הבן האובד שב הביתה: עידו קריב חזר למחלקת הקריאייטיב של יהושע TBWA
לאחר מסע נדודים שהחל ב-2011 עם פרישתו מיהושע TBWA, עידו קריב שהיה בעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד שב אליו ומצטרף למחלקת הקריאייטיב.
כזכור, עם פרישת
מאז שעזב את 'יהושע' שימש קריב כמנהל קריאייטיב בגליקמן נטלר סמסונוב תחת השותף וסמנכ"ל הקריאייטיב יגאל שמיר. לאחר כשנה וחצי במשרד, עזב קריב את התפקיד ועבר ל'פרסום אברהם' בו מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב. גם המינוי הזה לא האריך ימים וקריב החליט לקחת פסק זמן מהתעשייה ולעבוד באופן עצמאי כפרילנס. כעת כאמור, הוא שב ל'יהושע' בפרופיל נמוך יותר תחת קרמן.
את תגובת קריב לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הידיעה.
- 14.אחד 23/11/2014 11:49הגב לתגובה זולא סתם כל פרסומת שהוא עשה החזיקה מים.
- 13.יואב 23/11/2014 10:12הגב לתגובה זומשרד בלי קריאטיב מתקדם לאחור
- 12.טל רביב החתיך 21/11/2014 03:46הגב לתגובה זואתה המלך@@!!!
- 11.אוקיי. אז? (ל"ת)פיסטוק 20/11/2014 23:35הגב לתגובה זו
- 10.מי זאת מיה קרמן??? (ל"ת)אוגילבי 20/11/2014 19:16הגב לתגובה זו
- 9.שי 20/11/2014 19:04הגב לתגובה זושיהיה לך בהצלחה איש יקר! הגיוס הכי טוב של יהושע בשנה האחרונה
- 8.עבדה בעבר עם קריב 20/11/2014 16:12הגב לתגובה זואבל עם קריב עבדתי כסופרוויזר והוא אחלה בנאדם !
- 7.אחד המוצלחים. בהצלחה, עידו! (ל"ת)חבר לנשק 20/11/2014 16:08הגב לתגובה זו
- 6.תמונה מוצלחת של מאיה (ל"ת)שושן 20/11/2014 15:28הגב לתגובה זו
- 5.טוב שכן קריב מאח רחוק (ל"ת)nu 20/11/2014 14:31הגב לתגובה זו
- 4.יאוש פגש יאוש (ל"ת)עינת 20/11/2014 14:22הגב לתגובה זו
- 3.גיל גורן הכי מתאים (ל"ת)גיל גורן 20/11/2014 14:20הגב לתגובה זו
- ומה עם דודו דהן הפדחן? (ל"ת)דיגיטלי עאלק 20/11/2014 14:33הגב לתגובה זו
- 2.בית? אולי בית כלא. (ל"ת)מקום מגעיל 20/11/2014 14:17הגב לתגובה זו
- 1.חחחחחח (ל"ת)חחחחחחח 20/11/2014 14:13הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
