איגוד השיווק: "סגירת ערוץ 10 היא סכנה חמורה שתחזיר אותנו לימי המונופול"
עתידו של ערוץ 10 לא מפחיד רק את עובדיו אלא גם את המפרסמים הגדולים בישראל המיוצגים על ידי איגוד השיווק הישראלי . במכתב שהעבירו מנכ"ל האיגוד תלמה בירו ואייל מליס יו"ר האיגוד ל רשות השנייה הם מציינים את ההשלכות החמורות של סגירת הערוץ ישירות עליהם "לגבינו המפרסמים, החשכת הערוץ תהיה בבחינת זרה לימי המונופול של ערוץ ברודקאסט אחד והעדר תחרות על כל המשתמע מכך".
במכתב שהועבר לאווה מדז'יבוז', יו"ר מועצת הרשות השנייה ושי באב"ד המנכ"ל כותבים עוד בירו ומליס כי "הדעת אינה סובלת שדווקא בעת הזאת, כשהערוץ סוף סוף מתחיל לעמוד על רגליים יציבות כלכלית, לא יימצא פתרון ישים ומקובל להמשך פעילותו".
האיגוד כיתב בנוסף את חבר הכנסת אבישי ברוורמן יו"ר ועדת הכלכלה ואמיר לוי הממונה על התקציבים באוצר.דרישת האיגוד מהרשות השנייה היא "למצוא ללא דיחוי פתרון מנהיגותי, לאתר מסלול יצירתי וישים, אשר יבטיח את המשך פעילותו של ערוץ 10 ויסיר את החשש מפני חזרתנו לימי המונופול של ערוץ מסחרי בודד, ומפני פגיעה אנושה ודרמטית בתקשורת הישראלית כולה".

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7