מסיבת עיתונאים יח"צ יחצנים עיתונאים ראיון ראיונות
צילום: Getty images Israel

יוסי בר-מוחא - לידיעתך: עיתונאי הצפון יקיימו גם השנה את כנס חיפה לתקשורת

תא כתבי חיפה יקיים גם הפעם את הכנס שיתמקד בעיקר בפריפריה, בבעיותיה ובאופן סיקורה, ויהווה קונטרה לכנס של אגודת העיתונאים באילת
אלכסנדר כץ | (3)

תא כתבי חיפה יקיים זו השנה השנייה את כנס חיפה לעיתונות, הקונטרה לכנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים בתל אביב, שזוכה לביקורת בשל התעלמותו מהפריפריה. בתחילת השנה נערך הכנס לראשונה, ביוזמת תא הכתבים ואוניברסיטת חיפה, ובתמיכת ארגון העיתונאים. הכנס יתקיים ב-29 בינואר הקרוב באוניברסיטת חיפה.

מתא הכתבים נמסר היום (יום ב') כי בעקבות הצלחת הכינוס הראשון החליטו חברי תא כתבי חיפה להפוך את האירוע למסורת שנתית ולהוציא לדרך את כינוס חיפה לתקשורת מספר 2 - 'מחוץ לבועה'".

הוועדה המארגנת בה חברים עיתונאים מהבכירים בצפון, הוקמה בשבוע שעבר והחלה לפעול עם האוניברסיטה ומול שותפים נוספים לתכנון הכינוס ולבניית התוכנייה. כפי שקרה בכנס הראשון, גם השנה יתמקד הכינוס בעיקר בפריפריה, בבעיותיה ובאופן סיקורה וכן במאפייני העבודה העיתונאית בכיסוי הפריפריה ובהבדליה מן המרכז. במושבי הכינוס ישתתפו כתבים, עורכים, דוברים ואנשי תקשורת מן התקשורת הארצית והמקומית, ועדיפות בולטת תינתן לאנשי הצפון.

בשנה שעברה העניק הכנס פרס לעיתונאי הוותיק עמוס כרמלי, לאחר שניסיון של תא הכתבים לגרום לעיריית חיפה להעניק לו את פרס ביאנו לתקשורת, לא זכה להצלחה. כרמלי, איש טלוויזיה שיצר אלפי סרטים במשך 50 שנות פעילות, הלך לפני כחצי שנה לעולמו בגיל 77.

יהיה זה הכנס הראשון של דורון שפר, כתב קול ישראל בחיפה ובגליל המערבי, כיו"ר תא הכתבים, לאחר שאלירן טל מערוץ 1, נאלץ לסיים את תפקידו עם מינויו לכתב הצבאי של הערוץ. שפר מסר היום כי "הדרישה לקיומו של הכנס השנה הגיעה מלמטה, מן המשתתפים והצרכנים עצמם - ואנו החלטנו להיענות לאתגר ולהפוך את הכינוס למאורע שנתי. כנסים וימי עיון בתחום העיתונות והתקשורת ישנם הרבה, אך כינוס חיפה לתקשורת 'מחוץ לבועה' הוא היחיד המתמקד במכוון בפריפריה ובמאפייניה, וגם היחיד שמארגניו הם העיתונאים עצמם, אלה החיים בצפון ואת הצפון, מכתתים רגליהם יום-יום בין זירות רצח ותאונה, בתי חולים ובתי עלמין, מסיבות עיתונאים ומשפחות שכולות, ומביאים את מראות הצפון וקולותיו אל כלל בתי ישראל".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שנה שעברה היה כנס מעולה בחיפה (ל"ת)
    תל אביבי דווקא 01/12/2014 19:52
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דורון שפר? הטרחן? אתם לא רציניים (ל"ת)
    מושכת בחוטים 01/12/2014 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    האיש הנכון להרים כזה מבצע (ל"ת)
    גיל 01/12/2014 13:57
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״