יוסי בר-מוחא - לידיעתך: עיתונאי הצפון יקיימו גם השנה את כנס חיפה לתקשורת
תא כתבי חיפה יקיים זו השנה השנייה את כנס חיפה לעיתונות, הקונטרה לכנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים בתל אביב, שזוכה לביקורת בשל התעלמותו מהפריפריה. בתחילת השנה נערך הכנס לראשונה, ביוזמת תא הכתבים ואוניברסיטת חיפה, ובתמיכת ארגון העיתונאים. הכנס יתקיים ב-29 בינואר הקרוב באוניברסיטת חיפה.
מתא הכתבים נמסר היום (יום ב') כי בעקבות הצלחת הכינוס הראשון החליטו חברי תא כתבי חיפה להפוך את האירוע למסורת שנתית ולהוציא לדרך את כינוס חיפה לתקשורת מספר 2 - 'מחוץ לבועה'".
הוועדה המארגנת בה חברים עיתונאים מהבכירים בצפון, הוקמה בשבוע שעבר והחלה לפעול עם האוניברסיטה ומול שותפים נוספים לתכנון הכינוס ולבניית התוכנייה. כפי שקרה בכנס הראשון, גם השנה יתמקד הכינוס בעיקר בפריפריה, בבעיותיה ובאופן סיקורה וכן במאפייני העבודה העיתונאית בכיסוי הפריפריה ובהבדליה מן המרכז. במושבי הכינוס ישתתפו כתבים, עורכים, דוברים ואנשי תקשורת מן התקשורת הארצית והמקומית, ועדיפות בולטת תינתן לאנשי הצפון.
בשנה שעברה
יהיה זה הכנס הראשון של דורון שפר, כתב קול ישראל בחיפה ובגליל המערבי,
- 3.שנה שעברה היה כנס מעולה בחיפה (ל"ת)תל אביבי דווקא 01/12/2014 19:52הגב לתגובה זו
- 2.דורון שפר? הטרחן? אתם לא רציניים (ל"ת)מושכת בחוטים 01/12/2014 15:30הגב לתגובה זו
- 1.האיש הנכון להרים כזה מבצע (ל"ת)גיל 01/12/2014 13:57הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
