מה קורה כשמתעלמים מאלימות? ynet וטוויסטד עם מעברונים מפתיעים בסלולר
משרד הפרסום הסלולרי Mobix מבית טוויסטד ואתר האינטרנט ynet חברו יחד לקמפיין מעברונים מפתיע בפלטפורמת הסלולר של האתר, שעלה הבוקר (יום ג') לאוויר. הקמפיין מציין את היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים ועושה זאת באמצעות מניפולציה על הפעולה הבסיסית ביותר של הגולש הממוצע - סגירת פרסומת.
תחת התובנה שאלימות מכל סוג, לרבות אלימות נגד נשים, היא תופעה שאסור להתעלם ממנה, הגולשים שפתחו את אפליקציית ynet בסלולר נחשפו למעברון שבו נראית דמותה של אשה מוכה עם בכיתוב: "200,000 נשים בישראל סובלות מאלימות במשפחה". בפינה השמאלית העליונה של המעברון מופיע סימן ה-X לסגירת הפרסומת בצירוף המילה: "התעלם" - מה שמוביל את הגולשים לחלקו השני והמעניין של המהלך.
לצפייה במהלך:
ההפתעה האמיתית מחכה דווקא לגולשים שבוחרים להתעלם מהמעברון ומנסים לסגור אותו. גולש שלוחץ על כפתור "התעלם" זוכה להפתעה לא נעימה: התמונה של האישה במעברון הופכת לסרטון וידאו של כמה שניות בו האלימות כלפיה מסלימה והיא חוטפת שתי סטירות לחי מזעזעות. מיד לאחר מכן עולה המסר של הקמפיין: "התעלמת? אתה חלק מהבעיה!".
קרדיטים: מנכ"לים: אלון מוליאן וקרן פרידמן. סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור. מנהל קריאייטיב: יגאל לוי. קופי: חזקוש ישורון. מנהלת לקוחות: שני חביב. מנהלת פיתוח עסקי Mobix: מירב מור.
- לאחר תקופת הרצה שקטה: טוויטסד משיקה את חברת המובייל MOBIX בראשות מירב מור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.אלון מוליאן מקצוען תותח (ל"ת)מיכל אדר 26/11/2014 12:06הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
