לאחר 3 שנים: סמנכ"ל הקריאייטיב של 'ליאו ברנט' ערן בר יוחאי פורש מהמשרד
3 שנים
כאמור, בר יוחאי (40) הגיע ל'ליאו ברנט' לאחר 4 שנים ב'גיתם BBDO' והחליף את ערן ברקן כסמנכ"ל קריאייטיב. ב-2011, עם הצטרפותו, משרד הפרסום עוד פעל תחת השם 'רגב קוויצקי' בניהולו של עדי קוויצקי, מייסד המשרד. כשנה לאחר מכן, במהלך 2012, השלימה פובליסיס העולמית את רכישת 'באומן בר ריבנאי' והקמת קבוצת 'פובליסיס ישראל' שכוללת (בנוסף לחברות המדיה) את משרדי הפרסום 'פובליסיס' (לשעבר גלר נסיס) בניהולו של ארי מלמוד, 'באומן בר ריבנאי' בניהולו של יוסי לובטון ו'ליאו ברנט' בניהולו של גיא קלנר, שבתחילה גויס על ידי יורם באומן כדי לשמש כמנהל פיתוח עסקי.
עם פרישתו מהמשרד, ולפני שהחליט על התחנה הבאה בקריירה, בר יוחאי מסכם כ-15 שנים בענף הפרסום. את תחילת דרכו הוא עשה במשרד הפרסום 'אזימוט' ומשם עבר ל'אליקים ושות'. הצעד המשמעותי בקריירה הגיע עם מעברו ל'באומן בר ריבנאי' ולאחר מכן 'גיתם BBDO' אליו הגיע ב-2007 בעקבות גיא בר, אותו החליף חצי שנה לפני כן כסמנכ"ל הקריאייטיב ב'באומן'.
לאורך השנים בר יוחאי טיפל ולקח חלק בניהול הקריאייטיב של לקוחות מובילים כגון: אסם, פלאפון, סלקום, סופר-פארם, יוניליוור, מלונות דן, HOT, יונדאי, קיה, מאזדה, פורד, הובה בובה, חיש גד ומפעל הפיס, פפסי, נטוויז'ן, סמסונג, טיב טעם, עצמל'ה ועוד.
פרישתו מהמשרד מגיעה ימים ספורים לאחר שעלה לאוויר קמפיין חדש תחת 'ליאו ברנט' עבור רשת הריהוט הישראלית עצמל'ה. בקמפיין שייזכר כשירת הברבור של בר יוחאי, פתחה הרשת
לדברי ערן בר יוחאי: "עם הולדת בתי, החלטתי לעזוב את 'ליאו ברנט', משרד שהיה לי בית בשלוש השנים האחרונות. זו ההזדמנות להגיד תודה לעדי קויצקי והדר גור-אריה שבחרו בי, ולצוות ליאו ברנט הנוכחי בראשות גיא קלנר, דורון, וכל שאר האנשים המקסימים שעבדתי איתם, בטוח שניפגש בהמשך".
- 15.גילי קלרמן 11/07/2014 18:39הגב לתגובה זומזל טוב על הולדת הבת!! אתה תותח - מתגעגעת:)
- 14.מאיר קדוש 02/07/2014 18:05הגב לתגובה זועדי איך אתה לא מתבייש להציג את עצמך כמייסד רגב קויצקי?! יפית רגב היא המייסדת היחידה ששכרה אותך לעבודה ואז מחוסר ברירה הכניסה אותך שותף ואתה לא שווה את זה!!!
- 13.תמר 29/06/2014 20:34הגב לתגובה זואיש יקר! נתגעגע:)
- 12.לקוחה מרוצה! 29/06/2014 16:42הגב לתגובה זושמחים להמשיך שיתוף פעולה פורה עם לאו ברנט לקוחה מרוצה
- 11.עודד 29/06/2014 14:56הגב לתגובה זוקריאיטיב תותח, אחלה גבר וחבר טוב. אין ספק שאחד הטובים והמוכשרים שאי-פעם שמו עליי יד. שיהיה בהצלחה, אחי.
- 10.המון הצלחה איש מוכשר! (ל"ת)גרג 29/06/2014 13:56הגב לתגובה זו
- 9.קצ'פול 29/06/2014 13:51הגב לתגובה זוגם מוכשר, גם מצחיק וגם בנאדם. שיהיה בהצלחה שם בחוץ.
- 8.בהצלחה בריו! (ל"ת)יעל 29/06/2014 13:50הגב לתגובה זו
- 7.דרור 29/06/2014 13:45הגב לתגובה זואיש מוכשר בטירוף, בן אדם מקסים וחבר אמיתי. מאחל לך במון בהצלחה
- 6.אני 29/06/2014 13:15הגב לתגובה זוהמון הצלחה בהמשך מגיע לך
- 5.דגן 29/06/2014 12:45הגב לתגובה זוהפסד גדול לליאו ברנט, איש מצוין, המון בהצלחה, בטוח שתצליח.
- 4.לא מופתע 29/06/2014 12:18הגב לתגובה זוסופסוף אחרי 3 שנים כדי לעזוב?
- 3.יניב 29/06/2014 12:10הגב לתגובה זואיש יקר שהשפיע על רוח המשרד ומשאיר אחריו חלל לא קטן, יהיה לליאו לא קל להחליף אותו, למרות שאני בטוח שיסתדרו שם...
- 2.שיהיה בהצלחה חבר יקר (ל"ת)אסא שפירא 29/06/2014 12:07הגב לתגובה זו
- 1.29/06/2014 12:05הגב לתגובה זובהצלחה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
האם אנחנו לקראת רפורמה מקיפה בשידורי הטלוויזיה? לאחר שחוק השידורים עבר בקריאה ראשונה, ייתכן ונראה שינוי אמיתי באופן שבו מודדים את נתוני הצפייה בטלוויזיה; עד אז, נסתמך על הנתונים הקיימים, שמראים נפילה של ערוץ 13 והתגברות התחרות בין 12 ל-14
אחרי שחוק השידורים של שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, עבר לפני יומיים בקריאה ראשונה בכנסת, ייתכן ואנחנו לקראת מהפיכה של ממש. מעבר לשינויים דרמטיים שכוללים את הפחתת רגולציה ופתיחת השוק לתחרות, החוק ישנה את האופן בו נמדד הרייטינג כיום, ממערכת שמבוססת על הערכות, ויהפוך אותו למבוסס על נתוני אמת. במסגרת החוק, ספקי התכנים יידרשו לפרסם באתר האינטרנט את התפלגות נתוני הצפייה בזמן אמת. עד אז, נמשיך להסתמך על המערכת האנכרוניסטית ועל הנתונים שיש בידינו כיום. ספרו לנו בתגובות אם אתם או חברים שלכם אי פעם השתתפתם במדגם המייצג ה-People Meter, השיטה המקובלת כיום, שבה מותקנים מכשירים אלקטרוניים על כל מקלטי הטלוויזיה בבתיהם של המשתתפים בפאנל, המונה 700 משקי בית, וכ-2,200 פרטים, המהווים מדגם מייצג של אוכלוסיית בעלי המקלטים בישראל.
המשמעות היא אדירה, היות וההכנסות מפרסומות מתבססות, בחלקן לפחות, על נתוני הצפייה. אם נשווה בין שלושת הגופים המסחריים לאורך כל רצועות השידור, על פי הנתונים הנוכחיים, נראה תמונת מצב, שהפערים שמוצגים בה אמורים להשתקף בתקציבי הפרסום של הערוצים השונים.
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-400 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-249 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג
ו-119 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 94 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פריים טיים והנפילה של ערוץ 13
אחת התכניות הותיקות בישראל, "ארץ נהדרת" היא אחד ממנועי הרייטינג של קשת, וגם אמש, כששודרה, היתה בראש, מעל כולם, עם רייטינג של 19.1% רייטינג ו-488 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, ועמדה אמש על 8.5% רייטינג עם 286 אלף צופים. כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, עמדה על 8.1% רייטינג ו-186 אלף צופים, ואילו ערוץ 13 היה עם מספרים כמעט לא רלבנטיים לערוץ מסחרי, ו-"צומת רבין" עמדה על רייטינג של 1.3% ו-26 אלף צופים בלבד.
