
הקמפיין שאחרי הבאזז: twentythree ו-OPEN במהלך פרסום עם אפליקציית Yo
בתוך מספר ימים בלבד הפכה אפליקציית Y0 של היזם אור ארבל לנושא השיחה הכי חם בעולם הטכנולוגיה. האפליקצייה הישראלית שכל מהותה שליחת הודעת Y0 קולית לאנשי הקשר הפכה ללהיט בינלאומי עם אלפי הורדות, למרות שבצדק לא הצליחה לחמוק מהרמות הגבה המתבקשות ותווית הבועה המתבקשת.
לא ידוע מה יהיה אורך חיי המדף של האפליקצייה המשעשעת, ולכן יש מי שכבר מזדרז לנצל את ההייפ המטורף סביבה. משרד הפרסום twentythree בבעלותם של יוסי צרפתי וארז רובינשטיין, החליט לרתום את האפליקציה לטובת מהלך פרסומי, שיהיה מן הסתם הראשון בעולם, עבור YOLO אחד מלקוחות המשרד.
- 9.יהודה 13/07/2014 11:09הגב לתגובה זוyo עלק
- 8.אחלה משרד, אחלה אנשים, אחלה מוחות ואחלה מהלך (ל"ת)אפרת 26/06/2014 16:16הגב לתגובה זו
- 7.יו כמה מרגש !!! (הפטמות עומדות לי) (ל"ת)נאדא 24/06/2014 07:33הגב לתגובה זו
- 6.יניב 23/06/2014 21:25הגב לתגובה זואייס הפך למדור יח"צ וליקוק של אנשי קריאייטיב (קריאייטיב??) לעצמם.
- 5.פיפי קקי סלט (ל"ת)אני 23/06/2014 17:54הגב לתגובה זו
- 4.עיפרון מתנה? וואווו!!!! (ל"ת)tali 23/06/2014 17:34הגב לתגובה זו
- 3.ביבי 23/06/2014 16:45הגב לתגובה זומזל שיש את משה בינימין הכסיל שהיה פעם תקציבאית שמעלה את השטויות האלה
- 2.זה חחחחחחחחחחחרא (ל"ת)חחחחחחחחחחחח 23/06/2014 16:32הגב לתגובה זו
- 1.מבריק (ל"ת)זהר אוריין 23/06/2014 15:54הגב לתגובה זו
- עם הלשון (ל"ת)גם את מבריקה...פנלים 24/06/2014 11:01הגב לתגובה זו