מה נשתנה? בדרורי שלומי "מכריחים" לקוחות לתת מתנות חג לעובדי המשרד
נדמה שמאז מינויו של שחר פילר לסמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום דרורי שלומי, רוח השטות והנעורים שהייתה חסרה בו מאוד, נושבת במסדרונותיו. מספר חודשים לאחר תגובתו המקורית למכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח
במשרד החליטו ש"השנה הלקוחות לא צריכים לקבל מתנה לחג, יתרה מזאת, נכריח אותם לתת לנו" כך לדבריהם. לקוחות המשרד קיבלו לפני שעה קלה מייל ובו קישור ל
בשלב הבא, הם נתבקשו לבחור ממגוון מתנות שימושיות שיוענקו לעובדים כגון: נייר טואלט זוהר בחושך; חתיכה מהירח; סט ברווזונים לאמבטיה; רובוט מהלך בגובה 4 מטרים; תפוח אורגני מבית יהושוע ואלבום הדיסקוגרפיה של הופה-היי . ולבסוף, כל שנשאר להם הוא לבחור למי מעובדי דרורי שלומי האהובים עליהם, להעניק את המתנה הנבחרת.
- 10.ותמותו 12/04/2014 14:33הגב לתגובה זונתחיל מהסוף, כי הוא דואג לעובדים שלו, להעלאות, לבונוסים, משמעות לדאוג לתנאי שכר לעובדים היא שזה יורד מהבונוס או מהתקציב לשכר שלו. הוא הגון הוא ישר פיו וליבו שווים, יש לו ערימה של פרסים על עבודות אמיתיות, הוא חסיד של רעיון והוא שווה בטירוף!!! עמדתי פעם לידו במשתנה.
- 9.כשכל שאר המשרדים עשו ברכה על קאפה (ל"ת)רוברט קאפה 12/04/2014 14:27הגב לתגובה זו
- 8.וחבורתו 12/04/2014 14:23הגב לתגובה זושחר פילר, בן סבר, טל פרלמוטר, אורי מרק זה לא אומר שזה עובד גם ההיפך, זה לא מדויק לא מדויק,
- 7.חטיאר 12/04/2014 08:59הגב לתגובה זורעיון מקורי ומעניין. בטח יותר מלשלוח ללקוחות עוד סלסלת פירות או ערכה כלשהיא. כרגיל, כל מיני ילדים עלובים מנצלים כל הזדמנות כדי ללכלך ולהכפיש. אולי יום אחד אני אבין מה מניע אותם.
- 6.רוגל 11/04/2014 10:15הגב לתגובה זובאמת שלא הבנתי את הפואנטה, זה על גבול ההזוי אפילו.
- 5.בלה פחמן 11/04/2014 09:00הגב לתגובה זוהאם אין אמת בפרסום? מזלם שאיני לקוחה שלהם
- 4.מקסים !!! (ל"ת)שני 11/04/2014 08:18הגב לתגובה זו
- 3.עמירה 10/04/2014 18:53הגב לתגובה זוהמשרד הזה כנראה משועמם כי אחרת לא ניתן להבין את היציאות התת רמה האלה.
- לא עמירה 10/04/2014 22:52הגב לתגובה זוקטנוניות זאת תכונה קטנה.
- קטנה כמו המשרד שלך (ל"ת)עמירה 11/04/2014 00:14
- 2.מגניב 10/04/2014 17:05הגב לתגובה זומגניב
- 1.יוסף 10/04/2014 16:40הגב לתגובה זואחלה מקורי

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.