כולנו דרום
צילום: צילום מסך מהסרטון

לצד ההסברה: משרדי פרסום עוזרים לעסקי הדרום עם קריאייטיב ומדיה בחינם

ליאו ברנט מציע לדרומיים שירותי קריאייטיב ומדיה בחינם; מקאן ולאומי הקימו אתר בשם "כולנו דרום" לרכישה באונליין, ובלינק עובדים בפייסבוק
משה בנימין | (3)

לצד הלך הרוח ההסברתי ששוטף את תעשיית הפרסום (באין עבודה וקמפיינים) נרתמים גופי הפרסום והמדיה למען תמיכה בעסקים הפועלים בדרום הארץ, במטרה לעודד את הציבור לרכוש ממרכולתם כדי לעזור להם לשרוד את התקופה בה ההכנסות צנחו באופן דרמטי.

2 יוזמות בהתנדבות שניתן לציין הן של משרד הפרסום ליאו ברנט ומשרד הפרסום מקאן תל אביב, קשת ואחד מלקוחותיו המרכזיים של משרד הפרסום - בנק לאומי. יוזמה נוספת היא זו של חברת המדיה החברתית Blink שהשיקה עמוד פייסבוק בשם מחזקים את העסקים בדרום שנועד לחבר עסקים מהדרום עם לקוחות מכל הארץ.

משרד הפרסום ליאו ברנט והעיתונים הארציים מציעים לעסקים בדרום הארץ שירות מלא שכולל עזרה ברמת הקריאייטיב/קופי וכן מדיה - חשיפה בחינם בעיתונות הארצית. המשרד מזמין עסקים נוספים לפנות אליו, לספר על התחום שבו הם פועלים ולקבל חשיפה בחינם בפרסום ארצי.

במשרד הפרסום מספרים כי "ההצעה זכתה להיענות רחבה מאוד ממגוון של עסקים זעירים, קטנים ובינוניים - עשרות רבות של אמנים ובעלי מלאכה, בעלי מקצועות חופשיים, חנויות ונותנים שירותים. ממגדלי דגים וחקלאים אורגניים, דרך חנויות אופנה ובתי קפה עד לתשמישי קדושה ופסיכותרפיסטים. כולם מספרים על הקשיים שמאפיינים את התקופה הנוכחית, לצד נכונות להציע משלוחים והצעות מיוחדות ללקוחות מאיזור המרכז. יחד איתם אנו עובדים על גיבוש מסרים ועיצוב מודעות רלוונטיות".

היוזמה של ליאו ברנט זכתה לחיבוק כפול - הן מצד המדיה והעיתונים המובילים שהביעו נכונות לתרום "אינטשים" רבים לטובת העניין והן מצד לקוחות המשרד שהוזמנו לתרום ולממן עמודי מודעות נוספים לטובת המאמץ.

לדברי גיא קלנר, מנכ"ל המשרד: "ענף הפרסום הוא חלק בלתי נפרד מהרקמה החברתית בישראל ואנחנו שמחים להיות מסוגלים לתרום את התרומה הייחודית במשאבים שעומדים לרשותנו, ובמיוחד מודים לכל השותפים שלנו למהלך הזה, לעיתונות וללקוחות המשרד". בעלי עסקים שרוצים להשתתף בקמפיין ולזכות בבמה וחשיפה ארצית, מוזמנים לפנות לליאו ברנט באמצעות המייל [email protected] בצירוף מידע על העסק והשירות הניתן ופרטים ליצירת קשר.

מקאן תל אביב, בנק לאומי, קשת ו'דואר ישראל' שמסייע בשירותי השילוח והסליקה השיקו אתר אינטרנט בשם כולנו דרום שמטרתו מינוף המכירות של העסקים בדרום באמצעות רכישה באונליין. המהלך יתוקשר על ידי סרט טלוויזיה, שלטי חוצות, ובפריסה רחבה ברשת.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

באתר נכתב: "'כולנו דרום' עלה לאוויר כדי לתמוך בבעלי עסקים בדרום הארץ שחווים ירידה משמעותית בהכנסותיהם על רקע מבצע צוק איתן. לאומי בשיתוף עם מקאן תל אביב וקשת, שילבו כוחות ויכולות כדי להציע להם פלטפורמת שיווק אחרת, ולאפשר להם להציג, ללא עלות, את פרופיל העסק שלהם ואת מרכולתם למכירה. באתר מוצע מבחר מקסים וייחודי של מוצרים מקוריים ואיכותיים, במגוון קטגוריות, לכל צורך ולכל כיס - כולם מבתי עסק שפועלים בדרום הארץ". עוד הם מציינים כי "הפלטפורמה תשמש את העסקים לאורך זמן ולא רק לימי המלחמה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    https://www.facebook.com/ozrimladarom?ref_typ (ל"ת)
    מיכל אדר 03/08/2014 10:40
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ו… מוציאים עובדים לחל"ת... (ל"ת)
    אני 03/08/2014 09:16
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טוב לב 02/08/2014 19:55
    הגב לתגובה זו
    חבורת צבועים. כל הדרום הזה מעניין להם את ה...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.