גיא קלנר מנכ"ל משרד ענבר-מרחב-שקד
צילום: ינאי יחיאל
פרסום ראשון

נשמע טוב: תקציב הפרסום של רשת מכשירי השמיעה 'מדטון' - לליאו ברנט

עד לאחרונה טופל התקציב ע"י בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי. שנת השיא בפעילות הפרסום היתה ב-2013 אז עמד התקציב על כ-1.5 מיליון דולר
משה בנימין | (7)

תקציב הפרסום של רשת מכשירי השמיעה מדטון עובר ממשרד הפרסום בורודה קפלן לידי ליאו ברנט - כך נודע לאייס. החלפת המשרד היא על רקע תחילתו של מהלך שיווקי נרחב הצפוי לצאת לפועל בשנה הקרובה.

כאמור, בשנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של מדטון על ידי בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי, ולפני כן בשמעוני פינקלשטיין ברקי. התקציב ידע עליות וירידות חדות ובשנת 2013 רשם את שנת השיא שלו בהיקף הפעילות עם הוצאה של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2.5 מיליון שקל - כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

בחברת מכשירי השמיעה החליטו להעלות את הפרופיל התקשורתי לאור הפעילות הערה של מתחריה בשנה החולפת: 'הדים' המטופל על ידי הביילינים, 'אודיו מדיק' ועוד. לאחר סבב קצר של פגישות עם מספר משרדים הוחלט כי ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל בניהולו של גיא קלנר יקבל לידיו את הטיפול בתקציב.

חברת 'מדטון' שהוקמה ב-1975 היא בבעלות יצחק דוידויץ' ונחשבת לרשת המובילה בישראל עם כ-50 מכוני שמיעה בכל רחבי הארץ.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    זה טוב להם נגד הצעקות של פולי (: (ל"ת)
    צח 02/11/2014 14:44
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יהונתן 02/11/2014 13:09
    הגב לתגובה זו
    כמה צוותי קריאייטיב כבר הוחלפו במשרד מאז שהגיע פולישוק? גם החנופה של יורם לא עוזרת...
  • בוב 02/11/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    + מנהל דיגיטל, סמנכ"ל אסטרטגיה, סמנכ"ל לקוחות, סופרוויזר, מנהל קריאייטיב ו7 תקציבאיות. חלק עזבו כי היה צריך לפנות ג'ובים לחברים מענבר מרחב, חלק עזבו מתסכול וחלק כי קשה לעבוד עם מנכ"ל שסופר פז"מ עד הג'וב הבא. גיא איש מוכשר, אבל הוא לא אוהב להיות בליאו, הוא לא אוהב להיות מנכ"ל משרד פרסום, אבל הוא דורש מהעובדים להראות צעירים ומלאי תשוקה. עדיף לגיא לעשות את מה שהוא אוהב וטוב בו - פוליטיקה.
  • יוסי 02/11/2014 17:13
    שאלו על פולישוק לא על גיא. תשומת לב.
  • 2.
    מאיר איינשטיין 30/10/2014 17:55
    הגב לתגובה זו
    אוי אוי אוי דבידוביץ'
  • 1.
    פרסומאי 30/10/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
    בעסה, אם תכתבו הרבה פעמים את השם שלו זה יעבור אם לא אז תרקו דם.
  • מתאים בול למשרד פח (ל"ת)
    אחד שיודע 30/10/2014 16:55
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.