נתניהו רוצה את ראובן אדלר לצידו: הליכוד מנסה לצרף את הפרסומאי
מפלגת הליכוד מנסה לצרף לשורותיה את הפרסומי ויועץ התקשורת הבכיר ראובן אדלר - כך נודע לאייס.
לפני מספר ימים הועברה לאדלר, מיועצי התקשורת והפרסומאים הבכירים בישראל, פנייה מטעם גורמים בסביבתו הקרובה של ביבי כדי לצרפו למערך התקשורתי כיועץ בכיר, לקראת הבחירות הצפויות במידה והקדנציה של הממשלה הנוכחית תבוא לסיומה.
אדלר, ממייסדי משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא חלק מרשימה מצומצמת מאוד של יועצים בכירים שלקחו חלק משמעותי בעיצוב הפוליטיקה הישראלית ב-2 העשורים האחרונים. הוא היה חלק מ"פורום החווה" של ראש ממשלת ישראל לשעבר אריאל שרון יחד עם אייל ארד וליאור חורב, ליווה את שרון במערכות הבחירות לכנסת בתחילת שנות ה-2000, וליווה את אולמרט בבחירות 2006. ב-2009 הוא שימש כיועץ התקשורת והאסטרטגיה של ציפי לבני ומפלגת קדימה.
ההערכות בשוק התקשורת הן כי פנייה שכזו לראובן אדלר אינה כוללת בשלב זה את משרד הפרסום אדלר חומסקי אלא רק את שירותי הייעוץ של אדלר.
תגובות: ראובן אדלר אמר לאייס: "לא הועברה אליי שום פנייה מטעם הליכוד. לא היה ולא נברא". תגובת מפלגת הליכוד לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
- 1.גיל 03/12/2014 17:53הגב לתגובה זואין מצב. אדלר עם ביבי זאת בגידה בשרון. לא פחות. מקווה בשביל אדלר שהכסף של שלדון, לא יסנוור אותו.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
