כמו אוויר לנשימה: על רקע 'צוק איתן' - i24news יעלה הערב בקמפיין ב'קשת'
לציון שנה לעלייתו לאוויר, וכשברקע מבצע צוק איתן, יעלה הערב (יום ה') ערוץ i24news בקמפיין פרסומי בזכיינית קשת, בסכום שמוערך ב-2 מיליון שקלים - כך נודע לאייס. רק הבוקר הודיע הערוץ על קמפיין חוצות רחב בכל רחבי הארץ לקידום פורטל האינטרנט שלו www.i24news.tv בקרב הציבור הישראלי שלא יכול לצפות בשידורי הערוץ בארץ, בשל מגבלות רגולטוריות.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום ראובני פרידן. כותרתו תהיה "כיפת הברזל של התקשורת הבינלאומית", ועלותו הכללית עומדת על כ-4 מיליון שקלים.
ערוץ החדשות הבינ"ל i24news עלה לאוויר בקיץ שעבר ב-3 שפות - אנגלית, צרפתית וערבית, ומשדר מנמל יפו. הערוץ נתמך על ידי פרנק דרהי, בעלי חברת הכבלים HOT, ואחד מבעליו ומנכ"לו הוא פרנק מלול. לפי דיווחי הערוץ, הוא זמין לצפייה ב-850 מיליון בתי אב ברחבי העולם.
כפי שפורסם היום באייס, ערוצי הטלוויזיה המסחריים ספגו בשבוע הראשון של הלחימה,
- 2.oferdesade 20/07/2014 15:06הגב לתגובה זוהעלייה דומה לזו שבערוצי תקשורת אחרים שמדווחים מישראל. כ"כ יש להביט גם בירידה משמעותית במספר ה views per user שמורה על אכזבה. הסקרנות מביא את המספרים אבל רמת ההפקה הירודה, החותמת התעמולתית, מחסור בכוח אדם באתרי ההתרחשות והקדימות המאד משנית לקבלת ראיונות מדוברים איכותיים מאכזבת. נוסף על זה שהציבור כבר לא מחפש חדשות מפי האל - ובטח שלא באינטרנט, מקום שבו מצפים למינימום אינטראקטיביות (אין טוקבקים!!).
- 1.מישהי 18/07/2014 20:23הגב לתגובה זוהבעלים של הוט הוא פטריק דרהי והמנכל הוא פרנק מלול
- תקראי שוב.... אז יופי (ל"ת)חמור קופץ בראש 20/07/2014 15:29הגב לתגובה זו