דרורי שלומי
צילום: דרורי שלומי

מה נשתנה? בדרורי שלומי "מכריחים" לקוחות לתת מתנות חג לעובדי המשרד

משרד הפרסום הקים אתר ייעודי אליו נשלחו הלקוחות. באתר יוכלו הלקוחות לייצר ברכה אישית, לבחור מתנה ייחודית, ואז לבחור בעובד המועדף עליו
משה בנימין | (12)

נדמה שמאז מינויו של שחר פילר לסמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום דרורי שלומי, רוח השטות והנעורים שהייתה חסרה בו מאוד, נושבת במסדרונותיו. מספר חודשים לאחר תגובתו המקורית למכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח כללית, החליטו במשרד למנף את חג הפסח לטובתם האישית באמצעות אתר ייעודי שאליו נשלחו לקוחות המשרד עם "דרישה" להעניק לעובדים מתנות לחג.

במשרד החליטו ש"השנה הלקוחות לא צריכים לקבל מתנה לחג, יתרה מזאת, נכריח אותם לתת לנו" כך לדבריהם. לקוחות המשרד קיבלו לפני שעה קלה מייל ובו קישור לאתר ייעודי שהקים המשרד. באתר ניתנה להם האפשרות לייצר ברכה אישית מתוך מספר קומבינציות של סופרלטיבים אפשריים.

בשלב הבא, הם נתבקשו לבחור ממגוון מתנות שימושיות שיוענקו לעובדים כגון: נייר טואלט זוהר בחושך; חתיכה מהירח; סט ברווזונים לאמבטיה; רובוט מהלך בגובה 4 מטרים; תפוח אורגני מבית יהושוע ואלבום הדיסקוגרפיה של הופה-היי . ולבסוף, כל שנשאר להם הוא לבחור למי מעובדי דרורי שלומי האהובים עליהם, להעניק את המתנה הנבחרת.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    ותמותו 12/04/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    נתחיל מהסוף, כי הוא דואג לעובדים שלו, להעלאות, לבונוסים, משמעות לדאוג לתנאי שכר לעובדים היא שזה יורד מהבונוס או מהתקציב לשכר שלו. הוא הגון הוא ישר פיו וליבו שווים, יש לו ערימה של פרסים על עבודות אמיתיות, הוא חסיד של רעיון והוא שווה בטירוף!!! עמדתי פעם לידו במשתנה.
  • 9.
    כשכל שאר המשרדים עשו ברכה על קאפה (ל"ת)
    רוברט קאפה 12/04/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    וחבורתו 12/04/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    שחר פילר, בן סבר, טל פרלמוטר, אורי מרק זה לא אומר שזה עובד גם ההיפך, זה לא מדויק לא מדויק,
  • 7.
    חטיאר 12/04/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    רעיון מקורי ומעניין. בטח יותר מלשלוח ללקוחות עוד סלסלת פירות או ערכה כלשהיא. כרגיל, כל מיני ילדים עלובים מנצלים כל הזדמנות כדי ללכלך ולהכפיש. אולי יום אחד אני אבין מה מניע אותם.
  • 6.
    רוגל 11/04/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    באמת שלא הבנתי את הפואנטה, זה על גבול ההזוי אפילו.
  • 5.
    בלה פחמן 11/04/2014 09:00
    הגב לתגובה זו
    האם אין אמת בפרסום? מזלם שאיני לקוחה שלהם
  • 4.
    מקסים !!! (ל"ת)
    שני 11/04/2014 08:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עמירה 10/04/2014 18:53
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה כנראה משועמם כי אחרת לא ניתן להבין את היציאות התת רמה האלה.
  • לא עמירה 10/04/2014 22:52
    הגב לתגובה זו
    קטנוניות זאת תכונה קטנה.
  • קטנה כמו המשרד שלך (ל"ת)
    עמירה 11/04/2014 00:14
  • 2.
    מגניב 10/04/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    מגניב
  • 1.
    יוסף 10/04/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    אחלה מקורי
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.