זה לא סוד - חמאס ממרר את חיינו: טוויסטד בקמפיין הסברה מבוסס Secrtet
משרד הפרסום טוויסטד מצטרף למאמצי ההסברה ועושה זאת על בסיס הטרנד הכי לוהט בישראל בשבועות האחרונים - אפליקציית הסודות הבינלאומית Secret אותה הישראלים גילו לאחרונה.
המשרד יצא בסדרת מודעות שמנוסחות ונראות כמו פוסט רנדומלי באפליקציה שבה מועלים "סודות" ללא אפשרות לדעת את זהותו של הכותב. סדרת המודעות מציגה "סודות" שאנשים מישראל ומעזה שיתפו באפליקציה, כדי להעביר מסר אנושי על מה שעובר על תושבי הדרום ועל תושבי עזה במהלך מבצע 'צוק איתן' בפרט ובשנים האחרונות בכלל.
אייל גן-מור , סמנכ"ל הקריאייטיב של 'טוויסטד': "secret שהחלה לתפוס תאוצה בישראל בחודש האחרון, מאפשרת לגולשים לכתוב את אשר על ליבם בצורה אנונימית. בזכות האנונימיות, אנשים מרשים לעצמם לחשוף תחושות, מחשבות ורגשות באופן אמיתי ואותנטי. מעבר לכל הטראש, הזימה והרכילות ששוטפים את האפליקציה, ניתן למצוא בה גם פוסטים מרגשים, עצובים ומעוררי מחשבה. ניסינו לדמיין מה היו כותבים תושבי עזה למשל, אם היו נכנסים לאפליקציה, אילו סודות היו משתפים תושבי הדרום שסובלים כבר שנים מירי הרקטות או מה עובר על הורים שמתמודדים במשך שנים עם הטראומה של ילדיהם". גן מור מוסיף ואומר: "לאחר השקת המודעות, יוכלו הגולשים להעלות סודות נוספים ל-secret, שיהפכו גם הם לחלק מהקמפיין".
קרדיטים: מנכ"לים: אלון מוליאן, קרן פרידמן; סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן מור; מנהל קריאייטיב: יגאל לוי; קופי: חזקוש ישורון, נתנאל גאמס
- 6.ירון 22/08/2014 14:37הגב לתגובה זוטויסטד, לא חייבים לסמן וי על המדיה הזאת ולצאת עם קמפיין בינוני.
- 5.איבדתם אותי 01/08/2014 19:28הגב לתגובה זוקמפיין מודעות פיקטיבי לקמפיין הראשון שלא קרה בסיקרט?
- 4.שגיאות הכתיב..הן בכוונה?? (ל"ת)אני רק שאלה.. 01/08/2014 10:27הגב לתגובה זו
- 3.לא רציניים 31/07/2014 17:12הגב לתגובה זוואיפה זה בדיוק יתפרסם? בידיעות אחרונות?
- 2.תותחים! (ל"ת)אלינה 31/07/2014 16:14הגב לתגובה זו
- 1.(ל"ת)מהממם! רעיון מבריק 31/07/2014 15:55הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
