סיקרט
צילום: סוויסטד

זה לא סוד - חמאס ממרר את חיינו: טוויסטד בקמפיין הסברה מבוסס Secrtet

אפליקציית הסודות שישראלים נוהרים אליה היא הבסיס לסדרת מודעות חדשה. אייל גן מור: "ניסינו לדמיין מה תושבי עזה למשל היו כותבים באפליקציה"
משה בנימין | (6)

משרד הפרסום טוויסטד מצטרף למאמצי ההסברה ועושה זאת על בסיס הטרנד הכי לוהט בישראל בשבועות האחרונים - אפליקציית הסודות הבינלאומית Secret אותה הישראלים גילו לאחרונה. המשרד יצא בסדרת מודעות שמנוסחות ונראות כמו פוסט רנדומלי באפליקציה שבה מועלים "סודות" ללא אפשרות לדעת את זהותו של הכותב. סדרת המודעות מציגה "סודות" שאנשים מישראל ומעזה שיתפו באפליקציה, כדי להעביר מסר אנושי על מה שעובר על תושבי הדרום ועל תושבי עזה במהלך מבצע 'צוק איתן' בפרט ובשנים האחרונות בכלל. אייל גן-מור , סמנכ"ל הקריאייטיב של 'טוויסטד': "secret שהחלה לתפוס תאוצה בישראל בחודש האחרון, מאפשרת לגולשים לכתוב את אשר על ליבם בצורה אנונימית. בזכות האנונימיות, אנשים מרשים לעצמם לחשוף תחושות, מחשבות ורגשות באופן אמיתי ואותנטי. מעבר לכל הטראש, הזימה והרכילות ששוטפים את האפליקציה, ניתן למצוא בה גם פוסטים מרגשים, עצובים ומעוררי מחשבה. ניסינו לדמיין מה היו כותבים תושבי עזה למשל, אם היו נכנסים לאפליקציה, אילו סודות היו משתפים תושבי הדרום שסובלים כבר שנים מירי הרקטות או מה עובר על הורים שמתמודדים במשך שנים עם הטראומה של ילדיהם". גן מור מוסיף ואומר: "לאחר השקת המודעות, יוכלו הגולשים להעלות סודות נוספים ל-secret, שיהפכו גם הם לחלק מהקמפיין". קרדיטים: מנכ"לים: אלון מוליאן, קרן פרידמן; סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן מור; מנהל קריאייטיב: יגאל לוי; קופי: חזקוש ישורון, נתנאל גאמס

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ירון 22/08/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
    טויסטד, לא חייבים לסמן וי על המדיה הזאת ולצאת עם קמפיין בינוני.
  • 5.
    איבדתם אותי 01/08/2014 19:28
    הגב לתגובה זו
    קמפיין מודעות פיקטיבי לקמפיין הראשון שלא קרה בסיקרט?
  • 4.
    שגיאות הכתיב..הן בכוונה?? (ל"ת)
    אני רק שאלה.. 01/08/2014 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    לא רציניים 31/07/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    ואיפה זה בדיוק יתפרסם? בידיעות אחרונות?
  • 2.
    תותחים! (ל"ת)
    אלינה 31/07/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    (ל"ת)
    מהממם! רעיון מבריק 31/07/2014 15:55
    הגב לתגובה זו
עידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיותעידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול

אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד. 


הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים. 

ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11). 


בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.