קמפיין וואינט אלימות נגד נשים
צילום: אייס

מה קורה כשמתעלמים מאלימות? ynet וטוויסטד עם מעברונים מפתיעים בסלולר

הגולשים שפתחו את אפליקציית ynet בסלולר נחשפו למעברון שבו נראית דמותה של אשה מוכה. מי שלחץ על "התעלם" זכה לצפות בהמשך המפתיע
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום הסלולרי Mobix מבית טוויסטד ואתר האינטרנט ynet חברו יחד לקמפיין מעברונים מפתיע בפלטפורמת הסלולר של האתר, שעלה הבוקר (יום ג') לאוויר. הקמפיין מציין את היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים ועושה זאת באמצעות מניפולציה על הפעולה הבסיסית ביותר של הגולש הממוצע - סגירת פרסומת. תחת התובנה שאלימות מכל סוג, לרבות אלימות נגד נשים, היא תופעה שאסור להתעלם ממנה, הגולשים שפתחו את אפליקציית ynet בסלולר נחשפו למעברון שבו נראית דמותה של אשה מוכה עם בכיתוב: "200,000 נשים בישראל סובלות מאלימות במשפחה". בפינה השמאלית העליונה של המעברון מופיע סימן ה-X לסגירת הפרסומת בצירוף המילה: "התעלם" - מה שמוביל את הגולשים לחלקו השני והמעניין של המהלך. לצפייה במהלך: לחצו כאן ההפתעה האמיתית מחכה דווקא לגולשים שבוחרים להתעלם מהמעברון ומנסים לסגור אותו. גולש שלוחץ על כפתור "התעלם" זוכה להפתעה לא נעימה: התמונה של האישה במעברון הופכת לסרטון וידאו של כמה שניות בו האלימות כלפיה מסלימה והיא חוטפת שתי סטירות לחי מזעזעות. מיד לאחר מכן עולה המסר של הקמפיין: "התעלמת? אתה חלק מהבעיה!". קרדיטים: מנכ"לים: אלון מוליאן וקרן פרידמן. סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור. מנהל קריאייטיב: יגאל לוי. קופי: חזקוש ישורון. מנהלת לקוחות: שני חביב. מנהלת פיתוח עסקי Mobix: מירב מור.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלון מוליאן מקצוען תותח (ל"ת)
    מיכל אדר 26/11/2014 12:06
    הגב לתגובה זו
עידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיותעידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול

אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד. 


הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים. 

ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11). 


בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.