דרורי שלומי
צילום: דרורי שלומי

מה נשתנה? בדרורי שלומי "מכריחים" לקוחות לתת מתנות חג לעובדי המשרד

משרד הפרסום הקים אתר ייעודי אליו נשלחו הלקוחות. באתר יוכלו הלקוחות לייצר ברכה אישית, לבחור מתנה ייחודית, ואז לבחור בעובד המועדף עליו
משה בנימין | (12)

נדמה שמאז מינויו של שחר פילר לסמנכ"ל הקריאייטיב במשרד הפרסום דרורי שלומי, רוח השטות והנעורים שהייתה חסרה בו מאוד, נושבת במסדרונותיו. מספר חודשים לאחר תגובתו המקורית למכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח כללית, החליטו במשרד למנף את חג הפסח לטובתם האישית באמצעות אתר ייעודי שאליו נשלחו לקוחות המשרד עם "דרישה" להעניק לעובדים מתנות לחג.

במשרד החליטו ש"השנה הלקוחות לא צריכים לקבל מתנה לחג, יתרה מזאת, נכריח אותם לתת לנו" כך לדבריהם. לקוחות המשרד קיבלו לפני שעה קלה מייל ובו קישור לאתר ייעודי שהקים המשרד. באתר ניתנה להם האפשרות לייצר ברכה אישית מתוך מספר קומבינציות של סופרלטיבים אפשריים.

בשלב הבא, הם נתבקשו לבחור ממגוון מתנות שימושיות שיוענקו לעובדים כגון: נייר טואלט זוהר בחושך; חתיכה מהירח; סט ברווזונים לאמבטיה; רובוט מהלך בגובה 4 מטרים; תפוח אורגני מבית יהושוע ואלבום הדיסקוגרפיה של הופה-היי . ולבסוף, כל שנשאר להם הוא לבחור למי מעובדי דרורי שלומי האהובים עליהם, להעניק את המתנה הנבחרת.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    ותמותו 12/04/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    נתחיל מהסוף, כי הוא דואג לעובדים שלו, להעלאות, לבונוסים, משמעות לדאוג לתנאי שכר לעובדים היא שזה יורד מהבונוס או מהתקציב לשכר שלו. הוא הגון הוא ישר פיו וליבו שווים, יש לו ערימה של פרסים על עבודות אמיתיות, הוא חסיד של רעיון והוא שווה בטירוף!!! עמדתי פעם לידו במשתנה.
  • 9.
    כשכל שאר המשרדים עשו ברכה על קאפה (ל"ת)
    רוברט קאפה 12/04/2014 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    וחבורתו 12/04/2014 14:23
    הגב לתגובה זו
    שחר פילר, בן סבר, טל פרלמוטר, אורי מרק זה לא אומר שזה עובד גם ההיפך, זה לא מדויק לא מדויק,
  • 7.
    חטיאר 12/04/2014 08:59
    הגב לתגובה זו
    רעיון מקורי ומעניין. בטח יותר מלשלוח ללקוחות עוד סלסלת פירות או ערכה כלשהיא. כרגיל, כל מיני ילדים עלובים מנצלים כל הזדמנות כדי ללכלך ולהכפיש. אולי יום אחד אני אבין מה מניע אותם.
  • 6.
    רוגל 11/04/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    באמת שלא הבנתי את הפואנטה, זה על גבול ההזוי אפילו.
  • 5.
    בלה פחמן 11/04/2014 09:00
    הגב לתגובה זו
    האם אין אמת בפרסום? מזלם שאיני לקוחה שלהם
  • 4.
    מקסים !!! (ל"ת)
    שני 11/04/2014 08:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עמירה 10/04/2014 18:53
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה כנראה משועמם כי אחרת לא ניתן להבין את היציאות התת רמה האלה.
  • לא עמירה 10/04/2014 22:52
    הגב לתגובה זו
    קטנוניות זאת תכונה קטנה.
  • קטנה כמו המשרד שלך (ל"ת)
    עמירה 11/04/2014 00:14
  • 2.
    מגניב 10/04/2014 17:05
    הגב לתגובה זו
    מגניב
  • 1.
    יוסף 10/04/2014 16:40
    הגב לתגובה זו
    אחלה מקורי
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.