל האקטואליה באתר mako, לצד תכניות שהגיש בזכיינית קשת, בערוץ החדשות הבינ"ל i24news ובערוץ 9.
- אבי חימי: "הפכתי מעורך דין מכובד לעבריין מין בעיני הציבור"
- למה הרייטינג של ערוץ 14 עולה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל אמר כי "אני בטוח שאילון יסייע להפיכתה למהדורה מובילה ומשמעותית עוד יותר. יחד עם האנשים הטובים ברשות השידור נמשיך בתנופה שמתחוללת לאחרונה על מנת להשיב את אמון הציבור ברשות השידור ובשידור ציבורי איכותי מקצועי ומוביל". אילה חסון הוסיפה כי היא "מאמינה שיעקב אילון יוכל לתרום מניסיונו, ממקצועיותו ובייחודיות שלו. אני מאחלת לו ולנו הצלחה באתגר המיוחד, המרתק והראוי הזה".
יעקב אילון: "אני מאמין בחשיבותו האדירה של שידור ציבורי חזק ואתגייס בכל הכוח כדי לעזור לכך שערוץ 1 יחזיר לעצמו את הבכורה בתחום החדשות. ערוץ 1 נמצא בתחילתה של מהפכה וחשוב שהוא יחזור להיות גורם משמעותי ותחרותי בשוק התקשורת, כפי שאך טבעי שיהיה. יש לי אמון רב במנכ"ל יונה ויזנטל ובמנהלת החדשות אילה חסון ואני מצפה בכיליון עיניים לעבוד איתם ועם אנשי ערוץ 1 וקול ישראל".
- 4.נשרקה 07/12/2014 19:05הגב לתגובה זודברים טובים קורים במשפחת נשר-חסון
- 3.עכשיו בכלל אני לא יצפה בערוץ 1 (ל"ת)לא סובל אותו 07/12/2014 18:45הגב לתגובה זו
- 2.שני 07/12/2014 14:32הגב לתגובה זודברים ממש טובים קורים בערוץ הראשון
- 1.דברים טובים קורים במבט (ל"ת)אחד שצופה 07/12/2014 00:24הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
