הקמפיין שאחרי הבאזז: twentythree ו-OPEN במהלך פרסום עם אפליקציית Yo
בתוך מספר ימים בלבד הפכה אפליקציית Y0 של היזם אור ארבל לנושא השיחה הכי חם בעולם הטכנולוגיה. האפליקצייה הישראלית שכל מהותה שליחת הודעת Y0 קולית לאנשי הקשר הפכה ללהיט בינלאומי עם אלפי הורדות, למרות שבצדק לא הצליחה לחמוק מהרמות הגבה המתבקשות ותווית הבועה המתבקשת.
לא ידוע מה יהיה אורך חיי המדף של האפליקצייה המשעשעת, ולכן יש מי שכבר מזדרז לנצל את ההייפ המטורף סביבה. משרד הפרסום twentythree בבעלותם של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין, החליט לרתום את האפליקציה לטובת מהלך פרסומי, שיהיה מן הסתם הראשון בעולם, עבור YOLO אחד מלקוחות המשרד.
כל משתמש שיגיע לחנויות הרשת ויקבל בחזרה Y0 מהמשתמש הרשמי של הרשת, YOLOISRAEL, יקבל עיפרון מעוצב - במתנה. בנוסף, השולח ה-100 (ו-200 וכן הלאה בכל 100) יקבל מחזיק מפתחות מעוצב Pop-Eye במתנה. המהלך מקודם באמצעות מדיה בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של הרשת. המהלך הנוכחי הוא שיתוף פעולה נוסף בין החברות OPEN בבעלות אייל כץ וסער פרידמן ו-twentythree.
לא מדובר אמנם במהלך חדשני, אולי אפילו כזה שמזכיר את המודל המוכר והישן של "המתקשר ה-100" מעולם תחנות הרדיו, אך לזכות twentythree ייאמר שהם הצליחו לזהות את החיבור בין הלקוח: רשת חנויות שמשווקת מוצרי פופ וציוד לבית הספר בעיצובים ייחודיים, לאפליקצייה הכי חמה ומדוברת שקהל היעד שלה ודאי מורכב מבני נוער וגילאי הטיפש-עשרה.
לא ידוע אם מפתח האפליקציה היה בסוד העניינים של יצירת הקמפיין, אך כסף לא נראה שמחליף שם ידיים, שכן האפליקצייה לא מציגה פרסומות וממילא המהלך השיווקי של YOLO ו-twentythree עובד על בסיס שליחת הודעה בלבד. עם זאת, המוטיבציה לזכות באחד ממוצרי החנות עשויה לעודד הורדות שלה, לא משהו שאור ארבל יתנגד לו, למרות שמדובר בשוק הישראלי הפצפון.
twentythree ידוע בתגובותיו המהירות להתרחשויות חברתיות, פוליטיות, תקשורתיות וכן, טכנולוגיות, כפי שעשו גם במקרה ההכתרה של רובי ריבלין לנשיא לפני כשבועיים, דקות לאחר ההודעה.
- 9.יהודה 13/07/2014 11:09הגב לתגובה זוyo עלק
- 8.אחלה משרד, אחלה אנשים, אחלה מוחות ואחלה מהלך (ל"ת)אפרת 26/06/2014 16:16הגב לתגובה זו
- 7.יו כמה מרגש !!! (הפטמות עומדות לי) (ל"ת)נאדא 24/06/2014 07:33הגב לתגובה זו
- 6.יניב 23/06/2014 21:25הגב לתגובה זואייס הפך למדור יח"צ וליקוק של אנשי קריאייטיב (קריאייטיב??) לעצמם.
- 5.פיפי קקי סלט (ל"ת)אני 23/06/2014 17:54הגב לתגובה זו
- 4.עיפרון מתנה? וואווו!!!! (ל"ת)tali 23/06/2014 17:34הגב לתגובה זו
- 3.ביבי 23/06/2014 16:45הגב לתגובה זומזל שיש את משה בינימין הכסיל שהיה פעם תקציבאית שמעלה את השטויות האלה
- 2.זה חחחחחחחחחחחרא (ל"ת)חחחחחחחחחחחח 23/06/2014 16:32הגב לתגובה זו
- 1.מבריק (ל"ת)זהר אוריין 23/06/2014 15:54הגב לתגובה זו
- עם הלשון (ל"ת)גם את מבריקה...פנלים 24/06/2014 11:01הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
