
מהרדיו, דרך מקאן לפראג: דנה בלום תנהל את הדיגיטל באוגילבי ONE
בתוך 5 שנים דנה בלום סרטורי הספיקה הרבה, ועשתה זאת בדרך שלה: היא השתחלה לתוך ענף הפרסום המקומי מבלי שממש התכוונה לכך - מצאה את עצמה כחברת צוות שנחשב בזמנו לאחד המובילים בשוק הדיגיטל בישראל תחת כנפי מקאן דיגיטל. בהמשך פרשה לחיי פרילאנס ועבדה עם מגוון רחב של משרדים בישראל.
וכעת - התחנה הבאה של מי שהחלה את דרכה כמגישה ועורכת ברדיו ובטלוויזיה היא פראג, שם היא תצטרף ל-OgilvyOne פראג - יחידת הדיגיטל של ogilvy & mather ברשת אוגילבי הבינ"ל ותנהל תחתיה מחלקת דיגיטל שכוללת 10 עובדים כשהיא משמשת כדמות הבכירה ביותר בקריאייטיב הדיגיטלי .
את תחילת דרכה עשתה בלום כשעסקה ב"אהבה הכי גדולה שלה" לדבריה - הרדיו. ב-2003 היא הצטרפה לרדיו תל אביב ולאורך השנים עבדה במערכות שונות בתחום התקשורת כעורכת תוכן ומוזיקה, ומגישה ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט. העבודה ברדיו היתה זו שחיברה אותה לענף הפרסום באמצעות ההיכרות עם מירב כנת איתה הגישה תכנית בשישי בבוקר ברדיו תל אביב. כנת שהיתה פלנרית (וכיום משמשת כסמנכ"ל תוכן) במקאן הכירה לבלום את ניר רפואה, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב דיגיטל במקאן, שהפך לאורך השנים לזרז חשוב בקריירה המקצועית של בלום.
בין 2010 ל-2011 בלום עבדה לצד טל שוויגר, דניאל ברק, ניר הרשטט, דנה לפינסקי, אליזרין זרוב, יתיר קרן ורפואה, במה שהיה נבחרת החלומות של מקאן בדיגיטל תחת ניהולו של עופר עובד ומאוחר יותר תחת אלדד ויינברגר. את מעבדת הדיגיטל הזו בלום מגדירה כ"צוות קריאייטיב שלימים אני יודעת שהיה הכי טוב בארץ, וכל אחד מהם הגיע רחוק".
כאמור, לפני כשנתיים פרשה בלום ממקאן והחלה לעבוד כפרילנס ובמקביל לקחה חלק במספר פרויקטים במדינות מזרח אירופה. ההיכרות עם רפואה, שהספיק לעבור לחו"ל לפני כשנתיים לתפקיד ראש תחום החדשנות של מקאן מזרח אירופה, העניקה לה הזדמנות פז להגות ולהוביל את קמפיין
- 15.דניאל 10/09/2014 16:28הגב לתגובה זואין ספק שתגיע רחוק
- 14.עידו 09/09/2014 12:57הגב לתגובה זועלי והצליחי חבובונת!
- 13.מימון 08/09/2014 11:40הגב לתגובה זוכישרון טהור ומותק של בחורה
- 12.חו"ל זה לאו דווקא טוב יותר מישראל (ל"ת)בטח לגבי מזרח אירופה 08/09/2014 10:52הגב לתגובה זו
- 11.אחותך 07/09/2014 23:27הגב לתגובה זובפרסום, ברדיו, בארץ ובחו"ל. הצ'כים זכו - שלא ישכחו להחזיר!
- 10.אביעזר 07/09/2014 21:02הגב לתגובה זווכל מילה נוספת - מיותרת
- 9.קרן 07/09/2014 18:15הגב לתגובה זויצא לי לעבוד מולה ובאמת שהיא מיוחדת במינה. הכי מגיע לה!בהצלחה
- 8.ג׳יזס 07/09/2014 17:52הגב לתגובה זונשמע סחי, אבל אני מתכוון מהלב.
- 7.מגרגר הזהב 07/09/2014 17:50הגב לתגובה זויצא לי לעבוד עם לא מעט אנשי קריאייטיב ואין מה להשוות. סופר אינטליגנטית, יצירתית, מבינה לקוח ועם קול שכיף לשמוע. פרגון + געגוע.
- 6.רינה מצליח 07/09/2014 17:49הגב לתגובה זואוהבת אותה. אוהבת לעבוד אתה. אוהבת לשמוע אותה ברדיו. אוהבת נקודה
- 5.תותחית, מגיע לה! (ל"ת)קופירייטרית 07/09/2014 17:44הגב לתגובה זו
- 4.הקופי הכי טובה במזרח התיכון! (ל"ת)זה אני 07/09/2014 17:41הגב לתגובה זו
- 3.איש קריאטיב 07/09/2014 17:32הגב לתגובה זויש סיבה לחוסר אמון בין לקוח לבין משרד והיא... שיש משרדים פשוט לא מספיק טובים עם אנשי קריאטיב לא מספיק טובים ולא מספיק מכירים את הלקוח לעומק. כשלא מכירים אחד את השני מתפתחת חשדנות והתוצאה היא כפי שהיא נראת.
- נכון - ובמיוחד כשמדובר במשרדים גדולים ולקוחות (ל"ת)דודו 07/09/2014 17:51הגב לתגובה זו
- 2.יחי דנה בלום המקורית! (ל"ת)דנה בלום 2 07/09/2014 17:25הגב לתגובה זו
- 1.רועיקי 07/09/2014 17:23הגב לתגובה זוופראג עיר סבבה