פורטפוליו-נייט
צילום: יח"צ

ל-Wix או לפרסום? הסטארט-אפ ומנהלי קריאייטיב יגייסו עובדים בפורטפוליו-נייט

האירוע הבינ"ל של ה-ADC ייערך בשיתוף פעולה עם 'הבצפר' של חברות הפרסום ברביעי הקרוב. עלות ההשתתפות לכשרונות הצעירים תעמוד על 100 שקלים
משה בנימין | (5)
נושאים בכתבה פורטפוליו נייט

אירוע הפורטפוליו-נייט הבינלאומי, במסגרתו סמנכ"לי קריאייטיב מתעשיית הפרסום פוגשים כשרונות צעירים שמציעים את מרכולתם במטרה ל"היחטף" לאחד המשרדים ייערך ברביעי הקרוב בנמל תל אביב.

הפורטפוליו-נייט הוא אירוע שנתי בינלאומי של ארגון ה-ADC - Art directors club במסגרתו מוזמנים כשרונות צעירים המעוניינים לעבוד בענף הפרסום, להציג את תיק העבודות שלהם בפני בכירי מחלקות הקריאייטיב של הענף. בישראל הוא מתקיים כחלק מחתימת ההסכם לשיתוף פעולה בין הבצפר של חברות הפרסום לארגון העולמי ADC. השנה, בשונה מפעמים קודמות, יגיעו לאירוע גם מנהלים בכירים מחברת הסטארט אפ wix שיגיעו לגייס עובדים לחברה.

סרטון הפרומו לאירוע בהשתתפות בן סבר מגליקמן נטלר סמסונוב, ערן ניר מבאומן בר ריבנאי, יורם לוי מברוקנר נטע יער, טל פרלמוטר משמעוני פינקלשטיין ברקי ושחר פילר מדרורי שלומי.

במסגרת הערב נערך "ספידייטינג" שמטרתו לאתר את הכישרונות הצעירים הנמצאים בתחילת דרכם בתחום. למתמודדים ניתנת הזדמנות להציג את תיק העבודות שלהם בפני מספר מנהלי קריאייטיב, ליצור קשרים חדשים ולקבל עצות מועילות לשדרוג תיקי העבודות שלהם. בסוף הערב חלק מהמתמודדים עשויים למצוא את עצמם עם הצעת עבודה.

הזכות להיפגש עם בכירי התעשייה תעלה למעוניינים 100 שקלים. האירוע יתקיים ב-21 במאי (רביעי הקרוב) במתחם "הבצפר" של חברות הפרסום בנמל ת"א, החל משעה - 17:00 ועד 22:00.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ענף רקוב והכל אבל... אחלה סרטון! (ל"ת)
    מרדכי 20/05/2014 14:18
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שי 20/05/2014 12:35
    הגב לתגובה זו
    אחלה סרטון. וחלקם אפילו משחקים לא רע
  • 3.
    סטודנטים היזהרו מהנשרים! אל תעבדו בחינם! (ל"ת)
    פרסומאי 20/05/2014 10:21
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גז 19/05/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    בושה שזה המחיר! גם ככה גוזרים עליהם קופון בלימודים מעפנים שעולים בקירוב ל-20 אלף ומשאירים אותך בדיוק באותה נקודה שהיית בה מינוס 20 אלף.
  • 1.
    מתוקים (ל"ת)
    גיל 19/05/2014 15:08
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״